Goede keuzequote:Op woensdag 4 april 2012 02:11 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Ik kies ze toch alle drie
greotj0nsquote:Op woensdag 4 april 2012 02:12 schreef Glesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hallooooowtje iedereen weer in de nagtbakkertjen ik mag mezelf en plop en nellie geen veeteraane meer noeme van de groote fok!godjes en baaze dus sluit nuu af met greotjes van needrige fok!kertje.
PS. Plop is held met 2000+ posts. al zeere vingers?
mijn leven hangt daarvan oko aan elkaarquote:Op woensdag 4 april 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
Mijn telefoon hangt per vandaag van rape aan elkaar
Wat is ermee gebeurd?quote:Op woensdag 4 april 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
Mijn telefoon hangt per vandaag van tape aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik zou professor Anderling best wel eens in haar reet willen neuken. Misschien dat ze dan op kan houden zo eng op mij neer te kijken.
quote:Op woensdag 4 april 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:
Glesse, ik reageer alleen nog maar op posts zonder spelfouten. Interpunctie zal ik door de vingers zien omdat jij het bent.owkee doei maar graach gedaan die gijle weife.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn friendin zwaait ook naar ju![]()
vertel eens ooh groote vosssssquote:Op woensdag 4 april 2012 02:16 schreef vosss het volgende:
Nachtbagger is ook niet meer wat het (pak hem beet) een jaar of 6 geleden nog was
Ik heb een HTC legend, en die hebben een zwart kapje achterop waar de antenne in zit. Daaronder zit een scharniertje dat de batterij op z'n plek houdt.quote:
Touwtje springen is inderdaad best zwaarquote:Op woensdag 4 april 2012 02:17 schreef Skillstorm het volgende:
Pijn in enkels en botjes in voeten.![]()
Touwtje springen als cardio is nog best zwaar, maar zo veel leuker dan rennen.
dit is een test.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een HTC legend, en die hebben een zwart kapje achterop waar de antenne in zit. Daaronder zit een scharniertje dat de batterij op z'n plek houdt.
[ afbeelding ]
Nu valt dat zwarte stukje er steeds af. Vanaf dag 1 al. Dat is op zich niet erg, je klikt het er weer op en klaar. Maar nu is dus gister dat scharnierdingetje kapotgegaanNu valt de batterij iedere keer als dat klepje er af flikkert iets van z'n contactje af en gaat de telefoon uit
Vandaag en gister een keer of 12. En opstarten duurt laaaaang. Dus:
[ afbeelding ]
Er is een deel drie, ik ben blijquote:Op woensdag 4 april 2012 02:16 schreef vosss het volgende:
Nachtbagger is ook niet meer wat het (pak hem beet) een jaar of 6 geleden nog was
graach gedaan. volgende maant weer zo'n week.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een deel drie, ik ben blijPaar maanden geleden mocht je blij zijn met 100 posts.
Had ik ook met een oude HP Ipaq, klotending. Prima opgelost btw, ziet er zo beter uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een HTC legend, en die hebben een zwart kapje achterop waar de antenne in zit. Daaronder zit een scharniertje dat de batterij op z'n plek houdt.
[ afbeelding ]
Nu valt dat zwarte stukje er steeds af. Vanaf dag 1 al. Dat is op zich niet erg, je klikt het er weer op en klaar. Maar nu is dus gister dat scharnierdingetje kapotgegaanNu valt de batterij iedere keer als dat klepje er af flikkert iets van z'n contactje af en gaat de telefoon uit
Vandaag en gister een keer of 12. En opstarten duurt laaaaang. Dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens heel lelijk ook. Zeg, welk nummer van Roxette is nou het beste?
Justin Bieber?quote:Op woensdag 4 april 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
Telefoon van de leukste persoon op aarde, brb
quote:Op woensdag 4 april 2012 02:20 schreef Glesse het volgende:
maar andre muzeikjes zijn ook luek liefst wat hardere muziekjesn
wat een lelijke kutmuziek!!!quote:
kilswitsj engeetsj altijt leuk maar hier geen geluit op mijn werkjesquote:
Maar zo fucking veel leuker dan hardlopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:18 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Touwtje springen is inderdaad best zwaar
Maar ik heb dan ook een hekel aan cardio.
hoe overleef je dan je werk?quote:Op woensdag 4 april 2012 02:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
kilswitsj engeetsj altijt leuk maar hier geen geluit op mijn werkjes
gewoon werken johquote:Op woensdag 4 april 2012 02:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
hoe overleef je dan je werk?
gwoon blijve nachtbakkertjens jullij steun is onglooflijk belangreik dankquote:Op woensdag 4 april 2012 02:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
hoe overleef je dan je werk?
Veel leuker dan hardlopen ja!quote:Op woensdag 4 april 2012 02:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar zo fucking veel leuker dan hardlopen.
Ik kan al de criss cross en 2 in 1 sprong.
Was ook een bokser die kwam laten zien wat hij kon op de sportschool.
Hij ging zo hard dat hij met het touw een lamp van het plafond knalde.
Nee, het is heel makkelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:24 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Veel leuker dan hardlopen ja!En criss cross etc moet ik niet proberen, dan breek ik mijn nek waarschijnlijk.
Die bokser is een baas
haha gwoon zitten vreten film kijke en fokke en 160% betaalt krijgequote:Op woensdag 4 april 2012 02:24 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Hoe combineer je werk en FOK!?
Vet, thanksquote:
Wil ik ook welquote:Op woensdag 4 april 2012 02:25 schreef Glesse het volgende:
[..]
haha gwoon zitten vreten film kijke en fokke en 160% betaalt krijge
Ik ben maar 184 ofzoquote:
Jaaaaaaa, dat liedjequote:Op woensdag 4 april 2012 02:25 schreef Skillstorm het volgende:
Niet perse zoals in de video. Je handen op elkaar is al genoeg.
misgien is hy zijn lathyrussen en wiet waatertjes aan de gevenquote:Op woensdag 4 april 2012 02:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
Laatste post van plopkweker was godverdomme in het vorige nachtbagger-deel
Wat een aftaaierquote:Op woensdag 4 april 2012 02:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
Laatste post van plopkweker was godverdomme in het vorige nachtbagger-deel
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 4 april 2012 02:29 schreef plopkweker het volgende:
Im back bitchez. Me muis was leeg en batterijen op. Toen maar me bed klaargemaakt etc
jijboosquote:Op woensdag 4 april 2012 02:31 schreef Metalfrost het volgende:
dikke poep 400
maar
ik was hier eerder, henkie94!
quote:Op woensdag 4 april 2012 02:31 schreef plopkweker het volgende:
JezUs. Me muis is leeg en dat word ik uitgemaakt voor aftaaier... OM 2 UUR PAS FOR CRYING OUT LOUD![]()
Moet je je adblock uit zetten. Heb ik net gedaan, kan ze nu wel lezenquote:Op woensdag 4 april 2012 02:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
Zeg, ik post wel steeds in volle kwaliteit, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |