quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
MOOOOOISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
Ik vind het leuk staan! BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef Loqi het volgende:
wat leuk lin!lekker wijf
![]()
blugh, dat je ZO beroerd kunt zijn van een verkoudheid zegsadness
He getver. Hopelijk ben je niet het hele lange weekend ziekquote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnx, ja alleen maar ergerbegon gister middag toen ik thuiskwam van t klussen
dat zou zuigen, gelukkig duurt t nog even voor t weekend isquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
He getver. Hopelijk ben je niet het hele lange weekend ziek
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef Loqi het volgende:
wat leuk lin!lekker wijf
![]()
blugh, dat je ZO beroerd kunt zijn van een verkoudheid zegsadness
Morgen alleen nog tochquote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou zuigen, gelukkig duurt t nog even voor t weekend is
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaanquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Dafuck, haal was uit de wasmachine, zit er dus een losse beugel van een bh vast in de wasmachine. Uit mijn bh.Hopelijk kan m'n moeder het maken, is m'n enige witte bh
moah, moet vrijdag terug naar de dierenarts voor controle (omdat de kitties dat antibioticum hebben gehad voor t tandvlees) en boodschappen, niet echt een weekenddag helaaschquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Dafuck, haal was uit de wasmachine, zit er dus een losse beugel van een bh vast in de wasmachine. Uit mijn bh.Hopelijk kan m'n moeder het maken, is m'n enige witte bh
Wat ergquote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-vrachtwagen.dhtml
He bah.... leerling van...
Ja die hebben we ook... ergensquote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaan.
Ja zo vaak draag ik hem ook niet, maar wel handig met witte shirtjes enzoquote:Op woensdag 4 april 2012 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik heb niet eens een witte bh
daar kan je wasmachine helemaal kapot vgan gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik gooi ze altijd gewoon zo hoppakee, in de wasmachinequote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar kan je wasmachine helemaal kapot vgan gaan
ik was ze altijd met de hand
Waszakjes ftw.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wees blij dat alleen je BH stuk is! Waszakjes gebruiken voortaan.
Ja dat dusquote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd gewoon zo hoppakee, in de wasmachine
hgaat het elastiek zo snel van lubberen, ze blijven veel langer mooi met handwasjesquote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd gewoon zo hoppakee, in de wasmachine
Met je telefoon?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de adapter van de laptop meegenomen. Hoe overleef ik nu de komende uren
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-vrachtwagen.dhtml
He bah.... leerling van...
Slim! Hoef je de trommel niet 100x rond te draaien opzoek naar een sokquote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik gebruik altijd 4 waszakken, 1 voor mijn sokken, 1 voor de sokken van, 1 voor mijn ondergoed en 1 voor mijn BH's
. gooit makkelijk de droger in ook!
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef princess-a het volgende:
Gaan er komende zaterdag nog dames shoppen in amsterdam toevallig?
hahah ook leuk!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik ga wel naar de zwarte markt!
Ik heb zo'n gevoel dat hij dat heul geen straf vindtquote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
hij gaat maar lekker naar de burger king ja.
Heb ik storing?quote:
Geen ideequote:
Daarom krijg ik geen berichtjes.quote:
kloptquote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat hij dat heul geen straf vindt
Ik krijg alleen berichtjes van Vodafone en de post.quote:
Passen niet of lelijk?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn schoenen zijn binnen en gaan morgen weer retour
Meh. Welke waren het?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele lelijke afwerkinggeen honderd euro waard iig
ik zal een plaatje posten zodra bb de adapter van de laptop weer thuis heeft gebrachtquote:
Waarom heeft hij die mee als hij de laptop niet mee heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal een plaatje posten zodra bb de adapter van de laptop weer thuis heeft gebracht
Mwehehehe.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal een plaatje posten zodra bb de adapter van de laptop weer thuis heeft gebracht
werklaptop is ook een dell, zijn werkadapter zal wel kwijt zijn ofzeau.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij die mee als hij de laptop niet mee heeft?
<insert Darth Vader NOOOOOOOOOOOOOO>quote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn werklaptop is ook een dell. Die neem ik altijd mee naar huis incl adapter. Behalve vandaag dus?
Oeh die bruine?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat gaan ze je moeten betalen?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef Dwyn het volgende:
Eventjes een paar uurtjes komen werken, werden er meteen 8. Nu doodmoe eindelijk thuis. En omdat ik over mijn uren heen ga, moeten ze zich helemaal scheel betalen om mij in te zetten op eerste paasdag. Kaching.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
In brabant ook nog steeds geen berichten versturen of ontvangen met vodafone...was ook een beetje in paniek toen ze om half zes belde
![]()
'Waar ben jij????????'
- Uhm, thuis....
'Waarom laat je niks weten?????? Ik heb al twee smsjes gestuurd!!!!
- Uhm, ik heb niks gezien...
'Maar ik heb ze wel gestuurd!!!!!!!'
- Uhm... oke...
'Ik kom nu naar huis!'
- Oke
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
In brabant ook nog steeds geen berichten versturen of ontvangen met vodafone...was ook een beetje in paniek toen ze om half zes belde
![]()
'Waar ben jij????????'
- Uhm, thuis....
'Waarom laat je niks weten?????? Ik heb al twee smsjes gestuurd!!!!
- Uhm, ik heb niks gezien...
'Maar ik heb ze wel gestuurd!!!!!!!'
- Uhm... oke...
'Ik kom nu naar huis!'
- Oke
Niet goed in je vel om fotolocatie, of ook om andere dingen?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die bruine?Nóg lelijker dan op de site?
En ik ben nog wat aan het werk... Zit niet goed in mijn velZijn net maar wat gaan rondrijden om te kijken voor fotolocatie maar geen goeie gevonden. Wel even fijn om hoofd leeg te hebben.
Vanalles. Fotolocatie was net om mijn hoofd leeg te makenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet goed in je vel om fotolocatie, of ook om andere dingen?
Morgen mag je aan mijn tetters zitten
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, ik heb geen telefoonstoring hier.
Forever alone.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanalles. Fotolocatie was net om mijn hoofd leeg te makenEven naar de bossen enzulks. Maar is vanalles aan de hand en het is me even te veel
Ow well; morgen beter
Hier zou het ook niet moeten zijn, maar nog steeds doen smsjes het niet...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, ik heb geen telefoonstoring hier.
Forever alone.
Het is de waarheid.quote:
Spees, wat was je van plan, pannekoeken bakken hier??quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh geen berichten? Ik sms nooit, daarom weet ik het niet
Als je wil praten of smsen of mailen of pmmen of wat dan ook... je weet me te vinden he babe?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanalles. Fotolocatie was net om mijn hoofd leeg te makenEven naar de bossen enzulks. Maar is vanalles aan de hand en het is me even te veel
Ow well; morgen beter
Neeee ik had over maar die heeft nick nu mee omdat jij niet reageerdequote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spees, wat was je van plan, pannekoeken bakken hier??
Ahhhh, zo!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeee ik had over maar die heeft nick nu mee omdat jij niet reageerde
Nietquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
100% arbeid + 100% zondagtoeslag + 100% BCD + 50% avondtoeslag.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Krullen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind mijn krullen maar vreemd...
Ik heb ineens nog meer haar dan anders![]()
Ik val onder de supermarkt CAO, vandaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg trouwens heul geen zondagtoeslag
Ik heb zelf al broodjes gekocht die ik anders niet meer te vreten vind na morgen dus ik neem mn eigen noms wel mee johquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhhh, zo!
Ik haal wel broodjes morgenWat mot je er op?
Vandaarquote:Op woensdag 4 april 2012 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik val onder de supermarkt CAO, vandaar.
Is ook primaquote:Op woensdag 4 april 2012 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zelf al broodjes gekocht die ik anders niet meer te vreten vind na morgen dus ik neem mn eigen noms wel mee joh
Wel snel verdiend.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jammer dat ik maar 4 uur hoef te werken!
Ruilen met iemand dan zodat je langer kan blijvenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jammer dat ik maar 4 uur hoef te werken!
Misschien is het wel heel druk, zodat ik eerder kan beginnen! We zullen het zien! Moet tweede paasdag ook werken, maar dat valt weer in een nieuwe week!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ruilen met iemand dan zodat je langer kan blijven
Wut is BCD?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hou ook van opkroppen, heerlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
Je krullen zijn écht gaaf Lin![]()
En joah weet ik wel; maar ik ben van het opkroppenGaat morgen weer beter; vast
![]()
Een soort toeslag die je krijgt voor feestdagen als je normaal ook op die dag werkt wanneer het geen feestdag is.quote:
Dan is cif meestal de dupequote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Opkroppen ftw!
En dat dan alles er in 1 keer zo heul dramatisch uitkomt en dat het heel fijn is als dat op een moment gebeurt dat er geen mensen bij zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een soort toeslag die je krijgt voor feestdagen als je normaal ook op die dag werkt wanneer het geen feestdag is.
Stel, je werkt altijd maandag maar omdat het dan tweede paasdag is, ben je vrij. Je krijgt dan je gemiddelde aantal uren uitbetaald die je normaal op maandag werkt (zonder feestdagentoeslag).
Die uren krijg je sowieso, of je nu wel of niet werkt. Ik werk vrijwel altijd 20-24 op zondag, dus ik krijg 4 uur BCD. Op eerste paasdag werk ik ook 20-24 dus is het voor mij een 100% toeslag.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Opkroppen ftw!
En dat dan alles er in 1 keer zo heul dramatisch uitkomt en dat het heel fijn is als dat op een moment gebeurt dat er geen mensen bij zijn
Dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Maar boeien, het is geld.
Moneyquote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Maar boeien, het is geld.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan is cif meestal de dupeMaar dan is het ook weer klaar voor een paar maand
![]()
En dan zo heul hard jenken en boehoehoe en dan heb je de dag erna weer voldoende ruimte voor alle nieuwe drama om op te kroppenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Dat je zo heerlijk dramatisch in je eentje thuis zit![]()
Uhm.... geen idee nog! Even bij sephora kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor foundation gaan jullie zoeken lin/priem? Al een merk bedacht?
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Lindytje het volgende:
'cry about your life untill you throw up'
Welke lin voor mij uitzoektquote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor foundation gaan jullie zoeken lin/priem? Al een merk bedacht?
Jep......quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
En dan zo heul hard jenken en boehoehoe en dan heb je de dag erna weer voldoende ruimte voor alle nieuwe drama om op te kroppen![]()
Ik kan het alleen tegenwoordig dus vaak niet meer ophouden tot ik alleen ben. Dan komt er een heel klein ding bij, dan is dat de druppel en dan gaan de kranen open
![]()
En dan moet ik het dus snel wegwerken, waardoor de opkropruimte nog niet leeg is, en het bij het eerstvolgende conflictje weer boehoehoe is![]()
Kut-emoties
Joah vooral op werk gebiedquote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
En dan zo heul hard jenken en boehoehoe en dan heb je de dag erna weer voldoende ruimte voor alle nieuwe drama om op te kroppen![]()
Ik kan het alleen tegenwoordig dus vaak niet meer ophouden tot ik alleen ben. Dan komt er een heel klein ding bij, dan is dat de druppel en dan gaan de kranen open
![]()
En dan moet ik het dus snel wegwerken, waardoor de opkropruimte nog niet leeg is, en het bij het eerstvolgende conflictje weer boehoehoe is![]()
Kut-emoties
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Lindytje het volgende:
'cry about your life untill you throw up'
Ik ga morgen eens een hele rits op priem d'r gezichtje kwakkenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
YSL teint radiance oid isMaar wel 35 euro oid
![]()
Ook niet suuuper dekkend maar wel mooiGeen cakeface.
Die heb ik mijn zus ook aangesmeerdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een hele rits op priem d'r gezichtje kwakken
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja datquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah vooral op werk gebiedAls het me écht te veel wordt; kan ik er niet 'rustig' over praten. Nee dan duwen de tranen zich naar buiten.. Vreselijk irritant
![]()
Jep!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En uiteraard sturen dan allemaal mensen smsjes of gaan bellen en dan doe je heul niet reageren.
En dan moet je de dag erna overwegen of je gewoon zegt dat je geen zin had om op te nemen of dat je een smoes verzint
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep!!!
En 'jeetje, voel je je wel goed? Heb je gehuild? Je hebt helemaal dikke ogen...'
- Oh, nee, hooikoorts/allergie
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijne is "m'n lenzen zitten vervelend"![]()
Nog beterquote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Awwww das heul niet tofquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. En dan ben je eigenlijk pissig, maar mensen vinden je zielig omdat je zit te janken en gaan je zitten troosten waardoor je niet normaal over de inhoud door kunt gaan
![]()
Ik zit wel op een record nu, 3 keer jenken over/op het werk in 2 dagen
CHECKquote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga trouwens ook altijd jenken als ik heul boos ben...
Stom wijf, echt...
Als ik boos ben ga ik met dingen smijten, zoals een borstel op mijn kleine teenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Stom wijf, echt...
ALTIJD even naar buiten lopen of naar ander lichtquote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
En het parfumeriemens geloofde niet dat je buiten een verschil zou merken qua licht, zus was toch blij dat ze naar me had geluisterd en dat ze buiten was gaan kijken
Klinkt verfrissendquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!! Irritant is datquote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooken dan luistert niemand meer naar wat ik zeg.
Ik kan thuis ook heel goed schreeuwen en met dingen gooienquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of ik ga slaan, of schoppen, en schreeuwen.
jenken is voor wijven... oh wait
Gaarnequote:
Ja dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Stom wijf, echt...
Nee dan kook ik van binnen van woede en reageer ik het thuis afquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan thuis ook heel goed schreeuwen en met dingen gooien
Maar zo gauw ik onder de mensen ben moet ik janken als ik boos ben
Moet echt enorm lachen om al je berichtjes nu want hallo feest der herkenningquote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep!!!
En 'jeetje, voel je je wel goed? Heb je gehuild? Je hebt helemaal dikke ogen...'
- Oh, nee, hooikoorts/allergie
Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaarne![]()
Alle kleuren foundation dat ik licht geef in den biosIk zie het al gebeuren
Heb ik vanmorgen ook gedaan, tegen m'n fucking collegaquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
Of jankend schreeuwen![]()
Dat heb ik in therapie destijds nogal eens gedaan![]()
Herkenbaar helaasquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.
"IK..![]()
. WIL.
![]()
. HELEMAAL..
![]()
.. NIET...
![]()
HUILEN...
![]()
NU.... .
![]()
![]()
.. HET ..
![]()
.. IS .
![]()
![]()
.. GEWOON EEN BEETJE VEEL....."
*Insert ugly cry*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jep!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moet echt enorm lachen om al je berichtjes nu want hallo feest der herkenningHooikoorts, huilen van woede (omdat je/ik diegene eigenlijk in elkaar wil timmeren maar dat not done is)
![]()
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan, tegen m'n fucking collega
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik jankte vroegah echt helemaal nooit he? Of inderdaad alleen braaf in m'n eentje![]()
Nee, therapie verneukt je echt helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Bwhehehe inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep!!!![]()
Innerlijk: Ik wil diegene nu zooooooooooo ontzettend op zijn bek rammen!!!!![]()
![]()
![]()
Uiterlijk:
Volgens mij waren m'n letterlijke woordenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik jankte vroegah echt helemaal nooit he? Of inderdaad alleen braaf in m'n eentje![]()
Ik ook niet. Tot ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leerde kennen. Die raakte me op een manier die ik nog nooit meegemaakt had
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, therapie verneukt je echt helemaal
Top, leukquote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy als je morgen gaat janken sla ik je
Goeden systeem wel, ik heb het.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik had een prima emotie-hanteringssysteem.
Emotie: Daar doen wij niet aan.
Slotje, opgelost![]()
O nee, dat werkte ook niet
Ah, kak! Dat had je juist wel moeten doenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij waren m'n letterlijke woorden
"MAAR WAT WIL JE DAN DAT IK DOE? HOE FUCKING WANHOPIG MOET IK WORDEN?"
Of iets in die geest
Heb er nog net geen EINZ achterna gezegd
Ja, die had ik ook!!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik had een prima emotie-hanteringssysteem.
Emotie: Daar doen wij niet aan.
Slotje, opgelost![]()
O nee, dat werkte ook niet
Hahahhaha, die durft je toch niet aan te rakenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Dan zet ik Dikkie op je hoofd
De theorie is zo leukquote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook!!
Ging toch ergens mis...
Sinds we een verrotte zomer hebben gehadquote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde de vloeibare foundation van Benefit proberen was alles uitverkocht behalve de twee/drie donkerste kleurensinds wanneer leven er zoveel lichte mensen hier
Waarom word je daar pissig om? Ik ben zelf geen gooier maar toen ik finaal in de knoop zat met emoties was het kletterende geluid van ons servies op de stenen vloer wel het beste geluid wat ik ooit had gehoordquote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die met dingen gooien als ze boos zijn, daar word ik zo gruwelijk pissig om he! Maar ik ga alleen maar heul hard praten. Huilen doe ik alleen bij series en.
Als ik alleen ben en ik ben boos doe ik heul veul scheldwoorden gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die met dingen gooien als ze boos zijn, daar word ik zo gruwelijk pissig om he! Maar ik ga alleen maar heul hard praten. Huilen doe ik alleen bij series en.
Ik vind het altijd zonde van de spullenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarom word je daar pissig om? Ik ben zelf geen gooier maar toen ik finaal in de knoop zat met emoties was het kletterende geluid van ons servies op de stenen vloer wel het beste geluid wat ik ooit had gehoord
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik alleen ben en ik ben boos doe ik heul veul scheldwoorden gebruiken
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zonde van de spullen.
Whut?? Noes!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
En het doet me soms ook terugdenken aan de woede uitbarstingen die mijn vader kon hebben toen ik klein was. En op sommige mensen werden die niet alleen botgevierd door met servies te gooien. Ook door iemand het ziekenhuis in te slaan met een stuurslot.
Ik loop dan boos stampend naar de keuken, langs Herman: "En jij bent ook stom stomme kutkat!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik ook!!
En de honden uitschelden als ze dan in de weg staan/zitten/lopen, of spullen naar de konijnenkooi gooien als het konijn dan met het interieur van d'r kooi begint te gooien...![]()
En dan worden die honden doodsbang en dan voel je je weer heul schuldig en dan wordt je nog bozer want boos op jezelf = dingescirkel rondquote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik ook!!
En de honden uitschelden als ze dan in de weg staan/zitten/lopen, of spullen naar de konijnenkooi gooien als het konijn dan met het interieur van d'r kooi begint te gooien...![]()
Ja mijn paps had wat moeite met zijn woede beheersen vroeger.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik loop dan boos stampend naar de keuken, langs Herman: "En jij bent ook stom stomme kutkat!"
Precies! Jij snapt hem!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan worden die honden doodsbang en dan voel je je weer heul schuldig en dan wordt je nog bozer want boos op jezelf = dingescirkel rond
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik loop dan boos stampend naar de keuken, langs Herman: "En jij bent ook stom stomme kutkat!"
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
En het doet me soms ook terugdenken aan de woede uitbarstingen die mijn vader kon hebben toen ik klein was. En op sommige mensen werden die niet alleen botgevierd door met servies te gooien. Ook door iemand het ziekenhuis in te slaan met een stuurslot.
Damn....quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja mijn paps had wat moeite met zijn woede beheersen vroeger.
Herman ging 1x op zijn rug liggen als in: "Tummy rub please. Kthxbye"quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar katten kijken dan terug van "dus? Jij bent ook een kutmens"
Honden gaan gelijk laag liggen met zo'n hoofd van "ik weet niet wat ik heb gedaan, maar het spijt me"
Dan kan ik me voorstellen dat er nare associaties bovenkomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja mijn paps had wat moeite met zijn woede beheersen vroeger.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman ging 1x op zijn rug liggen als in: "Tummy rub please. Kthxbye"
Kadden.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman ging 1x op zijn rug liggen als in: "Tummy rub please. Kthxbye"
Heeft hij ook therapie gehad?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Overigens heb ik nu een goeie band met mijn vader hooren is 'ie ook een stuk liever en rustiger geworden. Het is zelfs een jankbal tegenwoordig
.
Haha ja als ik met een deur smeet mocht ik een paar dagen boven blijvenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
Uh debs das wel vervelend..Alhoewel ik ook niet van het gooien benHeb 1x mijn netbook op de grond gegooid en toen was het scherm kapoet
Had ik gruwelijk veel spijt van. En ik ben echt niet geweldadig
Kan ook echt niet met deuren smijten als ik boos ben.. Mocht vroeger ook helemaal niet bij ons thuis.
Nee, ik word ouder en ben uit huis gegaanquote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij ook therapie gehad?
(daar wordt je jankbal van)
samequote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nooit geen therapie gehad en ben ook een jankbal![]()
Ja !! Precies haha.. Dan schrik ik van mijn eigen uitbarstingquote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja als ik met een deur smeet mocht ik een paar dagen boven blijven. Soms als ik dan uit frustratie met een kussen ofzo gooi begin ik van schrik te lachen
.
QFTquote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij ook therapie gehad?
(daar wordt je jankbal van)
Moet je je voorstellen hoe erg dat wordt als je ook nog therapie neemtquote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nooit geen therapie gehad en ben ook een jankbal![]()
Vette shitquote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij mochten vroegah wel met deuren gooien endezo, enige wat bij ons uit den boze was, was elkaar slaan of geweld gebruiken. Voor de rest mocht alles wel
Op je neus? /flauwquote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tot ikleerde kennen. Die raakte me op een manier die ik nog nooit meegemaakt had
Teddybeer op m'n ene oor, kussen op m'n andere oor en liggen maar op bed!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik ging vroeger bij ruzie's tussen mijn ouders en broer altijd naar boven...
* Zo, niks aan de hand*
Oh, en bij zielige of enge tv-programma's ook![]()
Emoties, we deden er niet aan
Vrije opvoeding ftw!quote:
Ik moest heul hard lachenquote:
*klikt direct door naar prijs*quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
I wantz ithttp://topvintage.nl/nl/search?q=60s+celebration
Goeien anti-faal welquote:Op woensdag 4 april 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*klikt direct door naar prijs*
*sluit venster zonder naar de jurk te kijken*
Dat doet mijn katquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn hont komt me altijd troosten als ik moet huilenGaat ze op me springen en likken (
) en andere mensen halen
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet mijn kat.
Dan stortte ik even in achter mijn bureau, dan sprong ze op schoot en ging met d'r rug naar me toe liggen zo van "ga jij me maar even aaien, dat helpt vast". En als ik het dan deed was het "ppprrrrrrrrrr"
Mijn kat is een halve hond
Joh, ik ben ook zo'n jankerdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:58 schreef Mss het volgende:
Ik huil héél snel, maargoed, dat weten jullie.
Thanxquote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
Lindy, wat onwijs gaaf je krullen!!
Als ik heel boos ben heb ik altijd de neiging om met dingen te gooien of iemand te slaan, maar doe het nooit... Of met een knuffel, want die gaat niet zo makkelijk kapot
We waren onverwacht goed!!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Anticlimax in Lins Cinnamon-filmpje..
Geen kotsende mensen, geen kaneelwolken...
Slekten kwaliteit kaneelquote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We waren onverwacht goed!!
Of het lag aan de ah-kaneel![]()
Ja, dat welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slekten kwaliteit kaneel![]()
Maar zonder faal is het wel heul minder grappig
ditquote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik ging vroeger bij ruzie's tussen mijn ouders en broer altijd naar boven...
* Zo, niks aan de hand*
Oh, en bij zielige of enge tv-programma's ook![]()
Emoties, we deden er niet aan
Ja maar jij hebt ook geen tranenquote:
*HUG*quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
ja naar bed. vanavond wordt toch niks meer
Slaap lekker babequote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
ja naar bed. vanavond wordt toch niks meer
KLOMPEN JONGE!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?
ik ga swappen met een amerikaanse, en wil er wat extra's bij doen, iets wat ze daar niet hebben
stroopwafels kan ik zelf ook wel verznnen, maar ik kan niet iets op het gebied van verzorging bedenken, gewoon iets leuks
hebben jullie ideeën?
Klomp voor je kop, knapt iedereen van op.quote:
tieten?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dees gekocht voor mezelf
one can't ever have enough boobiequote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tieten?
je had er nog niet genoeg wou je zeggen?
Drop en hagelslagquote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?
ik ga swappen met een amerikaanse, en wil er wat extra's bij doen, iets wat ze daar niet hebben
stroopwafels kan ik zelf ook wel verznnen, maar ik kan niet iets op het gebied van verzorging bedenken, gewoon iets leuks
hebben jullie ideeën?
Lijkt me een goede aankoopquote:Op woensdag 4 april 2012 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dees gekocht voor mezelf
drop vindt ze niet te vreten, dat wist ik alquote:Op woensdag 4 april 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Drop en hagelslag![]()
(kan je vast wel een masker van maken, als je maar wilt. Doe er voor de zekerheid een pot appelmoes bij
)
Uierzalf?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
drop vindt ze niet te vreten, dat wist ik al
en qua verzorging?
iets?
Droptoffee'squote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?
hebben jullie ideeën?
mn bier swa!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me een goede aankoopKun je tenminste je Labello altijd kwijt
Heineken voor in haar haar?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
drop vindt ze niet te vreten, dat wist ik al
en qua verzorging?
iets?
oh is dat zoquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Oeh Mir!!! nivea in blauwe pot! bijna niet verkrijgbaar daar
GIEVFquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik had zo een heel pakket samengesteld voor de winnaar van de cinnamon challenge, met kaneelkoekjes, peer-kaneel sultana, appelmoes met een vleugje kaneel, youghurt appel-kaneel.. Appel-kaneel cakemix...
Heb ik zelf gewonnen, zit ik zelf met al die zooi
LINquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik had zo een heel pakket samengesteld voor de winnaar van de cinnamon challenge, met kaneelkoekjes, peer-kaneel sultana, appelmoes met een vleugje kaneel, youghurt appel-kaneel.. Appel-kaneel cakemix...
Hoe heb je bepaald wie de winnaar was dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Snelst je mond leegquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe heb je bepaald wie de winnaar was dan?
Ja waar ik zat iig welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh is dat zo
koop ik zo'n klein blikje
dan doe jij hem aan en dan doe jij je labello d'r in. Dan doe ik mn bier d'r ook bij.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ook!!
Maar ik vind de labello belangrijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |