quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hmmmm...
Belangrijke wedstrijd, slechte scheidsrechter, wedstrijd volledig uit de hand.
Waar doet dit me nou aan denken
ik doe beide ;dquote:ga anders het topic niet lezen en de wedstrijd kijken?
das pas een mooi affiche
Laten we onze hoop vestigen op Real Madrid dan maar..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef SomePerson het volgende:
Het is niet leuk meerBarça wint te veel.
Die verliezen ook altijd van Barcelona......quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef Obvi0us het volgende:
[..]
Laten we onze hoop vestigen op Real Madrid dan maar..
Neem dan een asperientje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef zatata het volgende:
Messi messi messi messi messi messi messi messi boateng messi messi messi messi messi messi messi ibrahimovic messi messi messi messi messi messi. Ik word er schijt ziek van.
gaat niet lang meer durenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Tijd dat barca failliet verklaard wordt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti / Dirk-Kuijt zit weer te janken dat wij niet mogen kankeren op KuipersWat een homo
Ja, je bent de enige.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef Donnis het volgende:
Messi irriteert me ook zo erg he, die grafkop van hem alleen al. Ben ik nou echt de enige die het helemaal niet fijn vind om hem te zien voetballen?
iniesta is na messi gewoon de beste speler van barcaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, je bent de enige.
Iniesta, die heeft pas een grafkop. Die gozert moet trouwens sowieso al dood na de WK-finale.
Xavi vind ik beter, heeft niet zo'n grafkop en is niet bloedirritant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Obvi0us het volgende:
[..]
iniesta is na messi gewoon de beste speler van barca
Iniestaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, je bent de enige.
Iniesta, die heeft pas een grafkop. Die gozert moet trouwens sowieso al dood na de WK-finale.
De helft van het veld is Spaansquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hmmmm...
Eerste helft vond ik prima te doen, tweede helft valt echt tegen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht overigens, had veel meer verwacht van deze kraker.
Mja, Barcelona is gewoon te goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht overigens, had veel meer verwacht van deze kraker.
Denk dat het gewoon mijn hipster-mentaliteit is, tuurlijk is het een geweldige voetballer maar ik zie liever Ronaldo die een vijfdubbele schaar doet, daarna op snelheid er langs springt en de bal er van 40 meter in schopt. Bij Ronaldo zit er tenminste power achter, Messi loopt gewoon iedereen voorbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, je bent de enige.
Ik hou over het algemeen ook meer van krachtige voetballers, maar Messi vind ik toch echt prachtig om te zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon mijn hipster-mentaliteit is, tuurlijk is het een geweldige voetballer maar ik zie liever Ronaldo die een vijfdubbele schaar doet, daarna op snelheid er langs springt en de bal er van 40 meter in schopt. Bij Ronaldo zit er tenminste power achter, Messi loopt gewoon iedereen voorbij.
dus jij bent AZ'er en je haat Barca?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hmmmm...
Messi valt wel mee met zijn schwalbes vind ik, maar de rest van dat rijtje staat altijd vooraan bij het huilen jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind inderdaad Ronaldo veel mooier om te zien.
Ik erger me altijd kapot aan die schwalbes van die Busquets, Messi, Pique en Iniesta.
Ik vsetig mijn hoop op Chelsea of Bayern Munchen..
Eerste penalty wel redelijk terecht. Verder inderdaad omquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
2 onterechte penals en een onterecht buitenspel waaruit de tegengoal valt![]()
![]()
KUIPERS
![]()
Kuipers die Guidetti een penalty geeft tegen lelijk hoerenjong Verthongen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |