videoshopquote:
censuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Zorro het volgende:
Dafuq, wat is dat? Topic dicht, topic open, topic weer dicht
Ik dacht al dat t aan mij lag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Zorro het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
Mods hier zijn wel fanatiek. Posts weghalen in een dicht topic
Komt omdat lapogehunt verwijderd wordt, alleen soms gebeurt dat nadat de 300ste post is geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik ben pleite.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben bang dat het dood gaat bloeden nu, was prima wedstrijdje, dat wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Pato is ook wel een held trouwens. Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is geweest de laatste tijd.
Welnee, ik ben neutraal. Ik wil alleen een spannende wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen als de moderfucker posten. OHHHHH ZOON VAN MAZINIO
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bayern - Real had ik een mooie finale gevonden
Geile bitches neuken jwtzlfquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kuipers vanavond in de jacuzzi in het hotel van Blatter.
Van die palendansers ingehuurd, is toch heerlijk man. Shirtje van Messi als trofee aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
echt bazenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Joeriii het volgende:
Ongelooflijk dat beide keepers geen helmpje dragen
Respect
Ach laat gaan joh, gun hem ook eens wat. Misschien kunnen ze daarna samen naar club 69.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
Barca mag alles en krijgen altijd alles mee ... Ze hoeven hun hand maar op te steken en de scheids fluit ....
shakira kan pique wel herstellenquote:
Nee man die van mij is letterlijk 10 keer mooier alleen jammer dat haar kont niet zoals die van shakira is maar ken nie alles hebbenquote:
inderdaad, ze heeft puntige knieënquote:
en 3 damesquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan just for tonight niet meer uitstaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Die keeper van Chelsea hé... Waarom draagt hij altijd een helm
Deelt ze die uit joh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
inderdaad, ze geeft puntige knieën
Aan wie geeft ze die?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
inderdaad, ze geeft puntige knieën
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Romanus het volgende:
Čech draagt sinds januari 2007 een helm tijdens wedstrijden, nadat hij drie maanden moest herstellen van een schedelbasisfractuur, opgelopen tijdens een botsing tegen de knie van Stephen Hunt in een wedstrijd tegen Reading FC
quote:
Je moest Wiki'en?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Romanus het volgende:
Čech draagt sinds januari 2007 een helm tijdens wedstrijden, nadat hij drie maanden moest herstellen van een schedelbasisfractuur, opgelopen tijdens een botsing tegen de knie van Stephen Hunt in een wedstrijd tegen Reading FC
Piquequote:
feestje bij mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
De dag dat Barca failliet gaat, koop ik een taart om het te vieren.
dan geef ik een roofpartyquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
De dag dat Barca failliet gaat, koop ik een taart om het te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |