*boks* nog maar een jaar of 40 te gaan!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
Ohai!echt wat een bweeh. Soms kan werken zo vervelend zijn!
Ja, inderdaad de eerste keer! Dat laatste geldt voor mij ook, en hem kenden ze toen zelfs al.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat ze je nieuwe vriendje zien?. Zo cute is dat altijd. Toen m'n zus haar bf voor het eerst meenam zat 'ie heel stilletjes op de bank te zitten, nu is 'ie gewoon een van ons
.
Het is alweer 10 jaar geleden dat ik iemand meenam.
Wou al gaan zeggen dat er nog wel KH's bij mochtenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
Dat was de planning, er komt vast nog we'll iets bij.
De droom van elke happy koter: een Maria-smileyface als je aan het wandelen/spelen bent.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje, ja maar nu hebben we een heul lage dode heg die niet wil groeien dus als ik in de tuin zit word ik voortdurend begroet door o.a. hondenuitlaters en klein grut
Oh maar ik ben niet zo'n kindervriend hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
De droom van elke happy koter: een Maria-smileyface als je aan het wandelen/spelen bent.
En dEUS en Korn en Magnetic Man..quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef creepycookie het volgende:
En Placebo: die ga ik zien op Sziget! Ben ook al heel lang fan
Net al even Korn geluisterd, nu even Skream & Benga @ I love techno, zo'n geweldige liveset vind ik dat!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:09 schreef creepycookie het volgende:
[..]
dEUS is niet zo mijn ding, maar Korn en Magnetic Man
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Net al even Korn geluisterd, nu even Skream & Benga @ I love techno, zo'n geweldige liveset vind ik dat!
Voor de andere liefhebbers
Mag ik jou iets vragen mm? Waarom sluit jij je posts af met haha?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef Mixende_match het volgende:
Bijna pasenbijna 5 jaar
haha.
iemand verstand van Beamers? Wil er 1 op mp aanschaffen voor het wk van de Buurtvereniging.. Maar waar op te letten?! Haha
fixed.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen mm? Waarom sluit jij je posts zinnen af met haha?
Geen idee...quote:Op woensdag 4 april 2012 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen mm? Waarom sluit jij je posts af met haha?
Hier nog 1, haha!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fixed.
En daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Feit! Vooral kwark met fruit of wat muesli. Mijn magere kwark vind ik niet super lekker zonder iets, maar als ik dan een volle of halfvolle eet dan is dat echt hemels!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Siral het volgende:
Waarom is kwark zo lekkerpak ik net een bakkie kwark met fruit, beun ik meteen die hele bak weg
![]()
Oh nou soms voel ik me ook wel gek dat ik magere zuivel zo lekker vind hoor.. Ik vreet net 500 gram magere kwark met kaneel en een appel op, zit nu wel ramvol kan makkelijk tot 6 uur doorquote:Op woensdag 4 april 2012 15:00 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Feit! Vooral kwark met fruit of wat muesli. Mijn magere kwark vind ik niet super lekker zonder iets, maar als ik dan een volle of halfvolle eet dan is dat echt hemels!
Om je vraag te beantwoorden, o.a. naar de prijs van vervangende onderdelen. Lampen moeten na een x-aantal uur gewisseld worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef Mixende_match het volgende:
Bijna pasenbijna 5 jaar
haha.
iemand verstand van Beamers? Wil er 1 op mp aanschaffen voor het wk van de Buurtvereniging.. Maar waar op te letten?! Haha
Soms heb ik ook geen zin in brood of warm eten smiddags, gewoon kwark met fruit. Jum!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh nou soms voel ik me ook wel gek dat ik magere zuivel zo lekker vind hoor.. Ik vreet net 500 gram magere kwark met kaneel en een appel op, zit nu wel ramvol kan makkelijk tot 6 uur door![]()
Dit was een tussendoortjequote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Soms heb ik ook geen zin in brood of warm eten smiddags, gewoon kwark met fruit. Jum!
Ha! Ik lach het hardst van iedereen als ik straks op de Coolsingel staatquote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Als Feyenoordsupporter moet je nou eenmaal om veel dingen kunnen lachen!![]()
Is ook makkelijk als je in je eentje er staatquote:Op woensdag 4 april 2012 15:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ha! Ik lach het hardst van iedereen als ik straks op de Coolsingel staat
Verder misschien wel om t lekker vrolijk te houden?
Eiwitten zijn goed!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:17 schreef Siral het volgende:
Oke change in lijstje, we eten kip cordon bleu.........
O: 250 magere yoghurt, muesli, drie aardbeien
L: 2 sneden notenbrood met pindakaas, gekookt eitje
T: 500 magere kwark, appel
D: kip cordon bleu, oven aardappeltjes, salade
S: 60 krachttraining, 30 min cardio
T: whey, handje amandelen (kwark al op wbeheheh)
^ Portie eiwitten vandaag haha, bizaaaaar.
Magere zuivel, pindakaas, ei, kip, whey, amandelen. Dayumn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb weer zwembandjes.![]()
Dat ik er blij van wordquote:
Ik denk 't nietquote:Op woensdag 4 april 2012 15:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ha! Ik lach het hardst van iedereen als ik straks op de Coolsingel staat
Verder misschien wel om t lekker vrolijk te houden?
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Om mijn voetbalkennis of eerder gebrek aan lach je je ook een breuk
Ik had het gister over Hercules
EXTERMINAAAATEquote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]zo'n jurkje wil ik wel!
Zijn dat nou zwarte 'toiletploppers'?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]zo'n jurkje wil ik wel!
Ken je Doctor Whoquote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn dat nou zwarte 'toiletploppers'?
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ken je Doctor WhoDat zijn dalekarmen
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Voetbal.
[..]
Eiwitten zijn goed!
ijzersleurpraat:Goed bezug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb weer zwembandjes.
Ja gelukkig was het geen chocoladevla![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ook makkelijk als je in je eentje er staat
Sorryik hou al op...
Blik kan gaan roesten en roest is baaaaaaadquote:Op woensdag 4 april 2012 15:36 schreef norich het volgende:
Vraagje: ik eet wel eens ananas uit blik, en nu kwam ik erachter dat er op dat blik staat: na openen nog enkele dagen houdbaar in de koelkast, echter niet in geopend blik. Weet iemand waarom dat erop staat?Want tot nu toe liet ik het altijd gewoon in blik, maar is dat schadelijk?
Haaa, tof! Ik en mijn lief overwegen er ook naartoe te gaan. We proberen al drie jaar Lowlands, maar het lukt steeds niet om kaartjes te krijgen dus tijd voor iets anders. Ben in geen járen naar een festival geweest!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef creepycookie het volgende:
En Placebo: die ga ik zien op Sziget! Ben ook al heel lang fan
Oke duidelijk. Volgende keer maar in een tupperware bakje ofzo bewarenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Blik kan gaan roesten en roest is baaaaaaad
Ja inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Blik kan gaan roesten en roest is baaaaaaad
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat ik er blij van word
Hetzelfde gevoel heb ik als ik een boeken of cd winkel in loop, dan moet ik altijd plassen
Dat is, zeg maar, niet bepaald mijn kopje thee.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Mini, vergeet het grootste festival van Nederland niet! Zwarte Cross!
Oh wat balen zeg!!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef minilot het volgende:
Haaa, tof! Ik en mijn lief overwegen er ook naartoe te gaan. We proberen al drie jaar Lowlands, maar het lukt steeds niet om kaartjes te krijgen dus tijd voor iets anders. Ben in geen járen naar een festival geweest!![]()
Ben je er wel eens geweest dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, niet bepaald mijn kopje thee.
(Dit jaar ook 'ns naar Oerol, hoop ik.)
Dat niet, maar goede kennissen wel en ik weet wel vrij goed wat voor type festival het is. Niets mis mee, ze hebben daar echt wel iets gaafs opgezet daar in Lichtenvoorde, maar mij persoonlijk spreekt het helemaal niet aan. Ik kan me best voorstellen dat heel veel mensen het heel tof vinden hoor!quote:
Goed vriendje!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef Sjaapje het volgende:
Lol, Placebo, ik ben door mijn vriendje toen het nog niet mijn vriendje was (maar wel bijna) uit de tent gezet omdat ik zei dat 'Placebo, allemaal homo's!'. Hij is nogal heftig fan, dus moest ik buiten slapen...
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien autocorrect van . naar 'haha'?
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat niet, maar goede kennissen wel en ik weet wel vrij goed wat voor type festival het is. Niets mis mee, ze hebben daar echt wel iets gaafs opgezet daar in Lichtenvoorde, maar mij persoonlijk spreekt het helemaal niet aan. Ik kan me best voorstellen dat heel veel mensen het heel tof vinden hoor!
Ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]is een leuk festival hoor!
![]()
Zelfs loveli is er vorig jaar geweest![]()
En ik ga dit jaar weer
Haha wat voor foto had je er nou bij gepostquote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef V1z0R het volgende:
![]()
En ik ga dit jaar weer
Jägermeister-cola
Cola is bad mmkay?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef V1z0R het volgende:
![]()
En ik ga dit jaar weer
Jägermeister-cola
Ik kan dat piepstemmetje dus echt niet aanhoren hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak.
Maarreh, ga wél hier kijken:
http://www.zwartecross.nl/artiest/nl/102/8/asteroids-galaxy-tour.html
Zangeresje is het leukste meisje van de wereld!![]()
Goh, zijn muzieksmaak is verder nogal puberaalquote:
Maar Jägermeister is weer haske goed! Dus het balanceert elkaar uitquote:
Ik vind haar ook leuker als ze niet zingt. Bij haar is het bek dicht en mooi wezen..quote:Op woensdag 4 april 2012 16:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik kan dat piepstemmetje dus echt niet aanhoren hè.
Dat thuiskomen heb ik met Pinkpop, nu een keer of 6 geweest denk ik. Het is ook bij m'n ouders in het dorp.Ik twijfel alleen nog steeds over dit jaar, omdat ik dan 2 dagen alleen zou moeten gaan en de dag erna 's ochtends vroeg een cursus heb.
Je weet wel dat Waldrock er ook niet meer is?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik wist trouwens niet meteen wat LL was/festivalnoob.
Ik ben in 96 naar Pinkpop geweest, was toen mijn 1e festival. Maar toen ik eenmaal op LL was geweest wilde ik nooit meer heenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik kan dat piepstemmetje dus echt niet aanhoren hè.
Dat thuiskomen heb ik met Pinkpop, nu een keer of 6 geweest denk ik. Het is ook bij m'n ouders in het dorp.Ik twijfel alleen nog steeds over dit jaar, omdat ik dan 2 dagen alleen zou moeten gaan en de dag erna 's ochtends vroeg een cursus heb.
Neequote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je weet wel dat Waldrock er ook niet meer is?
Zo'n interessant en afwisselende muzikale periode hebben we daarna niet meer gezienquote:Op woensdag 4 april 2012 17:01 schreef the85mc het volgende:
Nostalgie is mooi. ik heb met mn huisgenoot toevallig deze week een nineties party gepland bij ons thuis binnenkort. Hebben laatst een hele avond zitten youtuben naar jaren 90 muziek. Wat een pareltjes zijn er toen gemaakt (maar ook bagger)!
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee![]()
.
Within Temptation trad daar ooit eens op en vervolgens stond er in de krant dat het een satanistische band was. En ik luisterde naar WT
. En had gelovige ouders
.
Och ja, ik ging als 7 jarig hummeltje mee naar het jongerencentrum waar punk de hoofdmoot wasquote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef V1z0R het volgende:
Worden nog altijd pareltjes gemaakt, en bagger
[..]
Verschil in ouders trouwens...als 11-jarige ging ik naar m'n eerste heavy-metal concert
En Within Temptation is dit jaar dus ook op de ZC
oh mijn moeder vond wt zelf ook leuk hoor. The promise op. De mother earth dvdquote:Op woensdag 4 april 2012 16:57 schreef minilot het volgende:
Herkenbaar Vik! Ik weet nog dat ik en mijn toenmalige vriendje samen de EP The Dance van Within Temptation hadden gekocht in 1998 en mijn ouders daar destijds een beetje bleek van wegtrokken!
Wat een hoop jeugdnostalgie vandaag!![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh mijn moeder vond wt zelf ook leuk hoor. The promise op. De mother earth dvd.
Rammstein was eem groter probleem hier. Du hast op zondagochtend voor we naar de kerk gingen
Ik niet, kan ik niet bijquote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Wat een dagen vervelende mensen in de trein
je kan je tas ook bovenin zetten, sukkel!
Slecht geplandquote:Op woensdag 4 april 2012 17:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik niet, kan ik niet bij.
LL, dit jaar even niet. Mijn lief gaat wel (als 'ie zich niet bedenkt tegen die tijd) en mijn schoonmoeder had al aangeboden om op haar kleinkind te passen als ik ook wilde gaan. Maar een kind van 2 maanden al een heel weekend bij je schoonouders achterlaten, nah
.
Nou zeg datquote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slecht geplandVriend van ons is ook al zo'n waardeloze planner, vrouw is tegen die tijd uitgerekend
Daar dénk je toch ff aan!?!
![]()
![]()
Nee, zij wel, hij met Gquote:Op woensdag 4 april 2012 17:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou zeg dat![]()
Hee, een vriendin / collega is ook rond die tijd uitgerekend en zou naar LL gaan. Begint zijn naam met een L??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Gewoon terug kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:43 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O:rijstmelk/korenvlokken/lijnzaad
T: hand paranoten en pakje crackers
L: meergranenbol met tonijn
D: salade met soort tofu en pasta, yoghurt 'caramel salee'
T: evy Les 5, ik weet niet of ik nog Ga pumpen![]()
Narff een of andere gozer zit me heel eng aan te kijken
ik heb ook al weken zo'n lurkert en ondanks mijn arrogante blikken en heb je hem weer-zuchten blijft ie ongegeneerd kijken. Misschien moet ik eens een hele tijd terugstaren maar dan denkt ie nog dat ik hem leuk vindquote:
Leuk!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed vriendje!![]()
Enfin, even Szigetkaarten bestellen nu! Helemaal zin gekregen.
Yup! Is al >1 jaar geleden dat ik 'm aan heb gehad en hij past nu zelfs weer beter dan de laatste keer dat ik 'm aan had: hij is niet voor niets in de kast beland op een gegeven momentquote:Op woensdag 4 april 2012 17:47 schreef Mixende_match het volgende:
Nice moblo!! Voelt vast lekker, die broek aan!!
Dat is inderdaad zeer stom commentaar. Niets van aantrekken!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
nog steeds enorm moe. Slecht geslapen vannacht. Maar, de conferentie zit er voor mij op. Er is nog een dag, en ik ga nog wat sessies bijwonen, maar ook lekker rustig aan doen en van het mooie weer genieten.
Iemand vroeg wat voor commentaar ik kreeg:
ik heb een kwantiteative studie gedaan, en daarmee kun je alleen maar een correlatie tussen twee variabels vaststellen, niet precies hoe die relatie in elkaar zit. Daar ben ik me volledig van bewust, maar ik kreeg toch de opmerking dat ik een kwalitatieve studie moest doen. Dat is echt het makkelijkst en goedkoopste argument om in te brengen tegen een kwalitatieve studie.
Ach ja. Gisteravond vond ik uit dat een van de bigshots in het veld in het publiek zat, en dat wist ik niet. Daar ben ik wel blij om!
Hoe is het met iedereen hier?
The Cure!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:54 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Leuk!
Een zomer zonder festival vind ik eigenlijk maar jammer, dit jaar wordt het Sziget en Rock Werchter in juni. Die line-up is voor mij echt onovertrefbaar![]()
Ik sta een beetje voor een lastige keuze op mijn werk en ik heb het zelf ook niet allemaal in de hand en dat háát ik. Maar komt goed, over een paar weekjes weet ik meer. Maar vandaag daar dus nieuws over gehad, dus ik moet even mijn hoofd bijstellen qua prioriteiten.. en dus heb ik nu knallende koppijnquote:
Komt goed!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Vervelend Goodbye... zorg goed voor jezelf he?! Heel belangrijk!
Ik hoop dat je lunch beter smaakte dan de mijne
En ik hoop dat je er nog fruit instopt.. 2 kiwi's ofzo, bevat geen kcal en je hebt vitaminen..
Ja, werd je er niet slanker van ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is toch ook zo volgens recent onderzoek?
Zekerquote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, werd je er niet slanker van ook?
Die staan binnenkort ook in Rotown volgens mij! Kun je dr van dichtbij bewonderen!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak.
Maarreh, ga wél hier kijken:
http://www.zwartecross.nl/artiest/nl/102/8/asteroids-galaxy-tour.html
Zangeresje is het leukste meisje van de wereld!![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die staan binnenkort ook in Rotown volgens mij! Kun je dr van dichtbij bewonderen!
Hoe exotisch!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb morgen ook zo'n verzorgde lunch. Wilde 'm eerst skippen, maar volgens mijn leidinggevende is het wel te eten (en zij houdt ook wel van eten). Ben benieuwd dus! Ook eens op 'zakenreis' naar Utrecht
.
Ik zie het nietquote:Op woensdag 4 april 2012 19:07 schreef minilot het volgende:
-x- voor Bye!
Verder, grasduinend door de lineup van Sziget, kwam ik deze RETETOFFE Genesis-cover tegen!
Het delen waard!![]()
En een hart onder de riem voor de iets bollere Slankies in dit topic: kijk dan hoe cool die zangeres daar is!
+ dat. Als dat al vol isquote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie het nietzie gewoon drie dames waarvan er niet 1 rond(er) is in mijn ogen
.
*somber in love handles knijptquote:
Laat even weten of ze mooie tassen hebben, dan ga ik morgen ook even in mn lunchpauze kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef Perruche het volgende:
Ik ga denk ik even geld uit geven. Over 4 minuten moet ik beslist hebben of ik ga. Ik ga niet hardlopen, mn benen doen zeer, wel pumpen. Morgen lopen.
Dat was toch vandaag en morgen?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:
Tassen zijn vandaag -15%. En ze hebben wel mooie, van Fred en Abro enzo!
Ohquote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb maandag nog een tas teruggezet omdat ie ¤45 moest kosten. En dat is ruim boven het budget dat ik aan een tas wil spenderen. Maar m'n huidige valt toch nu wel redelijk uit elkaar, dus moet toch eens op zoek
.
Lol, daar koop ik 5 tassen voor oidquote:Op woensdag 4 april 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ohdie ik op het oog heb is 150. Afgeprijsd van 230. Maar mezelf kennende voel ik er verlekkerd aan en spurt ik snel weg!
Is mijn tas toch voordeliger. Heeft 100 euro gekost en gebruik ik al 3,5 jaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lol, daar koop ik 5 tassen voor oid. Budget voor ongeveer evenzoveel jaar
.
Als ik van tevoren zou weten dat ie zolang mee zou gaan, zou ik het ook wel overwegenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is mijn tas toch voordeliger. Heeft 100 euro gekost en gebruik ik al 3,5 jaar.
Netkous of degelijk model?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, WAAG HET om jezelf nog een blob te noemen, met je frikkin maatje 36 broek! *insert streng gezicht*
En ik post vanaf station en het is kous.
Een tas gaat best lang mee als je er normaal mee omgaat en dus een goede kwaliteit koopt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik van tevoren zou weten dat ie zolang mee zou gaan, zou ik het ook wel overwegen.
geeneens een typo!quote:
Vergeet Nuth, Grave en Assen niet!quote:
Psies!quote:
Ehh? Wil je nou zeggen dat ik niks doe?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
XM ik snap je nu ineens compleet!
De hele dag gewoon geen FUCK doen en alleen maar zitten met eten waar je niet op zit te wachten..
Wat een HEL! Voel mij lui, viezig en beetje vettig
Oja, wij mogen geen pindakaas meer op brood op het werk.. Nog even en ze bepalen wat voor kleur ondergoed je aan moet
Jaquote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh? Wil je nou zeggen dat ik niks doe?
Ok.. Aardig.quote:
DAT SCHREEUWEN NIET WIL ZEGGEN DAT HET WAAR IS.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef Goodbye het volgende:
JA, UNIEK, WAT WIL JE HIER MEE ZEGGEN?!?!?!
Zo ben ikquote:
Goh, bij mij niet. Zeker een kwestie van trainen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo ben ik
Maar de hele dag bijna stil zitten is best moeilijk
“People tell you ‘Just take the stairs’ but that is a FALSE MESSAGE OF LETHARGY that won’t do you any favors!”quote:Op woensdag 4 april 2012 20:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
DAAROM MOET JE OOK GEWOON MET DE TRAP!
JA LEUK ALS JE KANTOOR OP DE BEGANE GROND ZIT!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
DAAROM MOET JE OOK GEWOON MET DE TRAP!
DAN GA JE MAAR KOFFIE HALEN OP DE BOVENSTE VERDIEPING!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
JA LEUK ALS JE KANTOOR OP DE BEGANE GROND ZIT!
Hardlopen jij! NU!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
DAN GA JE MAAR KOFFIE HALEN OP DE BOVENSTE VERDIEPING!
OF AAN DE ANDERE KANT VAN HET GEBOUW!
owja, ik ging hardlopen
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Rel? Ben ik de enige die er een grapje in leest?![]()
Why?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
XM ik snap je nu ineens compleet!
De hele dag gewoon geen FUCK doen en alleen maar zitten met eten waar je niet op zit te wachten..
Wat een HEL! Voel mij lui, viezig en beetje vettig
Oja, wij mogen geen pindakaas meer op brood op het werk.. Nog even en ze bepalen wat voor kleur ondergoed je aan moet
Dat was ook zo bedoeld ..quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Rel? Ben ik de enige die er een grapje in leest?![]()
quote:
Mja, tenzij je het naast producten die een klant krijgt op eet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
JA LEUK ALS JE KANTOOR OP DE BEGANE GROND ZIT!
Tegenwoordig kan ik dat nog doen ook! We hebben nu hippe pasjes waarmee we op alle automaten op de uni koffie kunnen halenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
DAN GA JE MAAR KOFFIE HALEN OP DE BOVENSTE VERDIEPING!
OF AAN DE ANDERE KANT VAN HET GEBOUW!
owja, ik ging hardlopen
Dunno. We hebben er ook helemaal geen mail over gehad ofzo. Op het informatiebord op de deur ontbreekt het telefoonnr.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ductape tegen asbestwanneer komen de witte pakken?
Facilitair meneertje/mevrouwtje tackelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dunno. We hebben er ook helemaal geen mail over gehad ofzo. Op het informatiebord op de deur ontbreekt het telefoonnr.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Facilitair meneertje/mevrouwtje tackelen?
Of PZ
Nou ja als er een ventilatie systeem is dan verplaatsen eventuele vezels zich wel ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op zich kom ik er maar 2x per dag langs ofzo (haal niet zoveel koffie en een waterkoker staat naast het kantoor), maar toch. En hoe het zit met de interne luchtcirculatie? Iets meer informatie was wel handig geweest... Ik maak me niet echt zorgen hoor, maar vind het wel raar.
Vroeg al aan een collega of het een legitieme reden was om thuis te blijven.
In het hele gebouw kunnen geen ramen open, dus tja. Als ik morgen nog tijd over hou in m'n drukke schema ga ik wel even informerenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ja als er een ventilatie systeem is dan verplaatsen eventuele vezels zich wel ja.
Tsja ik geloof dat ik vervelend zou zijn
Ik ben niet geweest vanaaf, ff relatiequality timequote:Op woensdag 4 april 2012 20:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, ik ging hardlopen.
Nu maar echt denk ik.
Snertoverwerken ook! Ik zet morgen dadels, amandelen en een schaal vers fruit neer op mijn werk.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:24 schreef minilot het volgende:
O: Grote salade van waterkers en veldsla met gebakken kerstomaten en zeer puike spiegeleietjes naar deze instructie. Dressing van zelfgemaakte mayo, gepureerd met wat augurk en een flinke hoeveelheid bieslook.
T: Smoothie van een kwart galiameloen, rijstmelk en een theelepel honing.
S: Jillian, level 1, gewichtjes van 2 kg
B: Half uur fietsen
L: Is mijn D: bak linzen (nog over van gisteren) in tomatensaus met rode pepers, tonijn en olijven
D: Wortel-currysoep uit de vriezer met een schep yoghurt
D: Zes stuks chocolade-SnackAJacks en vier grote mokken koffie![]()
T: Volkoren toast met kaasje uit de Ardennen, met bier bereid.
Vis Samen hardlopen een optie?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest vanaaf, ff relatiequality time
Die lief van jou is goed bezigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef _aurum_ het volgende:
Over lief gesproken, heb al 2 weken last van mijn linkerschouder/rug/nek regio en het gaat maar niet over, lief heef t vanaaf iets gedaan waardoor het gewon 90% beter is
Lekker vroeg naar bed!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef sigme het volgende:
Lijstje voor het slapengaan
• 5 km hardlopen
• yoghurt & muesli
• 6 roggebrood pindakaas
• 1 kg rauwe groente
• 2 appels
• 2 peren
• ½ bastogne
• avondeten: 1 rosevalletje, broccoli, doperwten, biefstuk
• toe: dikke custardpudding met zure bessensaus
Dit is laat naar bedquote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar bed!Wil ik ook wel, maar ik wacht op mijn lief die straks thuiskomt, want nog bier en brood en kaas in de planning als T.
![]()
Zelfgemaakte custard?
Goed bezig.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
6 km in tha pocket!
Easy peasy zeg maar.
En nog even 100 traptreden meegepakt. Naast de ruim 500 die ik al op mn werk had gedaan.
Nu nog even pushups, ben bijna klaar met zweten en heb geen zin om te dweilen zo.
Jij gaat de urbanathlon lopen? *jaloers* Ik was te laat met inschrijven...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
6 km in tha pocket!
Easy peasy zeg maar.
En nog even 100 traptreden meegepakt. Naast de ruim 500 die ik al op mn werk had gedaan.
Nu nog even pushups, ben bijna klaar met zweten en heb geen zin om te dweilen zo.
Ik heb nog wat recepten in een salade-kookboek staan die me wel intrigeren.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef minilot het volgende:
Bij nader inzien wordt het overmorgen deze, met radijs en groene asperge. Tips zijn niettemin welkom!![]()
Die eat natural repen zijn zo lekkuuuuuuuuurrrrrquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef slacker_nl het volgende:
Lijstjestijd, ben nog niet helemaal klaar, maar het zal niet veel meer zijn wat erbij komt:
O: 2 eigeel, 6 eiwit, zalmsnippers (62.5 - 75 gram), eetlepel lijnzaad, 2 toast, sap + glutamine, bak fruit (aardbei, bessen, druiven, peer - totaal 400g)
T: Eat natural notenreep
T: Broodje casselrib
T: Broodje kalkoenfilet, broodje pindakaas
<rijlessen>
T: Eat natural notenreep
T: banaan
S: ~50 minuten hardlopen (8km)
T: weishake, glutamine, dextrose
D: beef stir fry (1 broccoli, ui, 2 wortels en 170 g entrecote met saus). Groente heeft extra smaak gekregen door een woksaus (schoot wat uit met de hoeveelheid, maar was uiteindelijk goed te doen).
T: sap + glutamine + creatine
Ik hoop het!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed bezig.Die urbanathlon wordt een makkie met deze training.
Ja! En ik heb er zin in!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij gaat de urbanathlon lopen? *jaloers* Ik was te laat met inschrijven...
Daar spring je toch sierlijk als een kunstschaatster overheenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik hoop het!Zou wel tof zijn!
Maar eigenlijk hoop ik vooral niet tegen kansloze blessures op te lopen. Ik vermijd dan ook heftig alle tuinhekjes!
Echt he? Ik vind die oranje het lekkerst. Ik had een paar maanden geleden zo'n pak van drie, en die gingen dus ook opquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Die eat natural repen zijn zo lekkuuuuuuuuurrrrr
Ja die met die yoghurt coating en amandelen, omnommquote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Echt he? Ik vind die oranje het lekkerst. Ik had een paar maanden geleden zo'n pak van drie, en die gingen dus ook op
Neehoor, waarom denk je dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef creepycookie het volgende:
Ik kom op dit uit bij die formule van Harris-Benedict. Onderhoud lijkt me een beetje veel?
Onderhoud: 2364
BMR: 1525
sinds ik vorig jaar mn enkel brak bij het over een tuinhekje heen stappen, kijk in wel uit!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar spring je toch sierlijk als een kunstschaatster overheen
Dat is best een prestatie.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
sinds ik vorig jaar mn enkel brak bij het over een tuinhekje heen stappen, kijk in wel uit!
Ik ging op een losliggende steen staan en viel. Gewoon heel erg lullig terecht gekomen, moest er zelf in eerste instantie ook vooral om lachen. Pas toen ik probeerde te staan had ik door dat het mis was.quote:
I know!!!! Die paarse, nomnomnomnom. Die andere vind ik niet zo, maar die paarse...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Die eat natural repen zijn zo lekkuuuuuuuuurrrrr
Marktplaats in de gaten houden. Al kan het zomaar zijn.. neeeeeee, ookal komen er plaatsen vrij, ik ga de DtD lopen en die valt op dezelfde dag.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! En ik heb er zin in!
Er schijnen trouwens nog plaatsen vrij te komen, dus misschien kun je nog meedoen.
daar zit chocolade inquote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I know!!!! Die paarse, nomnomnomnom. Die andere vind ik niet zo, maar die paarse...
Nee! Daar zitten alleen noten in.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Siral het volgende:
[..]
daar zit chocolade in
dan is alles lekker haha
Oh echt welke was dat dan whehe, blauw ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee! Daar zitten alleen noten in.
iew.. Geen last meer van dus gezien de 1000 traptreden per dag?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ging op een losliggende steen staan en viel. Gewoon heel erg lullig terecht gekomen, moest er zelf in eerste instantie ook vooral om lachen. Pas toen ik probeerde te staan had ik door dat het mis was.
Nu heb ik 7 schroeven in mn enkel.
Roerei?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef Siral het volgende:
Ik wil morgen een keer iets anders eten voor ontbijt dan yoghurt met muesli en fruit. En ook geen havermout. Word een beetje eentonig, hoeveel ik ook geniet van mijn muesli, dat is het niet, maargoed, wel eens zin in iets anders... boterhammen vind ik ook niks.
Gebakken ei.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef Siral het volgende:
Ik wil morgen een keer iets anders eten voor ontbijt dan yoghurt met muesli en fruit. En ook geen havermout. Word een beetje eentonig, hoeveel ik ook geniet van mijn muesli, dat is het niet, maargoed, wel eens zin in iets anders... boterhammen vind ik ook niks.
What to do tomorrow.
Ja, maar die met kokos moet ik ook eens gaan scoren, kijken hoe die smaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh echt welke was dat dan whehe, blauw ofzo
Ik heb er nog maar 2 geproefd..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, maar die met kokos moet ik ook eens gaan scoren, kijken hoe die smaakt.
Dan weet ik het ook niet hoor. Fruitsmoothie oid?! Peren, banaan, aardbei, kiwi, bessen, frambozen, you name it en dan de blender erbij...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van hartig smorgens....
Valt wel mee vind ik. Die zonnature repen zijn de helft goedkoper, maar zijn ook gelijk de helft kleiner. 25g vs 50g. En die eat naturel zijn lekkerder.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 2 geproefd..maar ze zijn zo duur.
Salades dus!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef Siral het volgende:
What to do tomorrow.
Hmmm nee wil wel iets te kauwen. Pannekoeken is wel een fijne variatie eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet hoor. Fruitsmoothie oid?! Peren, banaan, aardbei, kiwi, bessen, frambozen, you name it en dan de blender erbij...
Carbs?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Salades dus!Het is even wennen, maar ik heb nu al zin in die van morgenochtend. De dag beginnen met een berg groen voelt hartstikke goed!
Nee, gewoon via de organisatie. Ze zeiden 3 weken geleden dat je de twitter in de gaten moest houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marktplaats in de gaten houden. Al kan het zomaar zijn.. neeeeeee, ookal komen er plaatsen vrij, ik ga de DtD lopen en die valt op dezelfde dag.
Je weet niet wat je mist. Scrambled eggs met bacon en hashed browns omnomnom!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Helaaszie hierboven. Daar kan ik smorgens echt niet van genieten..
Behhh nee..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Scrambled eggs met bacon en hashed browns omnomnom!
Niks mis met een bonk volkoren stokbrood bij je salade! Of knoflookcroutons van goed brood door je groenvoer. Of boekweitnoedels erdoor. Of pastasalade!quote:
Ik ken een recept voor proteine pannekoeken met 6 eieren, wacht ff.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmmm nee wil wel iets te kauwen. Pannekoeken is wel een fijne variatie eigenlijkproteine pannekoekjes. Bij body en fitshop kun je trouwens een pot kopen met poeier voor proteine pannekoeken, kant en klaar, da's wel de bom!
Hmmm, denk dat het wel wennen isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks mis met een bonk volkoren stokbrood bij je salade! Of knoflookcroutons van goed brood door je groenvoer. Of boekweitnoedels erdoor. Of pastasalade!
Ik heb er zelfs een halve marathon mee gelopen! Ok, ongetraind dankzij een kuitblessure, maar heb er met sporten eigenlijk geen last van.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
iew.. Geen last meer van dus gezien de 1000 traptreden per dag?
Ja ik had al ooit recepten opgezochtquote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ken een recept voor proteine pannekoeken met 6 eieren, wacht ff.
6x eiwit
1/4 cup havermout
1 eetlepel lijnzaad
1/4 theelepel baking soda (Dit merk haal je bij je toko)
1/2 theelepel kaneel
1/2 theelepel Stevia
Mieter de boel in een blender, en als je tevreden bent, pannekoeken bakken, dit zou ongeveer 6 pannekoeken moeten leveren (afhankelijk vd grote).
Die mix waar jij het over hebt, ik heb het gezien, maar twijfel (toevallig ging het in het hardlooptopic vandaag over PRECIES hetzelfde).
Huh, waarom staat het dan verkeerd in mijn agenda? Ow, maar dan wordt de BtB loop plots ook een stuk relaxter..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, gewoon via de organisatie. Ze zeiden 3 weken geleden dat je de twitter in de gaten moest houden.
De Dam tot dam is trouwens een week later. Ik loop dan een lokaal loopje van 10 EM.
Ik moet zelf heeeeel eerlijk zeggen, ik ben er nog niet over uit of dit nou echt.. Mss meer kaneel, of helemaal geen kaneel erbij en dan met beleg of pindakaas erop eten. Maar alleen zo is het matig.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja ik had al ooit recepten opgezochtKeer het proberen waard, zaterdag ofzo!
Kan mn zus ook mee-eten
Hmmm. Nou pindakaas it is danquote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik moet zelf heeeeel eerlijk zeggen, ik ben er nog niet over uit of dit nou echt.. Mss meer kaneel, of helemaal geen kaneel erbij en dan met beleg of pindakaas erop eten. Maar alleen zo is het matig.
Met stroop zijn ze ook erg lekker trouwensquote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmmm. Nou pindakaas it is danof banaan ofzo, vast lekker!
Ja pannekoeken met strooooooopquote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Met stroop zijn ze ook erg lekker trouwens
dat hoeft ook niet, het is een indicatie. Ieder lijf werkt andersquote:Op donderdag 5 april 2012 07:54 schreef Viking84 het volgende:
W.b. BMR: Ik kom op 2438 uit, uitgaande van light exercise (1-3 dagen per week).
Ik kom daar lang niet aan.
Onderhoud hoop ikquote:Op donderdag 5 april 2012 07:54 schreef Viking84 het volgende:
W.b. BMR: Ik kom op 2438 uit, uitgaande van light exercise (1-3 dagen per week).
Ik kom daar lang niet aan.
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is al lekker snel Puff! Leuk!
Ik heb ook een boek van Madhur Jaffrey. Naast 6 andere Indiase kookboeken (waaronder het onvolprezen Bollywood kookboek met daarin alle recepten van onze favoriete Bollywoodsterren.).
Me gusta Indiaas eten!
Lalalaquote:Op donderdag 5 april 2012 08:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, het is een indicatie. Ieder lijf werkt anders
Trouwens er is weer een Freya aanbieding op vente exclusive, heb je dat al gezien?
Wat bedoel je?quote:
*gaat snel naar de site want mijn huidige bh en bikini zijn te kleinquote:Op donderdag 5 april 2012 08:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, het is een indicatie. Ieder lijf werkt anders
Trouwens er is weer een Freya aanbieding op vente exclusive, heb je dat al gezien?
BMR is wat je lichaam verbruikt om zichzelf warm te houden, organen draaiend te houden. Onderhoud is idd wat je moet eten om niet af te vallen/aan te komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dit is toch wat ik moet eten als ik niet wil aankomen of afvallen?
Oooh, ja ik snap het alquote:Op donderdag 5 april 2012 08:16 schreef Phaidra het volgende:
Wat Chico zegt. Als dit je BMR zou zijn, werd je onderhoud wel erg hoog
.
Onderhoud is je kcal intake wat je moet hebben om niet aan te komen of af te vallen als je actief bent, je BMR (wat jij aangaf met 2300nogwat) is je kcal intake in volledige rust. Dus Phaidra neemt aan dat je 2300nogwat niet je BMR is maar je onderhoud.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dit is toch wat ik moet eten als ik niet wil aankomen of afvallen?
Dat bedoel ik idd, dat je het dan zo duidelijk ziet zitten onder een strak topje.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Freya een fijn merk, vooral voor grote maten. Maar het zijn vaak wel beha's met frutseltjes en motiefjes. Ik kom er nu ook achter dat dat soms best een nadeel is. Moet echt nog een singlet dragen onder een shirtje, anders zie je wat voor beha ik aan heb
. Moet nog even een keer een paar effen witte kopen, maar die zijn zo saai
.
Hahaha, erg he?!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekke snel Puff..
En bedankt HJPK ben ruim twee uur aan het wek. Heb nu 206 treden gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |