Onterechte klacht want stropdassen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
Zelf ben ik functioneel beheerder/projectmanager, soort van hybride afhankelijk van de periode en ik kan helemaal naar worden van dat eindeloze gestrooi met niet ter zake doende termen door stropdassen. Nooit gedacht dat ik mij in het bedrijfsleven lost in translation zou kunnen voelen
Nee, roddelend klootjesvolk.quote:
Stropdassenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onterechte klacht want stropdassen.
Super mooi, gezellig, heerlijke sfeer en zwaar.quote:
Ik ben nog nooit ergens geweest waar een das (zie, Skv?) verplicht was. Ik heb er ook geen, ik vind ze verschrikkelijk en wil ze niet dragen. Mijn pak is zonder stropdas.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:05 schreef heloef het volgende:
Ik vrees de dag dat ik een stropdas aan moet.
In mijn pak zie ik er ook al zo verschrikkelijk uit.
Ik droomde vannacht over Rowwen Hèzequote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super mooi, gezellig, heerlijke sfeer en zwaar.
geen biergooiers gehadquote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super mooi, gezellig, heerlijke sfeer en zwaar.
Ik draag meestal een das op de sociëteit. En als ik ergens moet solliciteren of een afspraak heb. En toen ik op de ambassade werkte liep ik altijd in pak met das. Behalve als het bloedheet was.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens geweest waar een das (zie, Skv?) verplicht was. Ik heb er ook geen, ik vind ze verschrikkelijk en wil ze niet dragen. Mijn pak is zonder stropdas.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over Rowwen Hèze
Ik wil ook wel eens met Chantal spelenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef Joysa het volgende:
[..]ze speelde heel serieus
met chantal jansen/janssen/janzen
Nee joh. Allemaal hoge mensenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen biergooiers gehad?
volgens mij ben ik een dezer maanden ook op de floriade te vinden, als ik het me goed herinner
Ze is echt niet tof hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens met Chantal spelen
je weet maar nooit met die mensen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh. Allemaal hoge mensen
Tof, ga je er gewoon heen of met een bedrijf?
Ik snap het, ik draag mijn pak ook niet in mijn vrije tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 09:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik draag meestal een das op de sociëteit. En als ik ergens moet solliciteren of een afspraak heb. En toen ik op de ambassade werkte liep ik altijd in pak met das. Behalve als het bloedheet was.
Ik vind het ook puur werkkleding, ga geen pantalon dragen in mn vrije tijd ofzo.
Op zulke partijen moet ik dus werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je weet maar nooit met die mensen hoor![]()
volgens mij was het voor de 50 jarige bruiloft van mijn opa en oma.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet tof te zijn om lekker te zijn. Kijk maar naar jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |