Goeden idee!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan doe jij hem aan en dan doe jij je labello d'r in. Dan doe ik mn bier d'r ook bij.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM EAT ALL THE FOOD AND TAKE ALL THE LAKJONS AND KITTEHS HOME!23@!
Ja. Dus die trut van een RenRen- gaat dat weekend naar parijs. Zit ik met de hontjens opgescheept... als ik kom, moeten die dus mee.quote:
hondjonsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja. Dus die trut van een RenRen- gaat dat weekend naar parijs. Zit ik met de hontjens opgescheept... als ik kom, moeten die dus mee.
Ik reis wel mee danquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja. Dus die trut van een RenRen- gaat dat weekend naar parijs. Zit ik met de hontjens opgescheept... als ik kom, moeten die dus mee.
Hoppakee, meenemen die dingen dan! Passen zo in een AH-tasquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoppakee, meenemen die dingen dan! Passen zo in een AH-tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |