In verband met een upgrade gaat onze trouwe Samsung LCD TV de deur uit.
Ik vind hem te groot om in de slaapkamer te hangen dus zoeken we een nieuwe baas of bazin.
De TV is als nieuw heeft altijd aan de beugel gehangen. Er is in huis niet gerookt dus hij stinkt ook niet

Geen dode pixels. De voet heb ik er nog bij evenals een afstandsbediening welke ook nog in nieuwstaat is.
Aansluitingen:
TV Coax (uiteraard)
3x HDMI
1x Component
1x Scart
1x 3x RCA (SIDE)
Aankoopbon is aanwezig maar gezien de leeftijd geen garantie meer. Originele doos heb ik niet meer.
Omdat ik een eerlijke verkoper ben meldt ik wel één minor probleem wat de tv sinds de laatste tijd vertoont: Hij onthoudt op stilstaand beeld (zeg maar PC beeld) het scherm wat er bijvoorbeeld op een ander scherm (DVD menu) ook heeft stilgestaan. Dit zie je niet als je er de normale afstand vanaf zit en ook van dichtbij moet je ook heel goed kijken met een bepaalde achtergrondkleur. Met weergave van bewegende beelden zie je er helemaal niets van.
Speakers doen het prima, hebben nog nooit aangestaan.
TV kan werkend worden bezichtigd en eventueel worden opgehaald op afspraak. TV hangt in Nieuwpoort
Langsbrengen is ook een optie mits niet te ver weg +/- 25 tot 30 km
Nieuwprijs was ooit 975 euro
Leeftijd = 47 maanden
Vraagprijs = 300 euro
Foto's
![rmtp2w.jpg]()
![2qlu61c.jpg]()
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer