Wil je mijn staaf(diagram) eens analyseren?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha ik ga denk ik niet man, ik heb fakking drukke dag morgen
Errrr dat zegt me nu niks?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Wil je mijn staaf(diagram) eens analyseren?
Ja ok, stats is echt kut. Volgende keer spam je beter evenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja man, statistiek tentamen, kamer bekijken, inspraakcommissie sollicitatie, ASWcie vergadering boooooh
Godverdommequote:Op woensdag 4 april 2012 15:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Snap je em niet ?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Errrr dat zegt me nu niks?Ik ben bezig met ANOVA's en dergelijke dingen.
De tering.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Spijtig...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik besloot er serieus op te reageren.
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Spijtig indeed. Gelukkig kan ik iedere nacht zoveel staven analyseren als ik wil.
Ik hou meer van vleesstaven.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:57 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou ik niet aanraken
Tnxquote:Op woensdag 4 april 2012 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga trouwens naar huis.
Cue: Denk aan 16:15
kusjedoei
quote:
Ik zal mijn gehaktstaaf meenemenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]Volgende keer als we wel ergens naartoe gaan laat ik de mijne zien als jij de jouwe laat zien
![]()
Ja heerlijk, net uit de vriezer.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ooh jij doet dus van die gehaktstaven in je geslachtsdeel
daar hadden we t laatst over
Goed zo Henkie!quote:
heee hoe oud ben jijquote:Op woensdag 4 april 2012 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zal mijn gehaktstaaf meenemen
[..]
Ja heerlijk, net uit de vriezer.
[..]
Goed zo Henkie!
dafuck? verklaar je nader?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
ooh, dan mag je wel een vleesstaaf op zn tijd![]()
Weer een lekker niveautje hier :p
en het is nog niet eens vrijdagquote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nee...Had het ff snel doorgelezen, gaat nergens over
Dat is zeer correct opgemerkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nee...Had het ff snel doorgelezen, gaat nergens over
Heb net m'n schoenen aangetrokken. Maar ze zijn eerder vies dan stoutquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jongedame, trek je je schoentjes vast aan?
Je grapjas is dus ook al aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb net m'n schoenen aangetrokken. Maar ze zijn eerder vies dan stout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb net m'n schoenen aangetrokken. Maar ze zijn eerder vies dan stout
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je grapjas is dus ook al aan?Nee, haar lolbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je grapjas is dus ook al aan?Die heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat geldt dan alleen voor jouquote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey na al dat leren moet het kunnen
We kunnen niet allemaal maar elke dag pauze compenserenquote:
Bij een software bedrijf werken waar de software niet altijd even goed werktquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
en daarbij shifto.. volgens mij ben ik om 10 uur ook nog wel aan het werk. Gok ik zo momenteel. Dus je bent niet de enige
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef shifto het volgende:
We kunnen niet allemaal maar elke dag pauze compenseren
Het zorgt wel voor werk1quote:Bij een software bedrijf werken waar de software niet altijd even goed werkt
Maar ik mag het wel thuis doen.. en het is niet verplichtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet leuk voor jou... Maar ik voel mij er schaamteloos beter door
Truequote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Het zorgt wel voor werk1
Hier idem, maar ik ken mijzelf, thuis doe ik niks en is het lastiger communiceren met mijn collega;s dus besloten we over te werkenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik mag het wel thuis doen.. en het is niet verplicht
Een kladblok?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik heb gekregeeeeeeeeeeeen!
Ook echt overwerkenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier idem, maar ik ken mijzelf, thuis doe ik niks en is het lastiger communiceren met mijn collega;s dus besloten we over te werken
ik word!!!! niet ik wordt!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef WasMachinator het volgende:
Wie komt me redden uit maastricht, ik wordt gek..
stom tentamen
Bitch.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef thatday het volgende:
Ik heb lekker de woensdagmiddag vrijjj en straks paasweekend. Heerlijk. Ik raad iedereen t onderwijs aan
Geef hem even aan mij?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja met alle antwoorden van mijn statistiek tentamen, als dat kon
Goed geredt.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik word!!!! niet ik wordt!
Maar bij deze red ik je
Die staan er al in.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Geef hem even aan mij?
Staan er op zn minst leuke tekeningetjes in!
sorryquote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar bij deze red ik je
Oh statistiek....hel op aarde :pquote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja met alle antwoorden van mijn statistiek tentamen, als dat kon
Kijk, zo overwerkt ben ik!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar bij deze red ik je
jja???quote:
Ik ben een manquote:Op woensdag 4 april 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy en ik stelden je de vraag of je een man of vrouw bent. Maar toen verdween je snel
Nietusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan krijg ik vleesstaven in m'n collegeblok
tquote:Op woensdag 4 april 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy en ik stelden je de vraag of je een man of vrouw bent. Maar toen verdween je snel
gewoon doen!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef shifto het volgende:
thatday wil geen fotos tonenHoe kunnen wij haar dan ooit fatsoenlijk hosselen!
Je hebt gelijk een dm gestuurd?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef shifto het volgende:
thatday wil geen fotos tonenHoe kunnen wij haar dan ooit fatsoenlijk hosselen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |