Vertel? als het 1-2 wordt is het gewoon 2-2quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ultra fail!
IK hoop dat Benfica doorstoot , Chelsea vind ik maar een lelijk oud team.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vertel? als het 1-2 wordt is het gewoon 2-2
Doe mij maar 2 loempia.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vertel? als het 1-2 wordt is het gewoon 2-2
Wat is jou objectieve mening over vanavond? Bij nader inzien denk ik dat Chelsea gewoon zal winnen.quote:
Het maakt me eigenlijk niets uit. Ik hoop gewoon dat Benfica snel scoort, dan krijg je leuke pot.quote:
Nope helaas niet zou ik bijna zeggen met hun kansloze beleid van de laatste jaren. (Laat de 'dat was het altijd alquote:
Ik verwacht toch wel een mooie pot, Chelsea 2 - 1 Benficaquote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wat is jou objectieve mening over vanavond? Bij nader inzien denk ik dat Chelsea gewoon zal winnen.
2-1quote:Op woensdag 4 april 2012 18:57 schreef Anonymousz het volgende:
geen poll?
Chelsea gaat door 2-1 of 3-1
Barcelona.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef TLC het volgende:
Als Benfica met 0-2 wint wie gaat er dan door ?![]()
Ik denk dat spelers als Terry en Drogba nog wel genoeg rancune met zich meedragen na hun uitschakeling dankzij de Fifa paar jaar terug.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maakt mij echt niet uit wie er wint, zolang ze maar wat benen breken bij Barca. Daar zijn die van Benfica beter voor denk ik.
Ik denk dat elke club die ooit tegen Barca heeft gespeeld nog rancune heeft dankzij arbitrale dwalingen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat spelers als Terry en Drogba nog wel genoeg rancune met zich meedragen na hun uitschakeling dankzij de Fifa paar jaar terug.
De UEFA zal je bedoelen, maar Ch¤£$¤a uitschakelen is altijd goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat spelers als Terry en Drogba nog wel genoeg rancune met zich meedragen na hun uitschakeling dankzij de Fifa paar jaar terug.
lascist!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe mij maar 2 loempia.
Misschien dat je daar wel verstand van hebt, hoop ik dan maar.
quote:
1-3, let maar op!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef Mercurial het volgende:
Chelsea: Cech, Ivanovic, Cole, Luiz, Terry, Ramires, Lampard, Mikel, Torres, Mata, Kalou
SUBS: Turnbull, Ferreira, Cahill, Essien, Meireles, Drogba, Sturridge.
Benfica: Artur, Emerson, Pereira, Capdevila, García, César, Aimar, Gaitán, Mati, Witsel, Cardozo
SUBS: Eduardo, Almeida, Nolito, Djaló, Oliveira, Rodrigo, Saviola.
Kansloos Benfica met deze opstellingen.
Ik ookquote:
De mensen van deze site zijn altijd zo happy als hij gescoord heeftquote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef alors het volgende:
Torres gaat scoren, ik voel het![]()
Ik weet nog niet voor wie ik ben, zag ook wel mooiboys bij Benfica
Afschuwelijk met zijn moeilijke woorden, wel handig voor blinden want hij verteld van begin tot eind wat er gebeurd.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
Grueter commentator, die is best ok zolang Messi niet op het veld staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |