Onder hevig protestquote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
Verkozen tot grootste baas van AVNZMG SC.
Linkse hobbies?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onder hevig protest
Verdere info over mij: Linkse hond die aan linkse hobbies doet, veel in de kroeg, op feestjes. Heb een beetje de bachelor lifestyle, nu het nog kan.
De floriade toch:-p? Have fun met de bier gooiers!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Joysa het volgende:
mijn hobby is vanaf nu werken want rowwen heze komt er zo optreden
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
Hippies
Ga je haar scheren en een baan zoeken.
Ik mis 'een leuk vriendinnetje' in die rijquote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Skv het volgende:
Info verder: bijzonder actieve student, nu aan het afstuderen. Ondernemer (heb twee bedrijfjes), ben gek op reizen en hou van techno en gadgets. Verder vind ik schrijven leuk en drink ik -tussen het sporten door- graag een biertje.
2 bedrijfjes?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Skv het volgende:
Info verder: bijzonder actieve student, nu aan het afstuderen. Ondernemer (heb twee bedrijfjes), ben gek op reizen en hou van techno en gadgets. Verder vind ik schrijven leuk en drink ik -tussen het sporten door- graag een biertje.
Ja, had er nig een derde bij (verhuurde een zelf aangeschafte limousine), maar dat ding heb ik van de hand gedaan :pquote:
kee byequote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Anyway, aan de reeksnaam te zien moet ik hier niet posten
Geen ex, geen dates, nooit tijd voor meets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
kee byeOke, is het hier leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een soort beleggingsfonds, doe met wat vrienden voor 5 ton beleggen en krijg je wel een leuk zakcentje voor terug.. over een aantal maanden uitbreidenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, had er nig een derde bij (verhuurde een zelf aangeschafte limousine), maar dat ding heb ik van de hand gedaan :p
Wat las ik, heb je een nieuw baantje?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Anyway, aan de reeksnaam te zien moet ik hier niet posten
Geen ex, geen dates, nooit tijd voor meets
Jawel.. maar je bent een vrouw hm? dan mag je blijven we hebben een tekort aan jouw soort hierquote:
Bij mij zijn het allemaal uit de hand gelopen hobbyprojectjes. Gaat ook niet om heel veel geld.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb een soort beleggingsfonds, doe met wat vrienden voor 5 ton beleggen en krijg je wel een leuk zakcentje voor terug.. over een aantal maanden uitbreiden
Mwah, ik ben 'van functie veranderd binnen het bedrijf'.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat las ik, heb je een nieuw baantje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |