En was ze tevreden over 'm? Heb het idee dat het bij hem meer praatjes dan daden zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 12:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft hem geknald.
Ehh, DM.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En was ze tevreden over 'm? Heb het idee dat het bij hem meer praatjes dan daden zijn
ik las interventie.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef Chai het volgende:
Manuel venderbosch (oid)? Kan hier het filmpje niet kijken, zit in intervisie.
Zou iemand van de EO daaraan meewerken?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef Chai het volgende:
Manuel venderbosch (oid)? Kan hier het filmpje niet kijken, zit in intervisie.
Nee !quote:
Alstie zijn naam eer aan doet is het een handig mannetje.quote:
Of juist niet, en alleen in zelfverblijdingquote:Op woensdag 4 april 2012 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alstie zijn naam eer aan doet is het een handig mannetje.
quote:
"Seks" hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef Chai het volgende:
Maar ik kan dat filmpje ook niet zien he, ik weet niet wat ze allemaal doen.
Kan jij dat filmpje zomaar kijken op je werk?quote:
Nee, enige wat je ziet is armen, zijkant van borsten en gerrie en manuel die kreunen en steunenquote:
quote:
Alsof je ook maar iets ziet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij dat filmpje zomaar kijken op je werk?
Waarom staat seks tussen quotes en noem ik het SBS pr0n? Je ziet niet eens een tietquote:
Als je even snel langs loopt als collega, weet jij veelquote:
Alles staat gewoon open hier hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij dat filmpje zomaar kijken op je werk?
Zij is leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komop, Gerrie! Die dame van spuiten en slikken.
[ afbeelding ]
Daarvan denk ik nou weer dat het een huiler is.quote:
Oeh ja. Zo'n gevoelige die al zijn gevoelens waardevol vindt en een plekje wil gevenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daarvan denk ik nou weer dat het een huiler is.
Leuk zo'n kantoortuin.quote:
En vooral ook in spirituele zin alles wil benoemen en uittentreure doorspreken, tussen de droge snikken door. Tot hij weer bevangen raakt door de harpmuziek die zachtjes speelt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh ja. Zo'n gevoelige die al zijn gevoelens waardevol vindt en een plekje wil geven
Wow, ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En vooral ook in spirituele zin alles wil benoemen en uittentreure doorspreken, tussen de droge snikken door. Tot hij weer bevangen raakt door de harpmuziek die zachtjes speelt.
Ja maar hard rammen kan 'ie ookquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En vooral ook in spirituele zin alles wil benoemen en uittentreure doorspreken, tussen de droge snikken door. Tot hij weer bevangen raakt door de harpmuziek die zachtjes speelt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar is deze club en wie is dat?
GERRIEquote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar is deze club en wie is dat?
Levendige fantasie. Ben zelf meer type "slam bam thanku GTFO ma'am" uiteraard.quote:
Welke vrouw niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij is diep van binnen echt een sletje.
Werkt ze daar nog?quote:
Echt, he. Damn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |