abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 00:55:58 #1
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_109879944
Bij mij op het werk zijn veel chicks en met regelmaat is er wel ergens een klik met een collega of een stagiare, eigenlijk wil ik hier en daar wat meer hosselen maar ik vind het gevaarlijk om het initiatief te nemen, het kan een valstrik zijn om toe te happen bij die chicks.

Als een vrouwlijke collega toenadering naar jou zoekt als man en de eerste stap zet is het no problemo maar ik denk dat het mijn baan kan kosten als ik te veel met de vrouwen hossel, dan denken ze dat ik alleen kom werken om vrouwen te versieren ofzo.

Heb al een keer eerder een fout gemaakt, toen dacht ik dat een chick mij zag zitten omdat ze heel positief over mij was en ze zij dat iedereen over mij te spreken was en over mij sprak in positieve zin, toen ik het telefoonnummer probeerde te hosselen bleek dat ze al voorzien was, ze had een relatie met een vrouw -O-

Zou heel goed kunnen dat de meeste vrouwen dus alleen een vriendschappelijke klik voelen, soms is het her en der wel een beetje sexy maar ik durf niet meer, straks is het weer een valstrik en krijg je rare praatjes.

Wat vind jij? alleen met collegas in zee gaan als ze het er dik bovenop leggen of helemaal niet?
Reality is a illusion
pi_109880103
Vind jij jezelf niet een compleet minderwaardig mens?

Chicks en hosselen, come on :')

Gebrek aan respect voor vrouwen is al erg genoeg. Maar daarnaast nog een compleet gebrek aan jezelf maakt het misschien nog wel veel erger.
  woensdag 4 april 2012 @ 01:03:57 #3
369877 moonobserver
pi_109880125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:02 schreef Kandijfijn het volgende:

Gebrek aan respect voor vrouwen is al erg genoeg. Maar daarnaast nog een compleet gebrek aan jezelf maakt het misschien nog wel veel erger.
Ik ben een neger ja, ik mag zo praten!
Onee, ik ben geen neger, maar ik ben wel geboren in Zuid-Afrika dus ik denk als een neger!!!
Reality is a illusion
pi_109880169
quote:

Zo Geil...
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
  woensdag 4 april 2012 @ 01:09:50 #5
369877 moonobserver
pi_109880258
quote:

Maareh, ff serieus als jij in Groningen studeerd en bij Vindicat of Albertus zit en je gaat nooit op de versiertour dan sta je helemaal onderaan in de hiërarchie aldaar, ofterwijl onderaan de voedselketen.

Dus ik neem aan dat je geen lid van een studentenvereniging bent.
Reality is a illusion
pi_109880346
Verschilt natuurlijk per bedrijf hoe men daar tegenaan kijkt. Als je alle 'chicks' probeert te 'hosselen' ben je sowieso een pauper of <16. En als je een klik hebt met iemand, waarom niet?
  woensdag 4 april 2012 @ 01:18:46 #7
369877 moonobserver
pi_109880469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef Robbiee het volgende:
Verschilt natuurlijk per bedrijf hoe men daar tegenaan kijkt. Als je alle 'chicks' probeert te 'hosselen' ben je sowieso een pauper of <16. En als je een klik hebt met iemand, waarom niet?
Nee, niet alle chicks, alleen de leuke waar een klik mee is.
Ik kom heel veel vrouwen tegen, elke dag bijna 2 nieuwe gezichten dus het gaat allemaal behoorlijk snel. Soms werk je langer met bepaalde meiden en worden de gesprekken gezellig.

Maar je weet nooit of ze voorzien zijn etc, dus ik vind er veel risico aan zitten omdat ze principes kunnen hebben. Ik kan ze natuurlijk wel vrijblijvend vragen voor een etentje in de stad, gewoon neutraal en dan mag zij de volgende keer het initiatief nemen maar verder niets vragen denk ik. werk gaat voor de vrouwen zei mijn vader altijd.
Reality is a illusion
pi_109880516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef moonobserver het volgende:
werk gaat voor de vrouwen zei mijn vader altijd.
Verstandige vader, maar je vader was waarschijnlijk al getrouwd voordat ie dat zei..
Google is your friend, abuse your friends
pi_109880574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef moonobserver het volgende:

[..]

werk gaat voor de vrouwen zei mijn vader altijd.
Waarom open je dan dit topic? :{

Je 'hosselt' maar 'chicks' in de kroeg. Als je namelijk allemaal 'chicks' 'hosselt' op je werk krijg je praatjes en gaat je 'image' naar de kloten.

Maarja probeer elke chick maar op je werk, weet je het meteen hè, ouwe player. ^O^
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_109882264
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef moonobserver het volgende:
Heb al een keer eerder een fout gemaakt, toen dacht ik dat een chick mij zag zitten omdat ze heel positief over mij was en ze zij dat iedereen over mij te spreken was en over mij sprak in positieve zin, toen ik het telefoonnummer probeerde te hosselen bleek dat ze al voorzien was, ze had een relatie met een vrouw -O-
Als je dat al niet doorhebt kun je maar beter helemaal stoppen met "hosselen"... :')
pi_109882270
Doen!

woensdag 4 april 2012 @ 05:28:36 #12
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_109882278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:03 schreef moonobserver het volgende:

[..]

Ik ben een neger ja, ik mag zo praten!
Onee, ik ben geen neger, maar ik ben wel geboren in Zuid-Afrika dus ik denk als een neger!!!
en hoe zau dat eruid zien als dat uberhoupt al kan dat neegertdenke?

Man nie zoow zijke gwoon die bitsjes neuke zijn ze tog voor wat stel je je aan bro. doe ik hier op de werkjen ook reegelmaatig.
pi_109883609
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:09 schreef moonobserver het volgende:
als jij in Groningen studeerd
studeerd :')

Ontzettende kneus :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')