Vertel? als het 1-2 wordt is het gewoon 2-2quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ultra fail!
IK hoop dat Benfica doorstoot , Chelsea vind ik maar een lelijk oud team.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vertel? als het 1-2 wordt is het gewoon 2-2
Doe mij maar 2 loempia.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vertel? als het 1-2 wordt is het gewoon 2-2
Wat is jou objectieve mening over vanavond? Bij nader inzien denk ik dat Chelsea gewoon zal winnen.quote:
Het maakt me eigenlijk niets uit. Ik hoop gewoon dat Benfica snel scoort, dan krijg je leuke pot.quote:
Nope helaas niet zou ik bijna zeggen met hun kansloze beleid van de laatste jaren. (Laat de 'dat was het altijd alquote:
Ik verwacht toch wel een mooie pot, Chelsea 2 - 1 Benficaquote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wat is jou objectieve mening over vanavond? Bij nader inzien denk ik dat Chelsea gewoon zal winnen.
2-1quote:Op woensdag 4 april 2012 18:57 schreef Anonymousz het volgende:
geen poll?
Chelsea gaat door 2-1 of 3-1
Barcelona.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef TLC het volgende:
Als Benfica met 0-2 wint wie gaat er dan door ?![]()
Ik denk dat spelers als Terry en Drogba nog wel genoeg rancune met zich meedragen na hun uitschakeling dankzij de Fifa paar jaar terug.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maakt mij echt niet uit wie er wint, zolang ze maar wat benen breken bij Barca. Daar zijn die van Benfica beter voor denk ik.
Ik denk dat elke club die ooit tegen Barca heeft gespeeld nog rancune heeft dankzij arbitrale dwalingen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat spelers als Terry en Drogba nog wel genoeg rancune met zich meedragen na hun uitschakeling dankzij de Fifa paar jaar terug.
De UEFA zal je bedoelen, maar Ch¤£$¤a uitschakelen is altijd goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat spelers als Terry en Drogba nog wel genoeg rancune met zich meedragen na hun uitschakeling dankzij de Fifa paar jaar terug.
lascist!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe mij maar 2 loempia.
Misschien dat je daar wel verstand van hebt, hoop ik dan maar.
quote:
1-3, let maar op!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef Mercurial het volgende:
Chelsea: Cech, Ivanovic, Cole, Luiz, Terry, Ramires, Lampard, Mikel, Torres, Mata, Kalou
SUBS: Turnbull, Ferreira, Cahill, Essien, Meireles, Drogba, Sturridge.
Benfica: Artur, Emerson, Pereira, Capdevila, García, César, Aimar, Gaitán, Mati, Witsel, Cardozo
SUBS: Eduardo, Almeida, Nolito, Djaló, Oliveira, Rodrigo, Saviola.
Kansloos Benfica met deze opstellingen.
Ik ookquote:
De mensen van deze site zijn altijd zo happy als hij gescoord heeftquote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef alors het volgende:
Torres gaat scoren, ik voel het![]()
Ik weet nog niet voor wie ik ben, zag ook wel mooiboys bij Benfica
Afschuwelijk met zijn moeilijke woorden, wel handig voor blinden want hij verteld van begin tot eind wat er gebeurd.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
Grueter commentator, die is best ok zolang Messi niet op het veld staat.
Lekker met de hand in het broekje op de bank liggen en een wedstrijdje kijken. Heerlijk man.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Mwa, ga ik deze kijken...? Weet nog niet.
Ah, ja is toch prima. Laat gaan. Pak 'm gewoon eventjes mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker met de hand in het broekje op de bank liggen en een wedstrijdje kijken. Heerlijk man.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, John Terry speelt vanavond.
Zo'n type hebben we tegenwoordig ook in Nederland
Waarom heeft ie die?quote:
Gewoon een beetje gestoord, heeft tegenwoordig angstaanvallen over ballen.quote:
Schedelbreuk na een botsing met Hunt welke te hard doorging op een diepe bal. Hij speelt tegenwoordig bij de Wolves geloof ik en kreeg geen schorsing voor zijn actie.quote:
Af en toe spelen clubs nou eenmaal lethargisch, daar kan Jeroen ook niks aan doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Afschuwelijk met zijn moeilijke woorden, wel handig voor blinden want hij verteld van begin tot eind wat er gebeurd.
Toen maakte ik 'm zelf.quote:
Hij zegt alles wat 'ie ziet in elke wedstrijd, dat is gewoon kut!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe spelen clubs nou eenmaal lethargisch, daar kan Jeroen ook niks aan doen.
Handig toch, ik moet nog wat anders doen dus ik kijk maar half.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zegt alles wat 'ie ziet in elke wedstrijd, dat is gewoon kut!
Zoals met de roze nike voetbalschoenen, die ook geluk brengt?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Toen wonnen ze ook en sindsdien is dit zijn bijgeloof dingetje.
quote:
Ja vieze Duutser Grüter.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Grueter had zijn achternaam toch veranderd omdat hij die te Duits vond klinken![]()
![]()
Chicks diggen babyfacesquote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Torres heeft een babyface en kan neit voetballen.
En ja, ik ben jaloers.
Ah joh, laat gaan. Maakt het uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja vieze Duutser Grüter.
Grueter gewoon een ouderwetse Hollandse jongen.
Nee, Engelse stadionsquote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef DeLuna het volgende:
Ligt het aan mij of zit het publiek er hier dichter op dan normaal?
Ik ga deze wedstrijd niet scorenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
@howardwebb:
Hopen dat United wint. #cheben
quote:@bjornkuipers Barcelona speelde gisteren geweldig zeg! Hoop dat ik de finale mag fluiten
Daarom kijken we er ook naar.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef DeLuna het volgende:
Waarom is het zo rustig hier? Dit is toch best leuke wedstrijd?
Zowel de Pro als Anti Barcelona fans hebben nog krampverschijnselen in de vingers na de livetopics van gister.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef DeLuna het volgende:
Waarom is het zo rustig hier? Dit is toch best leuke wedstrijd?
Gisteren was het veel drukkerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom kijken we er ook naar.
Ik ben ondertussen aan het wordfeudenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel de Pro als Anti Barcelona fans hebben nog krampverschijnselen in de vingers na de livetopics van gister.
De echte kijken altijd.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen aan het wordfeuden
Jij hebt dan ook wel voldoende training achter de rugquote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen aan het wordfeuden
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Tussen Kunst en kitsch is op ned 1 he...
Goede grap man.quote:
Ja, dat is dus een ban.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik er weer voor zitten bij VAL-AZ
Albaaaaaaaaaa
Je mag alleen geen alba plaatjes meer postenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik er weer voor zitten bij VAL-AZ
Albaaaaaaaaaa
wel in b&hquote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Je mag alleen geen alba plaatjes meer posten
Rood voor Terry vanwege het na-apen van Mihajlovquote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, het wordt tijd voor een controversiële beslissing van de scheidsrechter.
Niet gezien man, sorry manquote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede grap man.
Nog niet gemaakt dit topic
Gewoon Ramires een rode kaart geven.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huur deze plek voor ¤100 per maand!
Saai man, enkel kut clubs nog overquote:Op woensdag 4 april 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Effe serieus. Veel saaiere kutwedstrijd./
Over 2 weken
CHE/BEN - BAR
Bayern - Real Madrid
Alstjeblieft niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, okee nu hebben we alle klassiekers wel gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef Quisho het volgende:
Dus deze wedstrijd kan niet in extra tijd eindigen toch?
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Lees de OP.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef Quisho het volgende:
Dus deze wedstrijd kan niet in extra tijd eindigen toch?
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
JINXquote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheids met controversiele beslissing?
Daar is iequote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
en ja!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
de scheids doet een kuipertje?quote:
Helaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef Joeriii het volgende:
@bjornkuipers Chelsea krijgt zo meteen nog een tweede penalty
Tegenwoordig wel ja.. dit jaar nieuwquote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De uefa verkoopt tegenwoordig al haar wedstrijden.
lolquote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef Joeriii het volgende:
@bjornkuipers Chelsea krijgt zo meteen nog een tweede penalty
Beter dan munt thee?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit trouwens aan de Salie thee nu. Lekker man.²
Sorryquote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh, 1 minuut geleden wisten we dat al.
Ik heb de laatste tijd wat last van mijn linkerborstkas. En de dokter kan niets vinden helaas. Ik probeer nu van alles.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef Elusive het volgende:
ff snel een goaltje van benfica en dan kan het nog een top-show worden
Laten we het hopen jaquote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef Elusive het volgende:
ff snel een goaltje van benfica en dan kan het nog een top-show worden
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas.
Dat scheelt weer. Maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Je hebt last van een te groot hart.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wat last van mijn linkerborstkas. En de dokter kan niets vinden helaas. Ik probeer nu van alles.
Roemenen²
'Roemenen' was het random woord of is de behandelend dokter een Roemeen?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wat last van mijn linkerborstkas. En de dokter kan niets vinden helaas. Ik probeer nu van alles.
Roemenen²
Heb ik ook... wordt 's nachts wakker van de pijn..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Roemenen²
Ik heb precies hetzelfde. Het is niet het hart schijnt, heb al een hart film laten maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Heb ik ook... wordt 's nachts wakker van de pijn..
Ja, was het random woord.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Roemenen' was het random woord of is de behandelend dokter een Roemeen?
Chronisch Vermoeidheids Syndroom..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Het is niet het hart schijnt, heb al een hart film laten maken.
Wat is CVS?²
quote:@bjornkuipers lol heb net Blatter gebeld en gevraagd of ik de tweede helft mag fluiten #wordtzoteruggebeld
Nu is het wel weer leuk geweest.quote:
Je zou torres en hem in 1 team hebbenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef Elusive het volgende:
moet je ook maar kunnen, een bal zo naast schieten
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef Elusive het volgende:
hij is volgens mij topscorder van benfica ook nogquote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef Elusive het volgende:
Schijnt dat torres daar wakker van ligtquote:
quote:@bjornkuipers Benfica moet nu toch echt op de corner gaan spelen, daaruit vallen de meeste goals #cheben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |