Da's ook raarquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 maand niks aangereden, toch wel een persoonlijk record
Mooie tijd toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:54 schreef Atreidez het volgende:
Geef mij zulke katten, die van mij wekte me om 7:10
Leuk he, van die kleintjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:54 schreef Atreidez het volgende:
Geef mij zulke katten, die van mij wekte me om 7:10
GotC laat mij gewoon niet in slaap vallenquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:55 schreef AirwiN het volgende:
MiniMiss melde zich overigens al rond 5 uur, dus zo slecht hebben jullie het allemaal niet.
Ze kwam net thuis van stappen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:55 schreef AirwiN het volgende:
MiniMiss melde zich overigens al rond 5 uur, dus zo slecht hebben jullie het allemaal niet.
Ik heb nog een jaar of 13 om een vechtsport te leren, zodat ik al die knullen die ook maar naar haar kijken vakkundig in elkaar kan meppen.quote:
Dat had je niet moeten zeggen. Major aanrijding bij de Goudenregenstraatquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 maand niks aangereden, toch wel een persoonlijk record
AA rijdt vandaag op 4 geloof ikquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen. Major aanrijding bij de Goudenregenstraat
Je gaat toch ook gewoon meestappen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar of 13 om een vechtsport te leren, zodat ik al die knullen die ook maar naar haar kijken vakkundig in elkaar kan meppen.
Dan is 'ie flink ontspoord als hij bij de Goudenregenstraat is geeïndigd.quote:
I knowquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen. Major aanrijding bij de Goudenregenstraat
Toch heeft hij de boel gejinxt door die opmerkingquote:
Jinxed (engels woord)quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch heeft hij de boel gejinxt door die opmerking
Of is het gejinxd? X zit niet in het Kofschip, maar met een 'd' staat raar.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 'ie flink ontspoord als hij bij de Goudenregenstraat is geeïndigd.
Misschien helpt een massage van een tram?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef WheeleE het volgende:
Goedesmorgens
Geen paasplannen, kindloos en eierloos weekend.Vanmorgen een half uur over gedaan om m'n bed uit te komen dankzij een rotte rug, dus ik doe het lekker rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |