Als ze niet wil dan wil ze niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Bouty het volgende:
Ik kan het wel bedenken, en vind het ook heel lief!
Maar ik wil ook zo graag haar die luxe bieden!
Maar zij wil het niet aannemen. En dan houdt het op. Ik zou trouwens inderdaad je geld nu niet gaan verbrassen, big spender jij, maar wat opzij leggen voor de magere tijden die na de zomer aanbreken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Bouty het volgende:
Neem haar dan een weekend ergens mee naartoe in plaats van dat je haar geld gaat lopen bieden, bedenk iets leuks voor haar, bouw je leuke herinneringen op en is het niet zo goedkoop als gewoon geld van een ander voor niks aannemen behalve het feit dat je die persoon neukt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Bouty het volgende:
Blijkbaar wil ze een luistert oor hebben. Als je hebt aangeboden haar financieel te helpen en ze wil het niet dan houdt alles op.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Bouty het volgende:
Maar wat moet ik dan als zij mij verteld geldzorgen te hebben? Ze heeft het gewoon erg krap door verschillende bijkomende kosten....
Begrip tonen, luisteren..... niet veel ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Bouty het volgende:
Maar wat moet ik dan als zij mij verteld geldzorgen te hebben? Ze heeft het gewoon erg krap door verschillende bijkomende kosten....
Wat mee speelt is dat ik het geld verdien met een hobby, niet eens werk. Ik voel mij gewoon schuldig zoveel geld te hebben zonder te 'werken' terwijl zij enorm veel voor moet doen. Zij verdient het zoveel meer dan ik!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Begrip tonen, luisteren..... niet veel ervaring?
Schenk het aan een goed doel. Maar ga het je vriendin niet lopen opdringen omdat jij je schuldig voelt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Bouty het volgende:
Wat mee speelt is dat ik het geld verdien met een hobby, niet eens werk. Ik voel mij gewoon schuldig zoveel geld te hebben zonder te 'werken' terwijl zij enorm veel voor moet doen.
Waarom ga je dan straks terug naar 500 euro. Is dat doordat er kosten vanaf gaan waardoor je nog maar500 euro over houdt of is dat omdat je dan je hobby niet meer kunt doen en dan dus niet meer zoveel binnen komt?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Bouty het volgende:
[..]
Wat mee speelt is dat ik het geld verdien met een hobby, niet eens werk. Ik voel mij gewoon schuldig zoveel geld te hebben zonder te 'werken' terwijl zij enorm veel voor moet doen.
Laat haar anders meedoen met de hobby waarmee je je geld binnenkrijgt, wellicht vindt ze dat wel wat...werkt ze er toch voor. Geen idee wat je doet maar wellicht is er wel zoiets als een "baan"voor haar te vinden binnen datgene wat je doet.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Bouty het volgende:
[..]
Wat mee speelt is dat ik het geld verdien met een hobby, niet eens werk. Ik voel mij gewoon schuldig zoveel geld te hebben zonder te 'werken' terwijl zij enorm veel voor moet doen. Zij verdient het zoveel meer dan ik!
Heeft te maken dat ik er inderdaad geen tijd meer voor heb. Het is ook zeker mijn plan om te sparen, maar de verhouding ligt nu gewoon veel te scheef en kan dus echt wel iets missen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom ga je dan straks terug naar 500 euro. Is dat doordat er kosten vanaf gaan waardoor je nog maar500 euro over houdt of is dat omdat je dan je hobby niet meer kunt doen en dan dus niet meer zoveel binnen komt?
Overigens, het is april he, jij hebt het over september, dat is 't zo, dus in plaats van de grote jongen uit te hangen en veel geld uit te geven kun je beter wat geld oppotten voor als het straks wat magerder wordt. Lijkt me verstandiger.
Overigens: respect voor je vriendin.
Je bent een beetje een vastgelopen plaat, alles is al gezegd er is niet meer dat je verteld kan worden hier.Wat wil je nu van ons horen? (wat nog niet gezegd is)quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Bouty het volgende:
[..]
Wat mee speelt is dat ik het geld verdien met een hobby, niet eens werk. Ik voel mij gewoon schuldig zoveel geld te hebben zonder te 'werken' terwijl zij enorm veel voor moet doen. Zij verdient het zoveel meer dan ik!
Niet zoveel, ik was gewoon benieuwd naar buitenstaande meningen. Ik ben waarschijnlijk inderdaad een socialy akward persoon, en daarom waarschijnlijk zo goed in mijn hobbyquote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je bent een beetje een vastgelopen plaat, alles is al gezegd er is niet meer dat je verteld kan worden hier.Wat wil je nu van ons horen? (wat nog niet gezegd is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |