Blijkbaar zo:quote:Op woensdag 4 april 2012 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Hoe werkt dat nou als een sjoelsteen schuin op een andere ligt
quote:Komt een sjoelsteen geheel of gedeeltelijk op een andere steen in de sjoelbak te liggen tijdens het spel, dan spreken we bij het sjoelen van een 'bok' en mag deze steen niet meer opnieuw worden geworpen. Wanneer een steen tijdens het spel uit de sjoelbak of uit de vakken springt, dan geldt hetzelfde.
Dan heb je te veel kracht gebruikt. En noemen ze je de bok. Je moet dan gewoon doorspelen en krijgt de kans met een andere steen die dubbele situatie te herstellen. Komt in onze sport weinig voor. Je ziet het meer bij het schaatsen. Bijvoorbeeld met Ria Visser en Mart Smeets.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Hoe werkt dat nou als een sjoelsteen schuin op een andere ligt
Nee. Wegens de mogelijke gaten in je sokken.quote:Op woensdag 4 april 2012 04:37 schreef Nemephis het volgende:
Moet je je schoenen uit doen als je naar de sjoel gaat?
Henk de Vriesquote:
Even opgezocht met Google Images:quote:
Ligt er aan wat voor een steen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
Als ik met een steen mijn tegenstander een blauw oog gooi heb ik dan gewonnen?
Die heb ik thuis.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef kibo het volgende:
Laatst zag ik op een braderie een sjoelbak van wel 20 meter !
Het moet toch niet gekker worden.
Dat heeft toch niets meer met de sjoelsport te maken?
Die steekt dan zeker door de voordeur uit en ook bij de achterdeur?quote:
Ik weet niet hoe vaak ze bij jou in de inrichting het kwijl van je toetsenbord vegen, maar als het zover is, Google dan nog maar eens opnieuw.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Even opgezocht met Google Images:
[ afbeelding ]
Ik weet niet uit wat voor gehucht jij komt, maar bij mij heet dat geen sjoelen.
De Angela Schijf.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef kibo het volgende:
Wat is een goed sjoelbakmerk om mee te beginnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |