Dan zie je die v-vorm niet zo goedquote:
Weet ik allyballyquote:
Nou ik hou sowieso niet van die gladde boys die gladgeschoren zijn, wenkbrauwen geepileerd hebben en een zonnebankkleurtje hebben. Ik ben meer van de skater/muzikantentypes die zich chill kleden en rustig een muts opdoen ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer vinden jullie een man dan wel aantrekkelijk/?
Ik snap hier vrij weinig van. Zij geeft aan dat ze niet meer iets voor de relatie voelt omdat hij afwezig is e.d., en daarop loopt hij linea recta het huis uit?quote:
Zoals Mr. Drummerboy.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik allybally
[..]
Nou ik hou sowieso niet van die gladde boys die gladgeschoren zijn, wenkbrauwen geepileerd hebben en een zonnebankkleurtje hebben. Ik ben meer van de skater/muzikantentypes die zich chill kleden en rustig een muts opdoen ofzo.En geen ecto maar ook weer geen panzer. Buikje mag best
Hipsters dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik allybally
[..]
Nou ik hou sowieso niet van die gladde boys die gladgeschoren zijn, wenkbrauwen geepileerd hebben en een zonnebankkleurtje hebben. Ik ben meer van de skater/muzikantentypes die zich chill kleden en rustig een muts opdoen ofzo.En geen ecto maar ook weer geen panzer. Buikje mag best
Dat sowieso.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap hier vrij weinig van. Zij geeft aan dat ze niet meer iets voor de relatie voelt omdat hij afwezig is e.d., en daarop loopt hij linea recta het huis uit?Om voor een trein te willen springen?
En dan is het haar schuld?Wat een drama queen die gast.
Ja echt.quote:
Het moet natuurlijk wel allemaal zo zijn zoals het hem het beste uitkomt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap hier vrij weinig van. Zij geeft aan dat ze niet meer iets voor de relatie voelt omdat hij afwezig is e.d., en daarop loopt hij linea recta het huis uit?Om voor een trein te willen springen?
Hij is al eerder het huis uitgetrapt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zie al een meid vertwijfeld op de bank zitten terwijl hij de kamer uit beent.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt.
"Het is ook altijd mijn schuld. Ik loop NU de deur uit"
Opzichtig stampvoetend en snuivend door zijn neus.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt.
"Het is ook altijd mijn schuld. Ik loop NU de deur uit. Waar is die trein?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |