Hoe bedoel je? Is het internet traag vgl met andere providers?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja, hou je ook rekening mee met de snelheid van internet en de data die je mag verbruiken per maand?
Dat kan niet, want dat abo loopt over een jaar gewoon af en dan moet ik wel de volle mep betalen. Was toen een actie via tvgids.nl. Andere mensen die hetzelfde abo hadden, maar niet hadden besteld via tvgids, moesten het dubbele betalen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
@ Viking84: jij hebt de Bel-SMS-Web 150 nog met onbeperkt internet? En dat voor ¤13 p/maand?
Dat zou ik persoonlijk nooit opzeggen. Een vergelijkbaar sim-only abonnement is al duurder dan dat.
Ik zou dat abonnement gewoon door laten lopen.
Ik ga overigens zeer binnenkort over op KPN met de One X. Weet nog niet wat ik met m'n Desire ga doen....afstandsbediening voor XBMC ofzo
Oh jammer voor je. Zou namelijk prachtig abonnement wezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat abo loopt over een jaar gewoon af en dan moet ik wel de volle mep betalen. Was toen een actie via tvgids.nl. Andere mensen die hetzelfde abo hadden, maar niet hadden besteld via tvgids, moesten het dubbele betalen.
Verkopen? Zonzoo biedt er iig 70 voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
@ Viking84: jij hebt de Bel-SMS-Web 150 nog met onbeperkt internet? En dat voor ¤13 p/maand?
Dat zou ik persoonlijk nooit opzeggen. Een vergelijkbaar sim-only abonnement is al duurder dan dat.
Ik zou dat abonnement gewoon door laten lopen.
Ik ga overigens zeer binnenkort over op KPN met de One X. Weet nog niet wat ik met m'n Desire ga doen....afstandsbediening voor XBMC ofzo
Das mooi, vorige week krijg je er ook 70 euro alleen afgelopen week slechts 51. Heb hem uiteindelijk bij Media Markt ingeleverd (die met Zonzoo samenwerkt) voor 57 euroquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Verkopen? Zonzoo biedt er iig 70 voor.
Is nu weer 70 geworden dan: http://www.zonzoo.nl/apparaten/9594/HTC+Desirequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Das mooi, vorige week krijg je er ook 70 euro alleen afgelopen week slechts 51. Heb hem uiteindelijk bij Media Markt ingeleverd (die met Zonzoo samenwerkt) voor 57 euro![]()
Maar goed, dat is beter dan niets, want dat toestel was niet echt meer geschikt voor de verkoop aan een particulier.
Dat dacht ik ook inderdaad, wellicht dat je in de winkel een iets hoger bedrag krijgt dan via Zonzoo zelf (het was om exact te zijn namelijk 56,87 wat ik kreeg), maar geen idee verder. Maar goed jammer van die 13 euro, maar dat overleef ik ook wel weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is nu weer 70 geworden dan: http://www.zonzoo.nl/apparaten/9594/HTC+Desire
MM werkt idd samen met zonzoo en dan zou je exact zelfde prijs moeten krijgen volgens mij?
Ja, een custom rom installeren zonder sense. Het is een puur sense probleem dat voor te vol geheugen zorgt. De Sensation had daar met gingerbread ook last van.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had deze klacht al eens eerder gepost, maar ik word er echt gek van.
ik heb een Desire Z en vaak als ik een programmaatje heb geopend en ik druk op de homeknop, dan start hij zichzelf soort van op. Je krijgt dan het wittee htc quitely brilliant schermpje en start dan alles opnieuw op. Pincode vraagt ie echter niet. ook heb ik het idee dat hij een stuk trager is.
IK word er aardig gek van...
iemand tips?
Wat doen Sense exact met de telefoon? Ofwel, wat ga ik missen zonder Sense?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, een custom rom installeren zonder sense. Het is een puur sense probleem dat voor te vol geheugen zorgt. De Sensation had daar met gingerbread ook last van.
Je kunt op zon moment nog wel multitasken door de home knop ingedrukt te houden en een andere app te kiezen. Dan laadt sense op de achtergrond
Sense is de schil van htc. Een Android zonder sense is vele malen sneller en efficiënterquote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat doen Sense exact met de telefoon? Ofwel, wat ga ik missen zonder Sense?
Hmm ja dat geloof ik, maar wat gaat er weg zonder dat gebeuren? Verdwijnen widgets, apps en andere zaken? Krijgt het een andere interface?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sense is de schil van htc. Een Android zonder sense is vele malen sneller en efficiënter
Lees de hele 1e post: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483906quote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm ja dat geloof ik, maar wat gaat er weg zonder dat gebeuren? Verdwijnen widgets, apps en andere zaken? Krijgt het een andere interface?
En het belangrijkste, hoe doe ik dat?
En dan nog eentje om het af te leren: hebben nieuwere HTC's zoals de One V, S en de X ook deze problemen?
Ik heb alleen ervaring met Mediamarkt, daar is een soort Zonzoobalie zeg maar. Kreeg ik mijn geld direct. ze willen alleen het toestel en accu en verder niks, de oplader, oordopjes, doos, bon, SDcard whatever mag je houden.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:36 schreef NightH4wk het volgende:
http://shop.verkoopjetele(...)_25_366_4_1_34_2550/
79 euro
Wat doen ze precies met de telefoon btw? ZonZoo idem. Is het betrouwbaar?
Ik heb vorige week gezocht naar verschillende ervaringen, maar je leest met enige regelmaat dat telefoons niet aankomen of dat je erg lang op je geld moet wachten. Mede daarom ben ik naar de Media Markt gegaan waar je je telefoon in kan leveren, zoals gezegd werken zij samen met Zonzoo. In mijn geval kreeg ik wel iets minder dan bij de concurrent, maar ik krijg tenminste wel direct mijn geld zonder gezeur over de staat van de telefoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:36 schreef NightH4wk het volgende:
http://shop.verkoopjetele(...)_25_366_4_1_34_2550/
79 euro
Wat doen ze precies met de telefoon btw? ZonZoo idem. Is het betrouwbaar?
Ja, want zij doen het in samenwerking met Zonzoo. Verder geldt dit niet bij Saturn, alleen de MM.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef NightH4wk het volgende:
Dank voor de informatie! Zal eens vragen bij Saturn/MM of ze hetzelfde bieden als Zonzoo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |