Ik kijk altijd snel naar de UI om te kijken wie wat typt, maar bij jullie moet ik echt opletten. Houdt jullie soms niet uit elkaarquote:
rode neus in UI = lekker wijf tochquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Makkelijk te onthouden:
Rode neus in UI = hete toyboy.
Grote snor in UI = oudere wijze man.
Hm ja als je heel vluchtig kijktquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd snel naar de UI om te kijken wie wat typt, maar bij jullie moet ik echt opletten. Houdt jullie soms niet uit elkaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Makkelijk te onthouden:
Rode neus in UI = hete toyboy.
Grote snor in UI = oudere wijze man.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou jou en murdera niet uit elkaar
Straks pak ik de verkeerde hihihi
Zeker wel!quote:
Zit je perongeluk in Joy haar grotje te roeren.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou jou en murdera niet uit elkaar
Straks pak ik de verkeerde hihihi
Misschien dat Cue_ het dan toch maar eens van jouw kant moet bekijken. Kan je gelijk de "je wilt geven / ik ben beschikbaar"-theorie in uitvoering brengen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind het toch wel een verschil van deze kant
IK BEN 29!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar even ter uhm info gewoon.
Hoe oud is ieders hier en waar vandaan? En natuurlijk extra info als je die graag wil delen![]()
(misschien helpt t om nu een totaal plaatje te krijgen)
23 en uit omgeving rotterdam.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Hoe oud is ieders hier en waar vandaan? En natuurlijk extra info als je die graag wil delen![]()
21 Noord-Limburgquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Dafaq did i just readquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dat Cue_ het dan toch maar eens van jouw kant moet bekijken. Kan je gelijk de "je wilt geven / ik ben beschikbaar"-theorie in uitvoering brengen.
En je begint zelf niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
26, Apeldoornquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn er om het gemiddelde wat omhoog te trekken. Jij qua leeftijd, ik qua kwaliteit.
Deze opmerking voelt alsof iemand een mes in mijn ribben heeft gestoken en er langzaam aan draaitquote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn er om het gemiddelde wat omhoog te trekken. Jij qua leeftijd, ik qua kwaliteit.
Nee, dat zou ik nooit doen. Dan was ik al lang flauwgevallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze opmerking voelt alsof iemand een mes in mijn ribben heeft gestoken en er langzaam aan draait
Maar nu weet ik nog nietsquote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze opmerking voelt alsof iemand een mes in mijn ribben heeft gestoken en er langzaam aan draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |