volgens kuipers nietquote:
Welke finale?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef tralalala het volgende:
Fuck, die leek best op het doelpunt van de WK-finale
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Dit was een mooie wedstrijd van 20 minuten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik heb zo hekel aan Iniesta![]()
Eerst die goal tegen Chelsea in de CL
Toen die WK goal
Nu dit
Ik had een hekel aan hem tijdens de WK-finale, maar hij is echt een briljante speler.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Marktplaatsman het volgende:
Toen die WK goal
Nu dit
Hoe laat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks dus zappen naar de rijdende Rechter.
ben je voor Chelsea?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Marktplaatsman het volgende:
Toen die WK goal
Nu dit
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik haat barca niet, ik heb gewoon zieke respect voor Zlatan, Bommel, Seedorf, en kornuitenquote:
Er is nu live curling op Eurosport!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks dus zappen naar de rijdende Rechter.
het wordt 5-1quote:
Hele eerste helft was goed. Voetbal was redelijk goed... 3 doelpunten... overwicht wisselde af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Dit was een mooie wedstrijd van 20 minuten.
volgens ron jans wordt het 5-1quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop nog steeds op een 3 - 3. Hoop doet leven.
VOor alle barca-supporters inderdaad een banquote:
Die vloog over met de ISS, en maakte een foto.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Hamilcar het volgende:
Wat is de rol van Kuipers tot nu toe? Heb niet zitten kijken.
Echt hé hij kwam nog net niet klaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
MESSI MESSI MESSIIIIII
Kansloze teringstift
Bah, quote ipv edit... helpt wel met mn postcountquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hele eerste helft was goed. Voetbal was redelijk goed... 3 doelpunten... overwicht wisselde af.... en spektakel, was ik vergeten.
Of bedoel je met goed 'toen was Milan beter'?
Ik denk dat hij het foutje van Mexes makkelijk had hersteld met zijn snelheid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Romanus het volgende:
Wat als Thiago Sylva nou had gespeeld, volgens mij is hij een stuk beter dan wat de AC verdediging nu laat zien
Loop je niet zo te ergeren man. Seriously.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé hij kwam nog net niet klaar
Hmmm. Ik vind Ron Jans wel tof. Wat moet ik hier nou mee.quote:
Dit doet pijn. Goal van Essien was ongelooflijkquote:
spellingsfout sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je zin in een piemel meid? Worst
Nog meer dan een half uur alles kanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop nog steeds op een 3 - 3. Hoop doet leven.
Voor Kuipers.quote:
dat ook weer nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
VOor alle barca-supporters inderdaad een ban
Als we niet zo'n ADHD mod hadden zaten we er al opquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd gaat de 10 topics wel halen
Ron Jans droomt tegenwoordig van 5-1 uitslagen. Nachtmerries vooral.quote:
Inderdaad, Thiago Silva is echt een baas, wat mij betreft op dit moment de beste centrale verdediger ter wereld. Mexes daarentegen maakt te veel (kostbare) fouten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het foutje van Mexes makkelijk had hersteld met zijn snelheid.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Als we niet zo'n ADHD mod hadden zaten we er al op
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop stiekem op een finale Real - Barca met een hoofdrol voor Pepe en Mourinho. Real mag wel van mij winnen door een gluiperige countergoal van C. Ronaldo.
quote:
quote:
Like that's gonna happenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop stiekem op een finale Real - Barca met een hoofdrol voor Pepe en Mourinho. Real mag wel van mij winnen door een gluiperige countergoal van C. Ronaldo.
quote:
quote:
Ik zeg niet dat dit zal gebeuren, ik zeg alleen dat ik het hoop.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Like that's gonna happen
In de 12 afgelopen confrontaties won Real slechts 1 keer met mazzel. In de beker finale.
geen pingel?quote:
Flinke inhammen, voor een baby.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Iniesta heeft zijn hoofd ook niet mee.
Hij heeft een hoofd van een baby
ho ho.. klootzakquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eindelijk Seedorf eraf, ga met pensioen.
Seedorfquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eindelijk Seedorf eraf, ga met pensioen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op Webb na de slechtste scheids van het EK.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Kuipers maakt geen goeie beurt bij de UEFA
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Kuipers maakt geen goeie beurt een GEWELDIGE BEURT bij de UEBA
100% mee eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef OProg het volgende:
An Sich fluit Kuipers helemaal niet slecht, alleen heel jammer van die tweede penalty. Eerste Penel en zien dat het geen buitenspel was is niks mis mee.
En knap dat hij daar staat. Gelukkig zouden al die figuren die hier met kotsmilies over hem heen komen het heel beter doen en niet onder de indruk zijn van een stadion van 100.000 man, terwijl hun voorname bestaan in werkelijkheid is dat ze in hun treurig rukbunkertje zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even nog het handje aan de scheidsrechter voor de bewzen diensten.
Dan moet je maar geen scheids wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef OProg het volgende:
An Sich fluit Kuipers helemaal niet slecht, alleen heel jammer van die tweede penalty. Eerste Penel en zien dat het geen buitenspel was is niks mis mee.
En knap dat hij daar staat. Gelukkig zouden al die figuren die hier met kotsmilies over hem heen komen het heel beter doen en niet onder de indruk zijn van een stadion van 100.000 man, terwijl hun voorname bestaan in werkelijkheid is dat ze in hun treurig rukbunkertje zitten.
Juist wel, want ze houden erg van regelneukers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Afgekeurde goal net was ook geen hands.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Natuurlijk doet Kuipers het goed, maar die tweede pingel had echt niet gehoeven en is wel beslissend.
Maya de bij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter pakken ze de vuvuzela, wat een sfeertje was dat.
Ik zou Milan allemaal penalty's geven en Barcelona kaarten. Eigenlijk hetzelfde als Kuipers, maar dan andersom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef OProg het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
bwwwwwww bwwwww brrrrr bwwwquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
mijn oren bloeden nog immerquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
If you can't handle the heat stay out of the kitchen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef OProg het volgende:
Idd wat een compleet achterlijke opmerking van die gek.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen scheids worden
Liever niet zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die was gewoon terecht hoor. Deden meer scheidsrechters dat maar, dan was het snel over met dat geduw, getrek, gehang, etc. in de 16 meter bij een cornerquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Natuurlijk doet Kuipers het goed, maar die tweede pingel had echt niet gehoeven en is wel beslissend.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu begrijp ik de uitspraken van Van Persie van vorig jaar nu een stuk beter.
quote:
quote:
Weet je wat scheidsrechters meer moeten doen? Schwalbes en zeuren bestraffen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was gewoon terecht hoor. Deden meer scheidsrechters dat maar, dan was het snel over met dat geduw, getrek, gehang, etc. in de 16 meter bij een corner
of geen kaart gevenquote:
hihi Ajax gaat weer heersen de komende jarenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Dat was rood voor die lelijke nepspanjaard joh![]()
![]()
![]()
CRUIJFF![]()
![]()
Ga toch weg dwaasquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had 'ie kunnen geven, zeker weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Rugbyscheidsrechters, daar moet je dit echt niet bij doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Hierro het volgende:
[..]
Weet je wat scheidsrechters meer moeten doen? Schwalbes en zeuren bestraffen.
Is met zijn buik blijven steken onder een balk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb nog steeds geen Boskamp gezien op de tribune
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bedacht zich nog net op tijd de premie van Blatter.
http://vuvuzela-time.co.uk/forum.fok.nl/topic/1798723quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Uefa geilt ook op Barca ....quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
zowiezoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef tralalala het volgende:
Gijpie vindt het een mooie tackle op de bal
Nice!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Joeriii het volgende:
[..]
http://vuvuzela-time.co.uk/forum.fok.nl/topic/1798723
Stevie Wonder had gezegd:" ik hebbut nie gezien."quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kevin Blom had gezegd: "Hij neemt het risico de tegenstander te blesseren."
bedankt voor de herriequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Joeriii het volgende:
[..]
http://vuvuzela-time.co.uk/forum.fok.nl/topic/1798723
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar ben nu gefrustreerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef OProg het volgende:
Niks achterlijke opmerking. Als je een normaal verhaal hebt en twijfelt aan hoe hij fluit, niks mis mee. Maar met kotsmilies gooien en hem voor kale k**nkerhond uit maken en weet ik het wat is het gewoon treurig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd wat een compleet achterlijke opmerking van die gek.
Het is zn fucking werk.
Ik was niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom verander je die andere z dan ook niet in een s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |