Blijft wel een van de lelijkste ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Nu we t toch over lelijke autos hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Nu we t toch over lelijke autos hebben.
[ afbeelding ]
Gercektennn.quote:
Ik vind ze eerlijk gezegd niet mooi net Fiat's, maar ik heb blijkbaar geen smaakquote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Deze ziet er gaaf uit:
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen smaak hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind ze eerlijk gezegd niet mooi net Fiat's, maar ik heb blijkbaar geen smaak
Doe mij maar een maserati
Denk eerlijk gezegd dat ze het zelfs beter dan hier hebben. Ze hebben in ieder geval geen treiter marokkaantjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wist niet eens dat er een gay pride festival was in Istanbul...
http://www.google.nl/sear(...)=qhJ-T6N1xII6peCUhA4
Dit is dan wel vreemd om te zien... Zou ze uit protest zo'n hoofddoek om hebben of... gelooft ze en is ze lesbisch.quote:
Is het niet andersom?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:50 schreef Julis het volgende:
[..]? Okay, zie ik weer iets niet wat jij ziet?
Waarschijnlijk niet, tis om een statement te makenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm vraag me af of ze normaal ook een hoofddoek draagt.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, tis om een statement te maken
Zijn er eigenlijk gay clubs in Istanbul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet niet, maar ik denk van wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, tis om een statement te maken
Zijn er eigenlijk gay clubs in Istanbul?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja
Türk Telekom Arena
1 groot gay festNigga pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt er gewoon via Google in het Turkentopic, bookmark dan gewoon ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit:
[ afbeelding ]
Lijntje iets te ver naar beneden getrokken.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je komt er gewoon via Google in het Turkentopic, bookmark dan gewoon ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |