En nog verkeerd gespeld ook (denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef muhahaha het volgende:
Kan toch ook zijn dat ze al een positief rendement hebben gehaald waardoor je een grotere portefeulle krijgt
Fak wat een woord
Dat ligt eraan wat voor werk je doetquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Hmm m'n bed is nog niet de meest ideale plek om te werken
Moet... weerstaan...quote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Welkom in mijn wereld. In je ondergoed mails naar de baas sturenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Poeh. Doe ik op kantoor ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. In je ondergoed mails naar de baas sturen
Werkquote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens voor een werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat lukte me!quote:
Die krijg je niet, want wat je niet post bleek je wel te denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
En dat lukte me!
WAAR IS MIJN COMPLIMENT. En waar zijn de 100en kusjes om mijn gedrag te belonen?
NOU???
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die krijg je niet, want wat je niet post bleek je wel te denken
Dat kan heel goed vanuit bed!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:19 schreef WasMachinator het volgende:
ik ben jaloers, ben weer lekker aan het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |