Dat is nog erger dan de bekeuring zelf.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Deed me denken aan toen ik werd aangehouden op de fiets omdat m'n licht niet werkte. Duidelijk gemaakt dat ik het allemaal snapte en wist dat die bekeuring ooit wel eens zou komen. En hij maar doorzeuren over het feit dat de bekeuring zoveel duurder was dan een lichtje kopen etc etc bla bla bla...
Bekeuringen uitdelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
Haha herkenbaar, maak ik me heel soms ook schuldig aan
je hoort jezelf gewoon graag praten?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Kut verhaal vertellen waarom iets wel/niet zo moet en de essentie missen
Zou dat het zijnquote:
Kennen jullie elkaar van FOK!?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Tjik het volgende:
Date dumpen? Neuh..
Ik zit straks weer in de trein naar hedge
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Tjik het volgende:
Date dumpen? Neuh..
Ik zit straks weer in de trein naar hedge
Ja dat belerende gelul van iemand die denkt boven je te staan (je moet wel van een bepaald slag zijn om anderen de les te willen lezen in de beschermende handen van vadertje staat).quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de bekeuring zelf.
quote:Update Vodafone storing
Het aantal systemen offline is inmiddels opgelopen naar 283
Op mijn vraag bij Vodafone of de storing in het buitenland ook door de brand komt, kreeg ik als antwoord
“Op dit moment doen we daar nog geen uitspreken over”
Waarom ook niet. Is de seks een beetje vies?quote:
Van mij mag ie best belerend zijn. Mits ik echt een dom schaap zou zijn en het niet zou snappen.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja dat belerende gelul van iemand die denkt boven je te staan (je moet wel van een bepaald slag zijn om anderen de les te willen lezen in de beschermende handen van vadertje staat).
Nou ben ik ook wel een dwars klootzakje. Maar dat is tenminste oprecht
Ik vind het best dat hij belerend spreekt, zolang hij dat maar doet bij al die dwarse klootzakjes die denken dat de regels voor hun niet opgaan. Overtreed je de regels en krijg je een bekeuring dan moet je niet zeiken.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja dat belerende gelul van iemand die denkt boven je te staan (je moet wel van een bepaald slag zijn om anderen de les te willen lezen in de beschermende handen van vadertje staat).
Nou ben ik ook wel een dwars klootzakje. Maar dat is tenminste oprecht
Die bekeuring zit ik niet mee. Het gelul dat ik er bij krijg mogen ze voor zich houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het best dat hij belerend spreekt, zolang hij dat maar doet bij al die dwarse klootzakjes die denken dat de regels voor hun niet opgaan. Overtreed je de regels en krijg je een bekeuring dan moet je niet zeiken.
Wat bouw je dat langzaam op? Ik zou hem gewoon direct hebben gevraagd.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
De vraag of ie wil komen is eruit.. nu nog antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |