quote:Op woensdag 4 april 2012 14:38 schreef Schild het volgende:
Zouden ze het wapenonderhoud ook zelf hebben gedaan? @1:51![]()
Andere schoenen kopen is niet echt een oplossing voor het probleem dat ik heb tenzij er aan te tonen valt dat er een productie fout is geweest met degene die ik nu heb.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef trigt013 het volgende:
Probeer eens Meindl Army Pro, een heerlijke soepele laars voor veel functie's
en voel/zie je geen verschillen als je er het zelfde type schoen/rechter choen bijpakt?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Andere schoenen kopen is niet echt een oplossing voor het probleem dat ik heb tenzij er aan te tonen valt dat er een productie fout is geweest met degene die ik nu heb.
Sloggi heeft gelijk. Het is nou niet dat ik de eerste beste schoenen heb uitgezocht ofzo
Nee dit is zeker meer dan datquote:Op woensdag 4 april 2012 16:24 schreef trigt013 het volgende:
Je kan ook gewoon het verkeerd type schoen hebben voor jou voetvorm, of gewoon te stug. Stugheid van je schoen valt samen met het terrein waarin je het gebruikt en de werkzaamheden waarbinnen je je schoen gebruikt.
Ff langs de shopquote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef m.k het volgende:
Ik heb geen twee paar, ik ben rijk maar niet stinkend
Heb ik beweerd dat hij geen kwaliteit heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Schoenen van kwaliteit? Hij heeft Island Pro's.
Oh, sinds wanneer verstrekt de baas deze nog dan? Daarbij kan je altijd je eigen kopenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dat zou een optie zijn, alleen zijn dit wel de schoenen die ik tegen zou komen bij defensie. En het kan op die manier altijd weer een keer terug komen op een onverwacht en ongewenst moment.
Ik las je post verkeerd.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat hij geen kwaliteit heeft?
Haha, altijd leuk, mensen zonder les een hindernisbaan zien nemen.quote:
Niet. Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef m.k het volgende:
Ja maar hoe weet ik dan dat ik het later niet gewoon weer tegen kom met een ander model schoen?
Die ene pipo die dat raam niet door komtquote:Op woensdag 4 april 2012 18:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk, mensen zonder les een hindernisbaan zien nemen.
Hindernisbaan? Die van het KCT is de laatste die ik gedaan heb. En dat is denk ik al zo'n 6 jaar geleden. En de keer daarvoor was in '93.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk, mensen zonder les een hindernisbaan zien nemen.
Baan Arnhem?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hindernisbaan? Die van het KCT is de laatste die ik gedaan heb. En dat is denk ik al zo'n 6 jaar geleden. En de keer daarvoor was in '93.
quote:
Ik ook. Was wel tof om met een paar van die gasten die baan te nemen.quote:
Binnen een bepaalde tijdspanne uiteraardquote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. Was wel tof om met een paar van die gasten die baan te nemen.
Ja, dag.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Binnen een bepaalde tijdspanne uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |