De toon die onze Wibi nu aanslaat lijkt me de sleutel echter niet. Misschien kan de oplossing voor de afbetaling van de pianostemmer de toets der tijd niet doorstaan en moet Wibi simpelweg zijn vleugels maar eens uitslaan om het harmonieus tot een slotakkoord te brengen. Dan zal hij echter wel de juiste snaar moeten raken en niet langer vals moeten spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie ook geen sleutel naar een oplossing.
Huh?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
Toen Chantalleke kwam logeren leek alles nog behoorlijk koek en ei. Maar in feite moest je scherpe voorwerpen dus eigenlijk al uit zijn buurt houden toen.
Chantal Janzen was laatst toch bij Wibi met een of ander logeerprogramma? Ze hadden volop pret en hij leek zich nergens zorgen over te maken, maar nu blijkt dat-ie toen al volledig aan de grond moet hebben gezeten.quote:
Oh dat heb ik gemist! Dus ik snapte het niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Chantal Janzen was laatst toch bij Wibi met een of ander logeerprogramma? Ze hadden volop pret en hij leek zich nergens zorgen over te maken, maar nu blijkt dat-ie toen al volledig aan de grond moet hebben gezeten.
Echt een aardige toon aanslaan kan hij in elk geval blijkbaar niet meer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Door zijn majeure problemen zeker, Ferdo?
/Seth
Dan slaat hij op zijn stemvork een bes aan en hoopt hij daar een pondje van mee te krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:03 schreef Copycat het volgende:
Met Wibi binnenkort pingelen bij de groentejuwelier.
Bij hem zal het altijd zwart of wit zijn. Er is geen tussenweg.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
De stemming is weleens beter geweest
Daardoor vindt hij ook in niemand zijn klankkast.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef Ferdo het volgende:
Bij hem zal het altijd zwart of wit zijn. Er is geen tussenweg.
-bord! Niet te verwarren met keybord!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daardoor vindt hij ook in niemand zijn klankkast.
Ik ben geen virtuoos in de pianologie, dus ik ging van deze tekening uit:quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
-bord! Niet te verwarren met keybord!
Dan maak ik graag even een bruggetje.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben geen virtuoos in de pianologie, dus ik ging van deze tekening uit:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ze door de zalen renden en matrassen als skateboards gebruikten. Dolle pret, maar hij wist natuurlijk al dat er toch beslag op gelegd zou worden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die aflevering van Chantal bij Wibi zien!!1
Deze uitzending kun je helaas niet meer gratis bekijken
Bekijk alle RTL programma’s reclamevrij en zonder onderbrekingen,
met de maandpas van RTL XL voor ¤3,99
Het scheelt niet veel... Fletcher Hotels.http://events.fletcher.nl/wibiquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:03 schreef Copycat het volgende:
Met Wibi binnenkort pingelen bij de groentejuwelier.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Wibi_Soerjadi__.htmlquote:Wibi heeft hier echter geen gehoor aan gegeven, waardoor hij nu sinds 1 augustus 2011 een dwangsom moet betalen van 1000 euro per dag, totdat hij een erkend onderhoudsbedrijf de opdracht geeft om aan de slag te gaan.
Maar daar blijft het niet bij, want volgens het document zijn hier nog eens voor 1000 euro aan dwangsommen per dag bovenop gekomen. Dit alles bij elkaar opgeteld resulteerde in de zomer van 2014 in een bedrag van maar liefst 1.988.076 euro.
Nou, die bijnaam heeft de Telegraaf hem zelf gegeven. die krant is trouwens ook de enige die hem (2 keer) zo noemde. Zo kan ik ook nieuws maken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:48 schreef Mylene het volgende:
Maar ondanks die matpartij, die hem de ironische bijnaam Karate-Wibi opleverde, kon hij de dag erna gewoon weer optreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |