abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109901290
6 april: Marrije (meisje)

*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-04-2012 10:29:34 ]
  woensdag 4 april 2012 @ 17:01:15 #2
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109901433
Je was me net voor sorbo hahaha, was ook net bezig opnieuw te openen

Wow heb ik al gezegd hoe vrolijk ik van dit topic wordt? Heb vandaag een mindere dag maar het is altijd leuk en fijn om ff te lezen hoe het met jullie gaat:)

Maar ik krijg nu heel lief van mijn mannetje chocolade ijs, dus hoop dat het zo beter gaat lol. Vanavond zwemmen en alweer 17,5 week. Tijd gaat snel, nog maar 2,5 week tot de 20 weken echo, kan niet wachten:D
Be dance |Be real| Be You
pi_109901463
quote:
Hier vanavond frietjes

Aangezien we vrijdag sowieso op het ziekenhuis zitten
Maak je daar wel een foto van? :+
Geniet van je frietjes. Heb ik ook zin in :Y)

Zoë wat fijn dat het een goede echo was!
pi_109901526
Loodje, ik mikte hem dicht, dus dan open ik hem ook weer :) Geniet van je ijs!
pi_109901545
En daar zijn we weer! Pff.. toch wel pittige werkdag gehad door nacht met weinig slaap van de spanning (denk ik). Ben kapot .. huis is mij een te grote tering zooi maar heb de puf niet om er ook maar wat aan te doen. Morgen weer een dag.

Dus .. mevrouw gaat even lekker douchen .. en het zou zomaar kunnen dat ik dan mijn mandje op ga zoeken.

Fluug!! Het begin is gemaakt!! Wat spannuunnd!

En weer wat mijlpalen *O* *O* *O*

En Zoe een fijne echo gehad .. tis maar even dat je het weer hebt kunnen zien he :P .. kan er nu over meepraten :D
pi_109901671
Twinkle, heb je nog een gesprek gehad op je werk over ziek melden / vakantie uren? Hoe is dat afgelopen?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 4 april 2012 @ 17:06:56 #7
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109901704
Zeker weten :D

Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
pi_109901815
Ik doe yoga, vind het wel fijn :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109901866
:D is zeker fijn twinkle!
Voel me helemaal O+

loodje
lief van je mannetje :)

heb geen cursus gedaan, maar dat is meer omdat ik al snel last had van bekken klachten.
Als ik daar geen last van had gehad, had ik waarsch wel een cursus gedaan.
pi_109901899
Flugel! Er is spontaan iets aan het gebeuren, wat spannend! *O*

Loodje, ik ga denk weer Samen Bevallen doen, alhoewel we vorige keer maar 1 avond meegemaakt te hebben vond ik het een prettige en informatieve cursus. Lekker down to earth en alle avonden samen met partner.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109902003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Loodje het volgende:
Zeker weten :D

Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
Ik heb niks gedaan vorige keer, op een blauwe maandag zwangerschapszwemmen na. En ik heb zelf het hypnobirthing boek gelezen (geen cursus gedaan dus :)) en mijn bevalling is prima gegaan :) wel ingeleid (ivm Pupp, zogeheten zwangerschapsjeuk) met 38.1. Prima verloop, 7,5 uur na breken van vliezen was mijn dame er. Wel vacuüm & knip ivm wegvallen van haar hartslag bij het persen, maar ik heb dat alles geenzins 'zwaar' ervaren (ja het persen wel eigk :P dat vond ik niks! Doe mij nog maar 10 keer ontsluitingsweeen... geen hobby, maar wel te overleven. Maar das persoonlijk ;)).

Dit keer duik ik weer eens in mijn boek en misschien ga ik als ik nog iets verder ben weer eens bij het zwemmen kijken, maar verder ga ik niks doen :)

Overigens irriteerde mijn man me niet tijdens mijn bevalling, maar echt iets actiefs heeft ie ook niet hoeven doen :P maar dat ligt sowieso aan mijn manier van omgaan met pijn ;) ik duik altijd in mezelf bij pijn...
pi_109902057
Wat goed dat je echo weer prima was Zoë!

Loodje, ik ben net terug van m'n eerste les zwangerschapscursus. Was echt heel leuk :D. Verschillende typen vrouwen, allemaal in juni uitgerekend. Echt wel gezellig. Tis voorlichting, nu veel over het bekken, hoe je moet staan, lopen, zelfs naar de wc gaan :D. Mensendieck-achtig met oefeningen erbij.

Volgende les ook meer over hoe het kindje nu precies groeit in de baarmoeder en wat na de geboorte belangrijk is. Ik had gelijk een heel aardige medezwangere. Dus we gaan mooi wandelen als we allebei straks verlof hebben en bevallen zijn :D. Voor mij was het niet erg veel nieuwe info, maar wel handige tips. Ik ben er wel enthousiast over na deze eerste les *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 17:19:27 #13
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109902219
mooie echo fijn zoe!, zou je dan niet juist een specifieke cursus willen doen? juist omdat je zo'n last heb? In een boek die ik heb over natuurlijk zwanger zijn, staan juist oefeningen voor vrouwen die bekkenklachten hebben.

Dames wat cool om te lezen dat iedereen dat zo anders doet:) Zwangerschapszwemmen doe ik ook maar daar leer ik echt niets, ik houd gewoon van water haha. Vanavond gaat peen mee maar daarna gaan we lekker bubbelen lol.

Wij gaan bijna beginnen en kan niet wachten, maar ja gek genoeg, kan ik ook niet wachten tot het zover is haha.

Even mijn ijsje eten, lees wel mee hoor, met zijn 3en :P
pi_109902273
Marjolijntje .. morgen verschijn ik weer op mijn werk, vandaag was ik extern aan de gang zeg maar. Ik ga het meemaken .. Laat het gewoon op me af komen en weet wat ik moet zeggen.

Ik moet ervoor waken dat ik niet voor mezelf het sfeertje ga creeeren van: als ik mijn werkgever zijn zin niet geef, dan kost me dat de kop. Angst is een hele slechte raadgever. Maja, in economisch slechte tijden ben je al gauw een blok aan iemands been merk ik.

Ik ga wel zwangerschapsgym volgen. Gewoon, omdat ik zo'n onzekere pipo ben en me er enigzins op voor wil bereiden (op wat? Geen idee hoe het gaat voelen .. want het valt nergens mee te vergelijken denk ik). Dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er iets aan proberen heb te doen.

Hypnobirthing wordt niet in mijn omgeving gegeven helaas. Heb wel zo'n boek besteld erover. Baadt het niet, dan schaadt het niet :)
pi_109902298
Oh en ik had de allerdikste buik van iedereen :D En was het minst ver. :o.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:22:24 #16
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109902319
Hey twinkle waar woon je? Ik wil namelijk ook mijn certificaat halen om het te gaan geven, wie weet kan ik jou nog meenemen haha:)

Laat het inderdaad lekker op je af komen morgen, maak je niet teveel zorgen en kijk gewoon waar het heen gaat. Wees ook wel eerlijk tegenover jezelf en blijf dicht bij jezelf. Succes

[ Bericht 85% gewijzigd door Loodje op 04-04-2012 17:38:37 ]
pi_109902924
Loodje
Ik ben rond 9weken begonnen met fysiotherapie, deze dacht dat t bandenpijn was, uiteindelijk door vk (rond 12weken denk ik?) verwezen naar een fysio die ook mensendieck-oefeningen geeft. (bleek dus bekken-problemen te hebben)
Daar heb ik heel veel aan.

Geen specifieke cursus met partner dus
pi_109902965
Succes morgen twinkle :* rottige situatie zo..
  woensdag 4 april 2012 @ 17:46:02 #19
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903045
Wel fijn dat je iets doet! zeker met die klachten, dat kan zo enorm vervelend zijn! Doen jullie samen ook wel eens massage? Dat schijnt bindend te werken en ook voor jouw ontspannend tijdens de bevalling en ontlast ook jouw bekken:)
pi_109903288
Jaa ben erg blij met m'n fysio :) na de bevalling blijft ze me ook helpen met t herstel.

Bedoel je of hij me weleens masseert?
Ja heb m uitgelegd hoe de fysio t doet, en dat doet hij nu svonds bij mij voor t slapen gaan, omdat ik snachts vaak wakker lig van de pijn.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:56:11 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109903374
Fijn Zoë dat alles er goed uitzag! :Y
  woensdag 4 april 2012 @ 17:58:57 #22
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903470
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)

Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
pi_109903563
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:02:44 #24
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
haha strak plan;) ehh puik plan:P
  woensdag 4 april 2012 @ 18:05:50 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109903767
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')