quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
MOOOOOISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
Ik vind het leuk staan! BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef Loqi het volgende:
wat leuk lin!lekker wijf
![]()
blugh, dat je ZO beroerd kunt zijn van een verkoudheid zegsadness
He getver. Hopelijk ben je niet het hele lange weekend ziekquote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnx, ja alleen maar ergerbegon gister middag toen ik thuiskwam van t klussen
dat zou zuigen, gelukkig duurt t nog even voor t weekend isquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
He getver. Hopelijk ben je niet het hele lange weekend ziek
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef Loqi het volgende:
wat leuk lin!lekker wijf
![]()
blugh, dat je ZO beroerd kunt zijn van een verkoudheid zegsadness
Morgen alleen nog tochquote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou zuigen, gelukkig duurt t nog even voor t weekend is
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaanquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Dafuck, haal was uit de wasmachine, zit er dus een losse beugel van een bh vast in de wasmachine. Uit mijn bh.Hopelijk kan m'n moeder het maken, is m'n enige witte bh
moah, moet vrijdag terug naar de dierenarts voor controle (omdat de kitties dat antibioticum hebben gehad voor t tandvlees) en boodschappen, niet echt een weekenddag helaaschquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Dafuck, haal was uit de wasmachine, zit er dus een losse beugel van een bh vast in de wasmachine. Uit mijn bh.Hopelijk kan m'n moeder het maken, is m'n enige witte bh
Wat ergquote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-vrachtwagen.dhtml
He bah.... leerling van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |