Held.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb net de oplossing voor de opgave gevonden en ik was gewoon in de goede richting aan het denken*trots*
Als beloning krijg je je toetjequote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb net de oplossing voor de opgave gevonden en ik was gewoon in de goede richting aan het denken*trots*
Wat voor toetsen doe je?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ANOVA, regressie, correlatie, goodness of fit en independence. Maar die laatste twee heb ik nog niks mee gedaan, want dat hoofdstuk moet ik nog leren.quote:
Ook 2-way anova's enzo? GOF en idependence is niet zo moeilijk. Ik heb nog wel (uitgewerkte) oefenopgaven liggen als je er wat aan hebt?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ANOVA, regressie, correlatie, goodness of fit en independence. Maar die laatste twee heb ik nog niks mee gedaan, want dat hoofdstuk moet ik nog leren.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar one-way anova's gezien. Maar in hoofdstuk 18 komt de chi-square aan bod. Is dat een 2-way anova?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook 2-way anova's enzo? GOF en idependence is niet zo moeilijk. Ik heb nog wel (uitgewerkte) oefenopgaven liggen als je er wat aan hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
Ja echt he, ik wil hier alleen liefdes problemen horen, geen stats
Ik ook.quote:
Mensen zonder issuesquote:Op woensdag 4 april 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook.Maar nee, ik heb geen issues
Ik geniet alleen van andermans issues
Morgen dikke black-outquote:Op woensdag 4 april 2012 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Wow ik ging gewoon opgaven uitleggen aan iemand die het normaal aan mij uitlegt.Even het laatste hoofdstuk knallen en dan gewoon een dikke voldoende scoren morgen bopbop
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Ik haat mesen die over dingen praten die ik niet begrijp.Nieuwe UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nieuwe UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wellicht als hij een rode neus had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |