quote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt me dus dat het duidelijk is dat het heel verschilt per persoon en het contact dat je hebt gehad en wat je wilt geven.
Dus tja, voor buitenstaanders alleen voor zichzelf te beantwoorden.
Haha ja dat is wel zoquote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zelf niet heel erg attent aangelegd dus ik zou niks geven. Gewoon omdat het anders voor mezelf geforceerd overkomt.
Iets geven zou ik daarom veel later pas doen. Bovendien heb ik een behoorlijke track record van dates die ik niet leuk vind of dates die mij niet leuk vinden, dus dan kan ik het geld beter op zak houden
Goed punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
dus dan kan ik het geld beter op zak houden
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens echt een eersteklas hork. Ik geloof dat ik mijn ex in 6 jaar relatie nooit zomaar een cadeautje heb gegeven
Scheelt ook wel dat ik van haar ook nooit zomaar een cadeau heb gekregen. We waren samen twee eersteklas horkenquote:
Ik kreeg van mijn ex wel eens een cadeau echter was dit in natura.. if you know my feelquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat ik van haar ook nooit zomaar een cadeau heb gekregen. We waren samen twee eersteklas horken
Ik ook niet, maar bij gelegenheden pakte ik dan wel echt uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens echt een eersteklas hork. Ik geloof dat ik mijn ex in 6 jaar relatie nooit zomaar een cadeautje heb gegeven
Dat was bij mij geen cadeau, maar bittere noodzaakquote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn ex wel eens een cadeau echter was dit in natura.. if you know my feel
Met kerst/verjaardagen een cadeau en op ons jubileum een leuk hotelletje, verder ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
`' elke week' is ook niet meer spontaan hequote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef muhahaha het volgende:
Met kerst/verjaardagen een cadeau en op ons jubileum een leuk hotelletje, verder ook niet eigenlijk
Hou er niet zo van om elke week met een prul thuis te komen.
Ook niet echt spontaanquote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`' elke week' is ook niet meer spontaan he
En wat heb jij hem voor onverwachte cadeautjes gegeven?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Nouja, soms zijn onverwachte cadeautjes wel leuk
Ik weet het niet, ik moet mijn eerste dus nog krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Nouja, soms zijn onverwachte cadeautjes wel leuk
Niets..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat heb jij hem voor onverwachte cadeautjes gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |