Ik mezelf wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef Drassss het volgende:
Ik hou je niet tegen Paul om even alle 528 aflevering terug te kijken.
Blijft leuk om al die plaatjes te zien. Elke keer weer een glimlach op m'n gezichtquote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb even een album aangemaakt met alle gifjes en quotes (anders wordt de OP megagroot)
Ik ben alle topics afgegaan, dus als het goed is heb ik ze wel allemaal. Mocht ik alsnog wat vergeten zijn, laat het dan even weten
Topchef gifjes & quotes
Tevens OP aangepast
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb even een album aangemaakt met alle gifjes en quotes (anders wordt de OP megagroot)
Ik ben alle topics afgegaan, dus als het goed is heb ik ze wel allemaal. Mocht ik alsnog wat vergeten zijn, laat het dan even weten
Topchef gifjes & quotes
Tevens OP aangepast
Topchef gifjes & quotes
Tevens OP aangepast
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 05-04-2012 om 13:07:00moeilijke clochecombinaties in de 2de ronde van de restaurantdag, maar wel met onze favoriete groente @RTLTopchef reageer retweet
Ik zou zeggen: post gezellig meequote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Jester65 het volgende:
Ik ben absoluut geen kookexpert, maar ik vind dit altijd een erg leuk programma, vooral door het enthousiasme van Julius en Robert: mooi duo.
En wij dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Jester65 het volgende:
Ik ben absoluut geen kookexpert, maar ik vind dit altijd een erg leuk programma, vooral door het enthousiasme van Julius en Robert: mooi duo.
Afgedankd als een gerechtje dat Juul nog niet eens zou etenquote:
Begin maartquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef wonderer het volgende:
Damn, zie ik dit nu pasNou ja, ik heb tv noch internet dus ik kan toch niet kijken, maar... damn. Wanneer is het begonnen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:00 schreef Burner82 het volgende:
Nog een uurtje, dan gaan we weer lekker trollen in de pas
Topchef gifjes & quotes
Tevens OP aangepast
Het voelt als thuiskomenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |