videoshopquote:
censuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Zorro het volgende:
Dafuq, wat is dat? Topic dicht, topic open, topic weer dicht
Ik dacht al dat t aan mij lag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Zorro het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
Mods hier zijn wel fanatiek. Posts weghalen in een dicht topic
Komt omdat lapogehunt verwijderd wordt, alleen soms gebeurt dat nadat de 300ste post is geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik ben pleite.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben bang dat het dood gaat bloeden nu, was prima wedstrijdje, dat wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Pato is ook wel een held trouwens. Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is geweest de laatste tijd.
Welnee, ik ben neutraal. Ik wil alleen een spannende wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen als de moderfucker posten. OHHHHH ZOON VAN MAZINIO
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bayern - Real had ik een mooie finale gevonden
Geile bitches neuken jwtzlfquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kuipers vanavond in de jacuzzi in het hotel van Blatter.
Van die palendansers ingehuurd, is toch heerlijk man. Shirtje van Messi als trofee aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
echt bazenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Joeriii het volgende:
Ongelooflijk dat beide keepers geen helmpje dragen
Respect
Ach laat gaan joh, gun hem ook eens wat. Misschien kunnen ze daarna samen naar club 69.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
Barca mag alles en krijgen altijd alles mee ... Ze hoeven hun hand maar op te steken en de scheids fluit ....
shakira kan pique wel herstellenquote:
Nee man die van mij is letterlijk 10 keer mooier alleen jammer dat haar kont niet zoals die van shakira is maar ken nie alles hebbenquote:
inderdaad, ze heeft puntige knieënquote:
en 3 damesquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan just for tonight niet meer uitstaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Die keeper van Chelsea hé... Waarom draagt hij altijd een helm
Deelt ze die uit joh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
inderdaad, ze geeft puntige knieën
Aan wie geeft ze die?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
inderdaad, ze geeft puntige knieën
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Romanus het volgende:
Čech draagt sinds januari 2007 een helm tijdens wedstrijden, nadat hij drie maanden moest herstellen van een schedelbasisfractuur, opgelopen tijdens een botsing tegen de knie van Stephen Hunt in een wedstrijd tegen Reading FC
quote:
Je moest Wiki'en?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Romanus het volgende:
Čech draagt sinds januari 2007 een helm tijdens wedstrijden, nadat hij drie maanden moest herstellen van een schedelbasisfractuur, opgelopen tijdens een botsing tegen de knie van Stephen Hunt in een wedstrijd tegen Reading FC
Piquequote:
feestje bij mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
De dag dat Barca failliet gaat, koop ik een taart om het te vieren.
dan geef ik een roofpartyquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klinkt apart inderdaad. Maar ach, niemand is perfect he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enge bitch man, eerst met dr kont schudden nu ook al lichaamsdelen uitdelen
quote:
Dat valt denk ik op dezelfde dag als dat de UEFA wordt opgeheven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
jeroen neemt ontslagquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt denk ik op dezelfde dag als dat de UEFA wordt opgeheven.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers, geef ac milan een pingel of 2.
gr gr gr gr gr
ach waarom nietquote:
ik zeg wk finale..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Een paar Barca-spelers zouden het prima doen in Hollywood
nooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee hee hee, zou je je landgenoot niet even supporten?
die goal tegen PSV, trauma komt weer bovenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
die goal tegen PSV, trauma komt weer boven
Seedorf is al gewisseld hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee hee hee, zou je je landgenoot niet even supporten?
Dat wil ik vandaag ook zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
die goal tegen PSV, trauma komt weer boven
2-3 en 3-3quote:
UEBAquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
Nog steeds geen goede herhaling van die afgekeurde goal trouwens.
KBVBquote:
Net als die Goal van Lampard op het Wk die niet meer werd getoondquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amrossini
Met z'n goal tegen PSV in "06
voor die schwalbe hopelijk ja... maar volgens mij bedoelde hij dat nietquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
, word helemaal gek hiervan
SCOREN MILAN
2005.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amrossini
2005quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amrossini
Er wordt weinig gepompt, het is meer verzuipen vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
, word helemaal gek hiervan
SCOREN MILAN
Vrouwen die voetbal denken te snappenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
voor die schwalbe hopelijk ja... maar volgens mij bedoelde hij dat niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk met laatste Europese prijs in NL
jup door urbyquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Ik wist niet dat barca strafpunten kreeg
rellenquote:
Dat zou wel genieten zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Robben zal de klus klaren in de volgende ronde
Een Graafschap of VVV zou dit inderdaad makkelijk uitspelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Dit niveau is letterlijk echt nauwelijks hoger dan de eredivisie man
quote:Kuipers krijgt Champions League finale toegewezen.
BARCELONA - Scheidsrechter Björn Kuipers is door de Europese voetbalbond UEFA aangesteld om de finale in de Champions League tussen FC Barcelona en een nog onbekende club in goede banen te leiden. Beide clubs strijden op 19 mei in München om de fel begeerde trofee.
Dit maakte Sepp Blatter vanavond bekend. Blatter roemde Kuipers om diens heldhaftige optreden. 'Dit soort scheidsrechters, die niet schromen om hun clubvoorkeur tot uiting te laten komen tijdens de wedstrijd zien wij graag bij de UEFA', aldus Blatter.
GRAAFSCHAP!! GRAAFSCHAP!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een Graafschap of VVV zou dit inderdaad makkelijk uitspelen.
Die moeten tegen Real tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Robben zal de klus klaren in de volgende ronde
quote:
quote:
?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
Ja, een fantastische finale tussen Bayern en Barcelona is dus nog mogelijkquote:
In de finale dan, ook goed. Hoewel ,hoe eerder Barcelona eruit hoe beter.quote:
Het ging heel snel man, je kon echt niet zien of het hands of niet was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
?
Er is een herhaling geweest met een duidelijke handsbal van Robinho.
huhquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
OH ja MIJN CHELSEA gaat spelen tegen Barca
Bij VI zitten nog grotere Barcafappersquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgende week in VI over de gokmaffia: Barcelona betrapt.
Boeit het? Valdes had hem toch alquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ging heel snel man, je kon echt niet zien of het hands of niet was.
Kuipers wel. Hij is de baas op het veld, hij ziet alles.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry ik heb een herhaling gezien.. maar die beelden die jij hebt gezien duidelijk gemistquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
?
hoeveel had UEFA in de kasquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
Voor hoeveel zou deze wedstrijd verkocht zijn?
ahh hij zei mijn chelseaquote:
Jongen toch, toen stond iedereen + de keeper toch gewoon stil bij Barcelona, zag je dat echt niet?quote:
Hoi Abramovich, jij hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
OH ja MIJN CHELSEA gaat spelen tegen Barca
Hij zat toch ah mattiequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen toch, toen stond iedereen + de keeper toch gewoon stil bij Barcelona, zag je dat echt niet?
de videomontage crew bij de UEBA heeft het uiteindelijk gefixt dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
?
Kan ie vaak ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef JamFlava het volgende:
hahahaha.. messi.. denkt dat hij overal doorheen kan lopen
En het is zeker dat die pauperverdediging van Barca het tegen gehouden had?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen toch, toen stond iedereen + de keeper toch gewoon stil bij Barcelona, zag je dat echt niet?
Nee, zijn schoen spreektquote:
Zo snel ging het niet hoor. Mocht je het nog een keer zien dan zul je zien dat het duidelijk hands was waarbij hij veel voordeel had.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat ze laf spelen tegen Barcelonaquote:
Ja, en de tweede pingel was terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo snel ging het niet hoor. Mocht je het nog een keer zien dan zul je zien dat het duidelijk hands was waarbij hij veel voordeel had.
Nike Air maxquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nice, welk merk is dat? Zulke schoenen lijken mij wel handig.
gr gr
jaquote:
chelsea - barcaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat Barçelona er volgende keer hard uitvliegt tegen Chelsea of Benfica
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat Barçelona er volgende keer hard uitvliegt tegen Chelsea of Benfica
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De scheids wil de schijn van onpartijdigheid vermijden.
Er komt geen verlenging.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De volgende penalty's komen pas in de verlenging als Milan nog net 1 keer gescoord heeft
pracht wedstrijd gefloten, net als webb destijdsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
Hoe denkt men hier eigenlijk over de scheidsrechter ?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
Ik zie het verband niet zo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, en de tweede pingel was terecht.
Mag ik niet zeggen, dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
Hij fluit gewoon goed, alleen sommige mensen dragen vandaag hun anti-Barca brilquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
DE SLINKSE VOS!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De scheids wil de schijn van onpartijdigheid vermijden.
Goeie nuchtere hollander. Prima besluiten!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |