We kunnen niet allemaal maar elke dag pauze compenserenquote:
Bij een software bedrijf werken waar de software niet altijd even goed werktquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
en daarbij shifto.. volgens mij ben ik om 10 uur ook nog wel aan het werk. Gok ik zo momenteel. Dus je bent niet de enige
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef shifto het volgende:
We kunnen niet allemaal maar elke dag pauze compenseren
Het zorgt wel voor werk1quote:Bij een software bedrijf werken waar de software niet altijd even goed werkt
Maar ik mag het wel thuis doen.. en het is niet verplichtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet leuk voor jou... Maar ik voel mij er schaamteloos beter door
Truequote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Het zorgt wel voor werk1
Hier idem, maar ik ken mijzelf, thuis doe ik niks en is het lastiger communiceren met mijn collega;s dus besloten we over te werkenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik mag het wel thuis doen.. en het is niet verplicht
Een kladblok?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik heb gekregeeeeeeeeeeeen!
Ook echt overwerkenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier idem, maar ik ken mijzelf, thuis doe ik niks en is het lastiger communiceren met mijn collega;s dus besloten we over te werken
ik word!!!! niet ik wordt!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef WasMachinator het volgende:
Wie komt me redden uit maastricht, ik wordt gek..
stom tentamen
Bitch.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef thatday het volgende:
Ik heb lekker de woensdagmiddag vrijjj en straks paasweekend. Heerlijk. Ik raad iedereen t onderwijs aan
Geef hem even aan mij?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja met alle antwoorden van mijn statistiek tentamen, als dat kon
Goed geredt.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik word!!!! niet ik wordt!
Maar bij deze red ik je
Die staan er al in.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Geef hem even aan mij?
Staan er op zn minst leuke tekeningetjes in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |