Speeddaten wel idd, maar battle nietquote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik klik dat zelf bijna nooit aan, houd ik niet zo van.
Verplicht moeten pratenmaarja, soms doe ik het wel eens
Battles zijn lachen, beetje de andere eruitlullenquote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Speeddaten wel idd, maar battle niet
Maar... hoezo wil je niet praten op een datingsite?quote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik klik dat zelf bijna nooit aan, houd ik niet zo van.
Verplicht moeten pratenmaarja, soms doe ik het wel eens
Ik heb serieus nog nooit een battledate gehad... als ik een battledate aanbod krijg dan vinden ze óf niemand anders en dus wordt het een speeddate óf de ander kapt meteen als het gesprek begintquote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Battles zijn lachen, beetje de andere eruitlullen
Lolz, niet echt geluk met je speeddates dusquote:Op zondag 8 april 2012 18:48 schreef Pien85 het volgende:
Wat is er trouwens met Paiq... is het gesloten voor normale mensen op eerste paasdag ofzo?
Haha, ja sommige geven al gauw op, als je een beetje leuk wegtyptquote:Op zondag 8 april 2012 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een battledate gehad... als ik een battledate aanbod krijg dan vinden ze óf niemand anders en dus wordt het een speeddate óf de ander kapt meteen als het gesprek begint
Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb echt de grootste josti's gezien vandaagquote:Op zondag 8 april 2012 18:50 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Lolz, niet echt geluk met je speeddates dus
Ik had nog geen woord gezegd!quote:Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, ja sommige geven al gauw op, als je een beetje leuk wegtypt
Paiq en normale mensen is volgens mij sowieso geen combinatie.quote:Op zondag 8 april 2012 18:48 schreef Pien85 het volgende:
Wat is er trouwens met Paiq... is het gesloten voor normale mensen op eerste paasdag ofzo?
Ze zijn er soms wel hoor, of iig... redelijk normaal... écht normaal lijkt me overigens maar saai...quote:Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paiq en normale mensen is volgens mij sowieso geen combinatie.
Met normaal bedoel ik iemand met wie gewoon een normaal gesprek te voeren is.quote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze zijn er soms wel hoor, of iig... redelijk normaal... écht normaal lijkt me overigens maar saai...
Lukt soms best hoor... 5 minutenquote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met normaal bedoel ik iemand met wie gewoon een normaal gesprek te voeren is.
Wow, je ziet er best normaal en lekker uit.. (FoBo gecheckt)quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lukt soms best hoor... 5 minutenPaiq is ook niet helemaal de plek om heel serieuze gesprekken te gaan voeren geloof ik.
De meeste dames hebben niet eens fotos in hun FoBos staan, zij wel, alleen daarom al is het een wow waard...quote:Op zondag 8 april 2012 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wow, je ziet er best normaal en lekker uit.. (FoBo gecheckt)
Ik krijg bij de naam Pien altijd associaties met kortharige vrouwen
Dankje... denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wow, je ziet er best normaal en lekker uit.. (FoBo gecheckt)
Ik krijg bij de naam Pien altijd associaties met kortharige vrouwen
quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De meeste dames hebben niet eens fotos in hun FoBos staan, zij wel, alleen daarom al is het een wow waard...
Het hoeft ook niet heel serieus. Maar een beetje kunnen communiceren, is wel handig.quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lukt soms best hoor... 5 minutenPaiq is ook niet helemaal de plek om heel serieuze gesprekken te gaan voeren geloof ik.
Nu weet ik ook waarmee je manipuleertquote:
Tietersquote:Op zondag 8 april 2012 19:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waarmee je manipuleert
Dat belooft weinig goeds ....ik ga zometeen ook weer even 2 speeddates stukslaan bij Paiq ...quote:Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb echt de grootste josti's gezien vandaag
Je herinnert je zeker die Pien nog uit Zeg een AAAquote:Ik krijg bij de naam Pien altijd associaties met kortharige vrouwen
Oh, die vielen me niet eens erg opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Dat ben ik niet, dat is m'n kat die zo kijktquote:Op zondag 8 april 2012 19:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, die vielen me niet eens erg op![]()
![]()
eerder die killer blik van je...
Sterktequote:Op zondag 8 april 2012 19:09 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Dat belooft weinig goeds ....ik ga zometeen ook weer even 2 speeddates stukslaan bij Paiq ...
das een ruin!quote:Op zondag 8 april 2012 19:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Mij viel haar blote buikje op, op die ene foto waar ze tegen een hengst leunt...
Een watte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |