Ja klopt, hij speelt ook wel sterk trouwens. Als hij nu weer meer weet te scoren, komt het echt wel goed met hem, want voor de rest doet hij het prima.quote:
van Fok! ? Ever?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef franske19 het volgende:
Over dit Barca zal nooit met bewondering gesproken worden. Met zoveel aanstellers, matennaaiers en mekkeraars toon je je niet een waardige topclub.
Omdat alleen Barcelona mag vragen om kaartenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef NLGooner het volgende:
Wat zit Puyol de tegenstanders weg te duwen van de scheids?
moest je ook zien waar hij helemaal vandaan kwam..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef NLGooner het volgende:
Wat zit Puyol de tegenstanders weg te duwen van de scheids?
Goeie nuchtere hollander. Prima besluiten!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
Hoe denkt men hier eigenlijk over de scheidsrechter ?
HOU EM IN DE BROEKquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef JamFlava het volgende:
[..]
geweldig he.. dat doet niemand hem nooit meer na, ook niet zo vaak.. geweldig!
inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie nuchtere hollander. Prima besluiten!
quote:
quote:
Je krijgt niet altijd wat je verdiendquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Rodawa het volgende:
Geen eens meer de 4-1. Wat kinderachtig zeg.
Zegt meneer die uit het stadion vliegt bij z'n duwquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef MPC60 het volgende:
Wat een ontzettende kut wedstrijd is dit geworden, jammer dat hij om zeep geholpen is door Kuipers.
dit !!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die Kuipers de schuld geven? Iedereen moet toch ook toegeven dat AC Milan zeer matig speelde vandaag. Zelfs als ze achter stonden hingen ze met 9 man voor eigen goal. Ze hadden gewoon meer moeten brengen, veel spelers van van Milan haalden hun niveau niet.
ik weet niet waar jij het over hebt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die Kuipers de schuld geven? Iedereen moet toch ook toegeven dat AC Milan zeer matig speelde vandaag. Zelfs als ze achter stonden hingen ze met 9 man voor eigen goal. Ze hadden gewoon meer moeten brengen, veel spelers van van Milan haalden hun niveau niet.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Kuijpers voor het vergallen van mn avond. Zo'n mooie wedstrijd op voorhand maar die corrupte bende moet het weer verpesten.![]()
Voetbal is niet meer zoals het was.
Nu een rotwereldje van samenzweringen.
Bedankt Uefa![]()
Nocerino, Ambrosini, Abate, Mexes en misschien Ibrahimovic, Boateng en Robinho vond ik allemaal niet geweldig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef JamFlava het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij het over hebt?
Het probleem is dat hij meer kaarten had moeten gevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Het zijn ook allemaal gewoon kaarten. Ik snap al dat commentaar niet zo
Boateng speelde wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nocerino, Ambrosini, Abate, Mexes en misschien Ibrahimovic, Boateng en Robinho vond ik allemaal niet geweldig.
Nee toch, een knipoog?! Dat moet haast wel betekenen dat Kuipers zich zo anaal laat vernederen in de kleedkamer van Barca!quote:
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Maver24 het volgende:
hahah ik lig echt in een deuk om al die negativiteit hier , wordt eens wakker jongens, dromen doe je snachts
shit manquote:
Uhh, Jawel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, iedereen die barça geweldig vindt hier, heeft camp nou nog niet eens van binnen gezien
![]()
FOUT, ik wel !!,quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, iedereen die barça geweldig vindt hier, heeft camp nou nog niet eens van binnen gezien
![]()
Mwa, hij haalde in ieder geval niet zijn niveau, al is dat vrij moeilijk als je team weinig creëert natuurlijk.quote:
quote:
Ook hier zit je misquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Jawel, heb het net nog op tv gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Jij hebt het constant over Messi, hou es op met dat gefapquote:
Piquequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb gewoon niet kunnen fappen op Barcelona vandaag.. godverdomme.
Doe zo gewoon mee met jack en kornuitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb gewoon niet kunnen fappen op Barcelona vandaag.. godverdomme.
Dat is ook echt een reden om dan maar te zeggen :quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Echt Ajacied..... echt...quote:OH MAN, IK BEN NOG NOOIT IN CAMP NOU GEWEEST DUS KAN IK BARÇA NIET GEWELDIG VINDEN1!1!!1!!
Sorry mi mang.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij hebt het constant over Messi, hou es op met dat gefap
Is toch heerlijk man, stadiontourtje tijdens je weekend Barcelona en je dan die-hard supporter noemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Nah, kijk zo wel de herhaling van Ajax - PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef _Megatron_ het volgende:
studiosp
[..]
Doe zo gewoon mee met jack en kornuiten
niks hoorquote:
Zo zit het in elkaar. Nu snel wegwezen hier voor Blatter me negatief ziet doen over Barça.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, stadiontourtje tijdens je weekend Barcelona en je dan die-hard supporter noemen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, stadiontourtje tijdens je weekend Barcelona en je dan die-hard supporter noemen
Doe je al de hele tijd hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zit het in elkaar. Nu snel wegwezen hier voor Blatter me negatief ziet doen over Barça.
Negeer mijn post maarquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zit het in elkaar. Nu snel wegwezen hier voor Blatter me negatief ziet doen over Barça.
QFTquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je uit Den Bosch komt, ben je voor fokkin FC Den Bosch! Als je uit Oss komt, ben je voor TOP. Opzouten met die Barcelona-geilers.
quote:
Gaat gewoon om de manier waarop. Natuurlijk is Barcelona voetballend beter, maar dat betekent niet dat ze de hand boven het hoofd moet worden gehouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achteraf terecht dat Barcelona door is. Wel jammer dat de NOS en Kuipers... tja.
Finales wint Real altijd van Barca.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin, ze komen weer tegenover Barça te staan. En dat gaan ze weer verliezen
quote:
Vond hem wat betweterig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk een keer wat neutralere commentator.. of iig een die niet elke 3 seconde fapt op Messi
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Van Halst is echt niet serieus meer te nemen, een 8 voor deze wedstrijd.Hij zou zo de plek van John Leerdam in kunnen nemen bij de PvdA.
Denk je datquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin, ze komen weer tegenover Barça te staan. En dat gaan ze weer verliezen
De laatste 12 duels hebben ze geloof ik 1 keer gewonnen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je dat
Real speelt elke week nog beter, ze raken steeds meer ingespeeld op elkaar.
Real pakt competitie en CL
Yupquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef SpamNinja het volgende:
Was dit nou zo genieten? -hoop geblaat-
quote:Kuipers wil Barcelona niet in de weg lopen
Met Björn Kuipers staat er dinsdagavond in elk geval één Nederlander op het veld van Camp Nou, waar de Champions League-kraker tussen FC Barcelona en AC Milan wordt gespeeld. Een hoogtepunt, ook voor de arbiter.
Kuipers werd de afgelopen dagen bedolven onder de reacties. "Al die aandacht vind ik prima. Maar als ik zo in de auto stap en naar vliegveld Münster rijd, is het afgelopen", zegt hij in Sp!ts. "Dan sluit ik me af en richt ik me volledig op de wedstrijd."
Want ook scheidsrechters proberen zich - bijvoorbeeld middels analyses - optimaal voor te bereiden. "Ik doe eigenlijk hetzelfde als voetbaltrainers. Barcelona combineert heel veel in de as van het veld, dus moet ik er voor zorgen dat ik niet in de weg loop. In dit geval zal ik me dus wat meer aan de zijkant van het veld begeven dan in het midden."
"In Milaan ging het er al redelijk stevig aan toe en aangezien het 0-0 is gebleven zal het in Barcelona nog steviger worden", verwacht Kuipers. "We zullen dus heel scherp moeten zijn. Als ik na afloop niet het gespreksonderwerp ben, kunnen we tevreden zijn. Al zal de scheidsrechter altijd wel ter sprake komen, er gebeurt in elke wedstrijd wel iets."
Tussendoor gaat de arbiter ook genieten. "Ja, natuurlijk kan dat. Ook als ik volledig ben geconcentreerd, is het mogelijk om als voetballiefhebber het duel te volgen. Als je daar je plezier niet uithaalt, kun je als scheidsrechter beter stoppen. Ik ga gewoon proberen te genieten van spelers als Lionel Messi en Zlatan Ibrahimovic", aldus Kuipers.
Daarom kijk ik ook altijd Sport1quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die 2 analisten hoeven niet meer te komen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, over een paar jaar weet je niet eens meer wat Barca is. Iedereen heeft het dan over dan ene woord.
Ajax!
Inderdaad.. You go girl, tell them.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
van halst ook een fail
een 8 geven rot toch op
autobom briefje: xxx blatter en kameradenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die 2 analisten hoeven niet meer te komen.
Ja, logisch met een relatief nieuw team als je die vergelijkt met barcaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De laatste 12 duels hebben ze geloof ik 1 keer gewonnen.
lolquote:
Echt hè.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
[..]
"En dit is dan wel weer geel" na een terechte gele kaart. Wat een zeikerd
Ajaxquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, over een paar jaar weet je niet eens meer wat Barca is. Iedereen heeft het dan over dan ene woord.
Ajax!
Ik had er meer van verwacht...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Ramkraker het volgende:
Ik zie meer gejank dan voetbal in dit topicga ergens anders huilen
Prima wedstrijd en barca heeft verdiend gewonnen
QFTquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Ramkraker het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beide penalty's waren gewoon oké, niet janken tjappies
Voor 100.000 thuisfans, je moet 't maar durven!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ik vind het gewoon dapper, hij geeft gewoon 2 strafschoppen'
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beide penalty's waren gewoon oké, niet janken tjappies
Zaadwedstrijd... maar ik houd gewoon niet van het Barcelona spelletje tik... tik... tik... jezus als ik dat fijn vind neem ik wel een koekoeksklok. Voor de rest baal ik van die strafschoppen waardoor Barcelona het nog saaier kon maken dan het al zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Ramkraker het volgende:
Je kan hem geven, maar de 2e is altijd discutabel omdat er altijd geduwd en getrokken word bij een corner.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Che_ het volgende:
[..]voortaan maar bij elke corner gratis een penalty?
Nieuw team?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, logisch met een relatief nieuw team als je die vergelijkt met barca
barca maakt geen kans in de finale
wel jammer dat CL zoals men die vroeger beleefde gewoon dood is nu door thuisfluiters en opportunisten als Kuipers
Over een paar jaar ben jij Ajax supporter af. Ga je FireFox achterna.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaadwedstrijd... maar ik houd gewoon niet van het Barcelona spelletje tik... tik... tik... jezus als ik dat fijn vind neem ik wel een koekoeksklok. Voor de rest baal ik van die strafschoppen waardoor Barcelona het nog saaier kon maken dan het al zou zijn geweest.
En er werd over en weer getrokken, waarna Puyol het zaakje omver trok. Je mag 'm niet geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan hem geven, maar de 2e is altijd discutabel omdat er altijd geduwd en getrokken word bij een corner.
hmm goeie vraagquote:
Had ie misschien nog beter kunnen fluiten voordat de corner genomen werd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan hem geven, maar de 2e is altijd discutabel omdat er altijd geduwd en getrokken word bij een corner.
Vandaag waarschijnlijk 5-1. Hij heeft niks kunnen laten zien. Overigens is Aad de Mos zijn voorspelling wel uitgekomen dus?quote:
Mag je dat zeggen?! JAAA dat mag je zeggen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Hierro het volgende:
Messi speelde trouwens best slecht. Mag ook wel gezegd worden.
nee dat mag nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Hierro het volgende:
Ik dacht, ik post het niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag je dat zeggen?! JAAA dat mag je zeggen!
Eens, ging teveel voor eigen succes.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Hierro het volgende:
ja ... Maar al tijden hoor en Barca ook.. Ze hebben dan meestal wel de scheids mee en winnen toch...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Hierro het volgende:
2 strafschoppen en geen assist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
Hoe slecht Messi ook speelde, 2 goals en 1 "assist"
Ja want tegen iemand aanschieten is een assistquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
Hoe slecht Messi ook speelde, 2 goals en 1 "assist"
En betere/leukere analisten en presentator.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Alweer reclame? Champions League mag van mij naar RTL 7, qua reclame maakt het niets uit in ieder geval.
OMGOMGOMGOMGOMGOM!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef knep het volgende:
Het niveau in dit topic belooft wel iets voor het EK.
OMG.
?quote:
Dan staan de meeste mensen in ieder geval aan dezelfde kant, dat helpt nog.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef knep het volgende:
OMG.
Zie je die aanhalingstekens ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja want tegen iemand aanschieten is een assist
Hopelijk heeft Heineken dan nog een leuke actie met meisjes op de tribune.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOM!![]()
Zin in het EKen VI Oranje, en EK tribune chicks
Ook dat nog inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef anoukane het volgende:
[..]
En betere/leukere analisten en presentator.
Het grappige is dat een klein deel het bewust doet en de rest het niet eens doorheeft..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef knep het volgende:
OMG.
Onzin oh nee je hebt er aanhalingstekens bijgezet sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Siem de Jong is een betere spits dan Messi"
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
als van de gijp weer een burnout heeft wel. of zijn bek houdt over spaanse voetballersquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef anoukane het volgende:
[..]
En betere/leukere analisten en presentator.
Moet ik het echt uitleggen ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Onzin oh nee je hebt er aanhalingstekens bijgezet sorry
Dat is per definitie niet goed, want ik woon in een stad(-je)quote:
Een notoore (notoire) domoor dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet goed, want ik woon in een stad(-je)
Zo erg is Leo ook weer niet. Liever Leo dan Philip Kooke of Vermeulen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Enige reden waarom CL niet naar RTL 7 zou moeten is dat Leo Driessen dan elke wedstrijd commentaar mag geven.
Sowieso de schuld van Bas Dost. Dat wordt Victor Elm weer in de spits zetten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
Thiago maakt de 4-1 niet, Adriano de 5-1 niet, wat zal Ron Jans balen!
Als je het over de duivel hebt, ik hoor 'm nuquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo erg is Leo ook weer niet. Liever Leo dan Philip Kooke of Vermeulen.
Soms welquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een notoore (notoire) domoor dan?
pics?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Remi van OM een mooie speler.²
Ik wilde net ga zeggenquote:
Vergeet Kuipers niet die had ook een goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:02 schreef TheFatLady het volgende:
Die Messi is gewoon zo goed dat hij bewust via een Milanees been Iniesta weet te bereiken.
Timing ook perfect, anders was het buitenspel geweest.![]()
Voetbaltechnisch gezien. Louter.quote:
wowquote:
Ik heb vandaag speciaal op hem gelet. Hij deed toch wel leuk mee met het positiespelletje...quote:
Niet? Hij zou zo meekunnen bij bijna elke topclub, jammer genoeg heeft Bayern te veel goede middenvelders.quote:
over zijn naam bedoel ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet? Hij zou zo meekunnen bij bijna elke topclub, jammer genoeg heeft Bayern te veel goede middenvelders.
Klopt. Zelfs Robben ...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Gomes is geen topspits, iedereen in de spits daar scoort. Kijk maar.²
Hij is dan ook keeper.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Gomes is geen topspits, iedereen in de spits daar scoort. Kijk maar.²
quote:
Scherptecheck. Netjes.quote:
humorloosquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duitsers staan ook niet echt bekend om hun humor.
Hun grootste grap in de historie sloeg wereldwijd inderdaad niet aan.quote:
Bayernquote:
Bayer is Leverkusenquote:
dat is balenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |