Ik ben een neger ja, ik mag zo praten!quote:Op woensdag 4 april 2012 01:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Vind jij jezelf niet een compleet minderwaardig mens?
Chicks en hosselen, come on
Gebrek aan respect voor vrouwen is al erg genoeg. Maar daarnaast nog een compleet gebrek aan jezelf maakt het misschien nog wel veel erger.
Zo Geil...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Gebrek aan respect voor vrouwen is al erg genoeg. Maar daarnaast nog een compleet gebrek aan jezelf maakt het misschien nog wel veel erger.
Maareh, ff serieus als jij in Groningen studeerd en bij Vindicat of Albertus zit en je gaat nooit op de versiertour dan sta je helemaal onderaan in de hiërarchie aldaar, ofterwijl onderaan de voedselketen.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Nee, niet alle chicks, alleen de leuke waar een klik mee is.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef Robbiee het volgende:
Verschilt natuurlijk per bedrijf hoe men daar tegenaan kijkt. Als je alle 'chicks' probeert te 'hosselen' ben je sowieso een pauper of <16. En als je een klik hebt met iemand, waarom niet?
Verstandige vader, maar je vader was waarschijnlijk al getrouwd voordat ie dat zei..quote:Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef moonobserver het volgende:
werk gaat voor de vrouwen zei mijn vader altijd.
Waarom open je dan dit topic?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef moonobserver het volgende:
[..]
werk gaat voor de vrouwen zei mijn vader altijd.
Als je dat al niet doorhebt kun je maar beter helemaal stoppen met "hosselen"...quote:Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef moonobserver het volgende:
Heb al een keer eerder een fout gemaakt, toen dacht ik dat een chick mij zag zitten omdat ze heel positief over mij was en ze zij dat iedereen over mij te spreken was en over mij sprak in positieve zin, toen ik het telefoonnummer probeerde te hosselen bleek dat ze al voorzien was, ze had een relatie met een vrouw
en hoe zau dat eruid zien als dat uberhoupt al kan dat neegertdenke?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:03 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ik ben een neger ja, ik mag zo praten!
Onee, ik ben geen neger, maar ik ben wel geboren in Zuid-Afrika dus ik denk als een neger!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |