Nou als je er een krijgt, laat het me wetenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik moet mijn eerste dus nog krijgen
Laat maarquote:
Van jou zal ik hem in elk geval niet krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou als je er een krijgt, laat het me weten
Oke, dat klonk wel erg kut. Ik moet ook onverwachte cadeautjes geven. Ik heb iemand nodig om een cadeautje aan te gevenquote:
Eh, nee? Dat dacht ik helemaal niet. Nu voel ik me schuldigquote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat maarVrouwen die denken dat een relatie eenrichtingsverkeer is
[..]
Van jou zal ik hem in elk geval niet krijgen
Laat maar doorkomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke, dat klonk wel erg kut. Ik moet ook onverwachte cadeautjes geven. Ik heb iemand nodig om een cadeautje aan te geven.
Haha weer zo een open kuil. Volgens mij hou je er wel vanquote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke, dat klonk wel erg kut. Ik moet ook onverwachte cadeautjes geven. Ik heb iemand nodig om een cadeautje aan te geven.
En terecht!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Eh, nee? Dat dacht ik helemaal niet. Nu voel ik me schuldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open kuil?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha weer zo een open kuil. Volgens mij hou je er wel van
Plakkerige smeerboel.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef muhahaha het volgende:
Gedwongen
Stuur maar langs ik lik alles eraf
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Geester het volgende:
Ja ik weet niet of ik dit hier mag posten.. maar mijn ex deed wel eens van die chocolade saus kopen en dan wist ik t weldeed ze op dr ja ...borsten en moest ik t eraf halen ook al wilde ik niet ik werd gedwongen
dat was een van de cadeau's die ik kreegIk moet ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit
Jij bent echt priceless met je timing.
Dat de mannelijke FOK!kers reageren dat ze je daarin kunnen plezierenquote:
Ja ik weet niet of ik dit hier mag posten.. maar mijn ex deed wel eens van die chocolade saus kopen en dan wist ik t weldeed ze op dr ja ...borsten en moest ik t eraf halen ook al wilde ik niet ik werd gedwongen
dat was een van de cadeau's die ik kreegNatuurlijk mag je dat hier postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de ellende! en ze wist dat je dit niet lleuk vond?
Meh.. Maar ik gaf hem wel onvoorwaardelijke liefde?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En terecht!
Het kwam wss zo over op je ex
Behalve kippenpootjes. Of broodjes kroket.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Sowieso etenswaren tijdens de seksAbsolute afknapper.
Ben nooit verder gekomen dan ijsklontjes.. en wijn via een zoen overgebracht krijgen. Dat was allemaal wel leuk in de setting toenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Zei ik ook al toen ik een pizza aan het veroberen was terwijl ik met dr bezig was.. Helaas was dit tijdens een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Dat hoort vanzelfsprekend te zijn, niet een cadeautje.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh.. Maar ik gaf hem wel onvoorwaardelijke liefde?
dat was een van de cadeau's die ik kreegAls ik dat deed bij m'n ex dan zou hij in de 7e hemel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
XO till we overdose
Net alsof dat wat voorstelde.. want anders was het nu niet uit geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh.. Maar ik gaf hem wel onvoorwaardelijke liefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |