Goeden idee!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan doe jij hem aan en dan doe jij je labello d'r in. Dan doe ik mn bier d'r ook bij.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM EAT ALL THE FOOD AND TAKE ALL THE LAKJONS AND KITTEHS HOME!23@!
Ja. Dus die trut van een RenRen- gaat dat weekend naar parijs. Zit ik met de hontjens opgescheept... als ik kom, moeten die dus mee.quote:
hondjonsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja. Dus die trut van een RenRen- gaat dat weekend naar parijs. Zit ik met de hontjens opgescheept... als ik kom, moeten die dus mee.
Ik reis wel mee danquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja. Dus die trut van een RenRen- gaat dat weekend naar parijs. Zit ik met de hontjens opgescheept... als ik kom, moeten die dus mee.
Hoppakee, meenemen die dingen dan! Passen zo in een AH-tasquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoppakee, meenemen die dingen dan! Passen zo in een AH-tas
gaat prima joh, ik ging ook met jill altijd in de trein!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik zie het niet zo zitten om dat pokke eind in de trein te gaan met twee honters
Tsss... sjaak afhaakquote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik zie het niet zo zitten om dat pokke eind in de trein te gaan met twee honters
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIM!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik mag mijn poetel niet meenemen
quote:Wij verzoeken u daarom het gebruik van mobiel internet in eerste instantie te beperken om het netwerk zo goed mogelijk te laten opstarten
IK MAG NIET INTERNETTEN VAN JULLIE, HOE ZIE IK DAT DANquote:We houden u op de hoogte via onze website, Facebook en Twitter.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
WAT IS DEZON:
[..]
[..]
IK MAG NIET INTERNETTEN VAN JULLIE, HOE ZIE IK DAT DAN
dees zijn wilt joh.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat prima joh, ik ging ook met jill altijd in de trein!
Gewoon in de trein gooien.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dees zijn wilt joh.
[ afbeelding ]
gevuurlijk.
Mag nietquote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIM!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Faalhazen
Ik ga extraveel internetten denk ik![]()
die nemen ze mee naar le francéquote:
Of nagel gaat met den autoot en dan fiets en ik met hondjes erbijquote:
tssk die chicks nemen ook maar alles meequote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die nemen ze mee naar le francé
Mooiquote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt.
Al heb ik serieus nergens last van, volgens mij gaat mijn verkeer via een ander punt ofzeau.
Auto meenemen en honden dumpen...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die nemen ze mee naar le francé
Ook een mooien stemmigen zwarte rand om de mail.quote:
Omdat hij niet snapt dat hij in een tuin niet mag pissen...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of nagel gaat met den autoot en dan fiets en ik met hondjes erbij![]()
ekt hequote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tssk die chicks nemen ook maar alles mee
Oh, oke... ja, dan snap ik het welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat hij niet snapt dat hij in een tuin niet mag pissen...![]()
En omdat kleinen hondjes net zo groot zijn als zijn poten, dus dat gaat niet heul goed samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |