quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
MOOOOOISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
Ik vind het leuk staan! BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef Loqi het volgende:
wat leuk lin!lekker wijf
![]()
blugh, dat je ZO beroerd kunt zijn van een verkoudheid zegsadness
He getver. Hopelijk ben je niet het hele lange weekend ziekquote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnx, ja alleen maar ergerbegon gister middag toen ik thuiskwam van t klussen
dat zou zuigen, gelukkig duurt t nog even voor t weekend isquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
He getver. Hopelijk ben je niet het hele lange weekend ziek
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef Loqi het volgende:
wat leuk lin!lekker wijf
![]()
blugh, dat je ZO beroerd kunt zijn van een verkoudheid zegsadness
Morgen alleen nog tochquote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou zuigen, gelukkig duurt t nog even voor t weekend is
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaanquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Dafuck, haal was uit de wasmachine, zit er dus een losse beugel van een bh vast in de wasmachine. Uit mijn bh.Hopelijk kan m'n moeder het maken, is m'n enige witte bh
moah, moet vrijdag terug naar de dierenarts voor controle (omdat de kitties dat antibioticum hebben gehad voor t tandvlees) en boodschappen, niet echt een weekenddag helaaschquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Dafuck, haal was uit de wasmachine, zit er dus een losse beugel van een bh vast in de wasmachine. Uit mijn bh.Hopelijk kan m'n moeder het maken, is m'n enige witte bh
Wat ergquote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-vrachtwagen.dhtml
He bah.... leerling van...
Ja die hebben we ook... ergensquote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaan.
Ja zo vaak draag ik hem ook niet, maar wel handig met witte shirtjes enzoquote:Op woensdag 4 april 2012 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik heb niet eens een witte bh
daar kan je wasmachine helemaal kapot vgan gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik gooi ze altijd gewoon zo hoppakee, in de wasmachinequote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kan je wasmachine helemaal kapot vgan gaan
ik was ze altijd met de hand
Waszakjes ftw.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaan.
Ja dat dusquote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd gewoon zo hoppakee, in de wasmachine
hgaat het elastiek zo snel van lubberen, ze blijven veel langer mooi met handwasjesquote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd gewoon zo hoppakee, in de wasmachine
Met je telefoon?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de adapter van de laptop meegenomen. Hoe overleef ik nu de komende uren
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-vrachtwagen.dhtml
He bah.... leerling van...
Slim! Hoef je de trommel niet 100x rond te draaien opzoek naar een sokquote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik gebruik altijd 4 waszakken, 1 voor mijn sokken, 1 voor de sokken van, 1 voor mijn ondergoed en 1 voor mijn BH's
. gooit makkelijk de droger in ook!
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef princess-a het volgende:
Gaan er komende zaterdag nog dames shoppen in amsterdam toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |