Tomaat en komkommer, 5 bereidingen (uit mijn hoofd)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
De video hield er mee op. Wat was de opdracht voor morgen van de sterrenchef?
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 05-04-2012 om 13:07:00moeilijke clochecombinaties in de 2de ronde van de restaurantdag, maar wel met onze favoriete groente @RTLTopchef reageer retweet
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:01 schreef roos85 het volgende:
Die tweet van Jasperstwitter:Smartcook twitterde op donderdag 05-04-2012 om 13:07:00moeilijke clochecombinaties in de 2de ronde van de restaurantdag, maar wel met onze favoriete groente @RTLTopchef reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Morgen maar even de aflevering terugkijken
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 05-04-2012 om 13:07:00moeilijke clochecombinaties in de 2de ronde van de restaurantdag, maar wel met onze favoriete groente @RTLTopchef reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:44 schreef Burner82 het volgende:
Door de foto onderaan het bericht moest ik toch stiekem denken dat snorrie zijn simpele neefje is
'Lord of War' krijgt 25 jaar voor wapenhandel
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:57 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga het vanavond en waarschijnlijk maandag missen, weekendje weg.
Geeft niet hoorquote:
Ik heb Juul nog geantwoord met die foto, maar hij heeft niet terug gereageerdquote:
Eigenlijk zou je het duo een collage aan moeten bieden met alle gifjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb Juul nog geantwoord met die foto, maar hij heeft niet terug gereageerd
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het duo een collage aan moeten bieden met alle gifjes
Dat niet volgens mij, maar Juul heeft wel de bingokaart op zijn facebook staan..quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:32 schreef Ole het volgende:
Hebben ze uberhaupt wel eens hier gereageerd?
Haha, daar zat ik gisteravond ook al aan te denken. Zowel naar Juul als naar Kraan sturen, die link.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zal die link met alle gifjes wel naar 'm tweeten
Heb je trouwens ooit wel antwoord op je tweet over Mo gehad?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik gisteravond ook al aan te denken. Zowel naar Juul als naar Kraan sturen, die link.
Bravo!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik verander hem straks weer naar Juul hoor, deze komt eind mei/begin juni te voorschijn
Hijs skon!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar issie wel goed gekeurd?
Trouwens, mss kunnen ze wel een Rico EK UI maken
Nee. Ze boycotten me.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef roos85 het volgende:
Heb je trouwens ooit wel antwoord op je tweet over Mo gehad?
Heb ze net allebei getweetquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik gisteravond ook al aan te denken. Zowel naar Juul als naar Kraan sturen, die link.
Erbij gezegd dat de fokkers van dit topic graag een eervolle vermelding willen krijgen? (of anders een gratis etentjequote:
Ik heb het FOK!Forum vermeld, geen idee of ik een reactie krijgquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Erbij gezegd dat de fokkers van dit topic graag een eervolle vermelding willen krijgen? (of anders een gratis etentje)
Ik ook met een verwijzing naar dit topic. Dus nu hebben ze het dubbel ontvangen. Kijken of ze reageren.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het FOK!Forum vermeld, geen idee of ik een reactie krijg
Waarschijnlijk krijgt Danny een boze mail met de vraag of we kunnen ophouden met spammenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook met een verwijzing naar dit topic. Dus nu hebben ze het dubbel ontvangen. Kijken of ze reageren.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:24 schreef Burner82 het volgende:
Het is trouwens weer bijna TT-tijd... En dat voordat het nog moet beginnen
Heb ik al eens gedaan, kreeg niks terugquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook met een verwijzing naar dit topic. Dus nu hebben ze het dubbel ontvangen. Kijken of ze reageren.
twitter:carstenklint twitterde op vrijdag 06-04-2012 om 18:06:05Vanavond 19 uur #rtl5 #RTLTopchef: @vossius & @Smartcook op bezoek bij #SVH #Meesterkok Onno Kokmeijer #CielBleu @Hotel_Okura ** #Michelin reageer retweet
Hoeveel sterren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:08 schreef Burner82 het volgende:
twitter:carstenklint twitterde op vrijdag 06-04-2012 om 18:06:05Vanavond 19 uur #rtl5 #RTLTopchef: @vossius & @Smartcook op bezoek bij #SVH #Meesterkok Onno Kokmeijer #CielBleu @Hotel_Okura ** #Michelin reageer retweet
Juul herhaalt het ff:quote:
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 06-04-2012 om 18:09:01het hoeft niet altijd kaviaar te zijn, maar daar denkt Meesterkok en **chef Onno Kokmeijer anders over, vanavond met @vossius @RTLTopchef reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |