abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:43:31 #26
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109877593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef S-RS het volgende:

[..]

Je hebt de OP serieus doorgelezen? :9
Ghehe, m'n oog viel er op. Ik zag dat laatst iemand schreef dat hij/zij er taalfouten had uitgehaald, maar is deze waarschijnlijk vergeten. Mijn berichten zijn ook niet altijd foutloos, maar de OP moet toch foutloos kunnen.
pi_109882881
Ik ben pas een week in dienst en zat net m'n contract te lezen. Zit ik nou minimaal 3 maanden aan EasyWay vast? En is dat ¤6,50 per uur nou met of zonder vakantiegeld en vakantieuren?
pi_109884500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:09 schreef Warrick21 het volgende:
Ik ben pas een week in dienst en zat net m'n contract te lezen. Zit ik nou minimaal 3 maanden aan EasyWay vast? En is dat ¤6,50 per uur nou met of zonder vakantiegeld en vakantieuren?
Ik weet niet of je er drie maanden aan vast zit, maar aangezien het een 0 uren contract is maakt het niet zo veel uit. Of misschien staan er wel een aantal uren genoemd, maar als je niet werkt hoor je er niks van.

6,50 is helaas inclusief vakantiegeld
pi_109885086
Huh? Krijgen jullie geen vakantiegeld?
pi_109885501

Mijn ritje van gisteren.. Wat een heerlijke auto zeg! Rijdt echt heel anders dan een A6 oid.
Nee.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:30:46 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109885658
Maar euh, geen foto van de Porsche? En wat is dat met die radio, die mag alleen aan als de eigenaar dat goed vindt?
#26 || Luciano da Silva
pi_109885668
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn ritje van gisteren.. Wat een heerlijke auto zeg! Rijdt echt heel anders dan een A6 oid.
Maximum snelheid van de auto? ghehge :P
Wel komisch dat ze er niet gewoon 'maximum toegestane snelheid' neerzetten.
pi_109886037
Lekker hoor, Panamera!

Ik heb voor morgen een retourtje Leeuwarden - Breda. Een 508 en 5008 :D
pi_109886352
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef joppie_saus het volgende:
Maar euh, geen foto van de Porsche? En wat is dat met die radio, die mag alleen aan als de eigenaar dat goed vindt?
Nee, was niet echt in de gelegenheid om een foto te maken. Nee dat staat er wel.. Maar ik stapte in, en eerste wat de eigenaar zegt is 'Zet maar op wat jij wil hoor, ik vind alles best'. Maar hij had zelf al Slam!FM opstaan dus dat vond ik wel prima.
Nee.
pi_109886432
En na een maand in dienst te zijn heb ik al schade gereden :(.
De klant stond zelfs nog voor de auto terwijl ik hem achterwaards tegen de muur parkeerde. Hij en ik helemaal in de stress, hij had haast dus de schade nog niet eens kunnen bekijken, wat ik zo snel ff kon zien geen deuken oid, dus ik hoop dat het bij een paar krassen blijft. Maar ik baal gigantisch, nog meer omdat ik hem vanavond ook weer op moet halen.
Hopelijk kunnen we er vanavond even rustig naar kijken en eventueel een schadeformulier invullen.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:59:17 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109886553
Wat voor auto was het _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_109886826
Een bmw 5gt. En ja, dat ding had parkeersensoren, dus nog dommer van mij dat ik er niet op gelet heb of te laat gemerkt heb. Ik zal proberen vanavond een foto te maken van het parkeervak die ook wel aan de kleine kant was.
Naast mij zat een paal en ik kon maar een kleine draai maken ivm een geparkeerde auto voor mij, al met al blijft het gewoon oerstom van mij dat ik zoiets voor mekaar heb gekregen.
Dit gaat een awkward situatie worden vanavond als ik die meneer weer tegen kom.
pi_109887405
Lijkt me knap klote om schade te rijden waar de klant bij staat. Schrok me al dood toen ik tegen een hekje aan reed toen niemand keek :P Gelukkig was het zo'n kippengaasachtig hek en raakte ik hem met de trekhaak waardoor ik geen schade had.
pi_109887819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef MuurStraat het volgende:
Huh? Krijgen jullie geen vakantiegeld?
Nee het is all-in. Officieel mag dat volgens mij niet maar goed, er mag wel meer niet denken ze dan waarschijnlijk :')

Wel lekker zo'n Panamera, dat is het voordeel van prive chauffeur zijn!
pi_109887903
Vakantiegeld mag gewoon per maand uitbetaald worden

quote:
Uitbetaling vakantietoeslag
Uw werkgever betaalt uw vakantietoeslag minstens eenmaal per jaar uit. Meestal is dat eind mei of begin juni. Een andere verdeling is ook mogelijk, bijvoorbeeld per maand. Bij uitzendwerk en vakantiewerk komt dat vaak voor. Afspraken over de uitbetaling staan in de cao of uw arbeidsovereenkomst. Uw werkgever moet de hoogte van het bedrag vermelden bij de uitbetaling.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)-hoeveel-is-dat.html

Maar ik had het liever ook 1x per jaar gezien zoals bij m'n andere werkgever. Als ik het gewoon bij m'n salaris krijg maak ik het toch op voordat het vakantie is :P
pi_109888000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:33 schreef Rubenr3 het volgende:
Vakantiegeld mag gewoon per maand uitbetaald worden

[..]

Bron: http://www.rijksoverheid.(...)-hoeveel-is-dat.html

Maar ik had het liever ook 1x per jaar gezien zoals bij m'n andere werkgever. Als ik het gewoon bij m'n salaris krijg maak ik het toch op voordat het vakantie is :P
Ik geloof het allemaal wel, dit werk doe je niet omdat het zo geweldig verdient. Officieel moet EW ook een OR hebben maar dat zie ik ook niet gebeuren :')
pi_109888201
Nee dat klopt, als je iets wilt wat goed en constant verdient moet je toch ergens anders zijn :P
pi_109888324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef Rubenr3 het volgende:
Nee dat klopt, als je iets wilt wat goed en constant verdient moet je toch ergens anders zijn :P
Maar daar tegenover staat wel dat je een dag van tevoren nog kan beslissen om te gaan werken. En je geen last hebt van managers, targets etc. Eigenlijk is het een luizenbaantje
pi_109888331
Is er een andere privechauffeur die wel eens schade heeft gereden waar de klant bij was? Hoe werd dat toen opgelost?
Ik zie nu echt tegen vanavond op. :'(
  woensdag 4 april 2012 @ 11:45:52 #45
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109888406
Je gaat vanavond gewoon naar die klant toe, loopt een rondje om de auto en zegt met een stoïcijnse blik, terwijl je een peuk opsteekt: 'goh, heeft de vrouw de boodschappenkar tegen de bumper aan laten rollen joh? zonde!'. Daarna stap je in alsof er niks gebeurd is en begin je over het ruimtelijk inzicht van vrouwen.
#26 || Luciano da Silva
pi_109888725
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Is er een andere privechauffeur die wel eens schade heeft gereden waar de klant bij was? Hoe werd dat toen opgelost?
Ik zie nu echt tegen vanavond op. :'(
Misschien even contact opnemen met EW?
pi_109888897
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef joppie_saus het volgende:
Je gaat vanavond gewoon naar die klant toe, loopt een rondje om de auto en zegt met een stoïcijnse blik, terwijl je een peuk opsteekt: 'goh, heeft de vrouw de boodschappenkar tegen de bumper aan laten rollen joh? zonde!'. Daarna stap je in alsof er niks gebeurd is en begin je over het ruimtelijk inzicht van vrouwen.
En dan vragen waar de lakstift ligt en dat je het wel even wegwerkt. Zal hij vast waarderen!
pi_109889395
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef joppie_saus het volgende:
Jammer genoeg hoorde hij de tik nog, maar easyway zegt dat we er foto's van moeten maken en schadeformulier invullen.
Ik houd jullie op de hoogte vanavond hoe het afgelopen is. :)
pi_109889472
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:10 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jammer genoeg hoorde hij de tik nog, maar easyway zegt dat we er foto's van moeten maken en schadeformulier invullen.
Ik houd jullie op de hoogte vanavond hoe het afgelopen is. :)
Ik weet niet hoe het bij EW zit, moet je een "eigen risico" betalen per gebeurtenis?
pi_109889520
Ik zal het contract er straks ff bijpakken, het zou goed kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')