Ik had gezegt: stuur maar een whatsapp over wat je dwars zit, scheelt weer reizen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had kunnen zeggen "dan kom ik nu wel even langs"
Dus eigen schuld
Ja, ik heb statistiek 1 wel gehaald (vraag me niet hoe, want tot op de dag van vandaag snap ik dat niet), maar dit snap ik daadwerkelijk.quote:
Haat aan statistiek. Bijna geen studie te vinden waar ze het niet door je strot duwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Wowowowow misschien gaat statistiek nog wel lukken ook.
HAHA gmta, echt vreeeeeeeeselijk. Gelukkig hebben wij een formuleblad zodat ik niet alles hoef te onthouden.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haat aan statistiek. Bijna geen studie te vinden waar ze het niet door je strot duwen.
Jajaja lekker vaag doen en vervolgens heeft hij het gedaanquote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had kunnen zeggen "dan kom ik nu wel even langs"
Dus eigen schuld
Dat reizen is goed voor z'n conditiequote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had gezegt: stuur maar een whatsapp over wat je dwars zit, scheelt weer reizen.
Een reden waarom ik een talenstudie ben gaan doen is omdat ik dan geen statistiek zou krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHA gmta, echt vreeeeeeeeselijk. Gelukkig hebben wij een formuleblad zodat ik niet alles hoef te onthouden.
Ik deed niet vaagquote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Jajaja lekker vaag doen en vervolgens heeft hij het gedaan
Hahahaah ik heb ook getwijfeld of ik niet een talenstudie zou gaan doen om het te vermijden, maar ik studeer nu iets wat ik echt wil.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een reden waarom ik een talenstudie ben gaan doen is omdat ik dan geen statistiek zou krijgen
Cijfers en ik, slechte match.
En dat is?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahaah ik heb ook getwijfeld of ik niet een talenstudie zou gaan doen om het te vermijden, maar ik studeer nu iets wat ik echt wil.
Nee, statistiek zou een ramp zijn haha. Nee, ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat is?
Niet statistiek, hoop ik?
Dan kan ik toch weinig beherenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar met je klauwen van mijn credit card afblijft
EDIT: En mijn pincode!
Hahaha, wat grappig. Toen ik moest kiezen stond deze bijna bovenaan mijn lijstje!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, statistiek zou een ramp zijn haha. Nee, ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen.
Nee, ik zit pas in mijn eerste jaar, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk de kant van psychologie op.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahaha, wat grappig. Toen ik moest kiezen stond deze bijna bovenaan mijn lijstje!
Welke richting? Of ben je nog niet zo lang bezig?
Dat kan ik ook wel bij mn eigen rekeningquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je kijken naar hoe exorbitant veel ik verdien
Als in groepspsychologie, of individuele?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit pas in mijn eerste jaar, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk de kant van psychologie op.
Daaaat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als in groepspsychologie, of individuele?
Weetje nu al of je introducees mocht meenemen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit pas in mijn eerste jaar, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk de kant van psychologie op.
Hahaha ik ga denk ik niet man, ik heb fakking drukke dag morgenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Weetje nu al of je introducees mocht meenemen?![]()
Tofquote:Op woensdag 4 april 2012 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daaaat weet ik nog niet.Ik ben naar de masteravond geweest en de master Kinder- en Jeugdpsychologie en dan de gedwongen hulpverlening trekt mij heel erg aan. Kan groepspsychologie zijn, maar ook individuele.
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha ik ga denk ik niet man, ik heb fakking drukke dag morgen
Ja man, statistiek tentamen, kamer bekijken, inspraakcommissie sollicitatie, ASWcie vergadering booooohquote:
Heb er lang genoeg over gedaan om hier te komen iig.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tof
Sowieso, doen wat je echt leuk vindt is altijd tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |