SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Dat blijkt uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Voor een keertje ben ik lief voor deze fried chicken en watermeloen vreters.![]()
Nou, vet man. 2 keer scoren uit een pingel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2-1 Wéér een penalty door Messi erin geknald, gewoon 2 in één helft.
![]()
![]()
Die pic met 4 meloenen dus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die naaktfoto die ik je net stuurde met 2 meloenen voor m'n tieten.Leuke wedstrijd wel tot nu toequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, vet man. 2 keer scoren uit een pingel..
![]()
Tweede was geen penalty.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2-1 Wéér een penalty door Messi erin geknald, gewoon 2 in één helft.
Deathlift or Die.![]()
"WAS HEEL GEEN PENALTY JONGE!!!!!!!!!!" Mannenavonden
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb het nog even terug gekeken, en de bal zat toch echt op de stip voor hij het doel inging hoor.quote:Niet voor Barca zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
"WAS HEEL GEEN PENALTY JONGE!!!!!!!!!!" Mannenavonden.
![]()
Hard geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die naaktfoto die ik je net stuurde met 2 meloenen voor m'n tieten.Deathlift or Die.![]()
Ik zit hier gewoon in mijn Barcapyjama hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het nog even terug gekeken, en de bal zat toch echt op de stip voor hij het doel inging hoor.
[..]
Niet voor Barca zijn.
![]()
Kanker dwc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het nog even terug gekeken, en de bal zat toch echt op de stip voor hij het doel inging hoor.
[..]
Niet voor Barca zijn.
Deathlift or Die.![]()
Hard geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in mijn Barcapyjama hoor
Deathlift or Die.![]()
Barça aarslikkertjes
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
barça aanhangen enkel omdat ze alles winnen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is best logisch toch? Die lof is dan ook gewoon terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
barça aanhangen enkel omdat ze alles winnen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lof ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is best logisch toch? Die lof is dan ook gewoon terecht.
Maar een club supporten omdat ze alles winnen niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben Barca-fan (of nouja, fan.. als ze spelen ben ik voor hun en ik kies ze altijd bij Fifaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
barça aanhangen enkel omdat ze alles winnen.) sinds ik ze mei 2010 live in een café in Barcelona ze de finale van La Liga heb zien winnen
. DIE SFEER TOEN JONGEN!!
Ongekend man, zwaar tipsy met iedereen op straat die langs komt toeteren of achterop de scooter z'n sjaal zit mee te wapperen meefeesten. Daar leeft het zóveel meer.
![]()
Nep Ajacied jongequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben Barca-fan (of nouja, fan.. als ze spelen ben ik voor hun en ik kies ze altijd bij Fifa) sinds ik ze mei 2010 live in een café in Barcelona ze de finale van La Liga heb zien winnen
Ongekend man, zwaar tipsy met iedereen op straat die langs komt toeteren of achterop de scooter z'n sjaal meewappert meefeesten. Daar leeft het zóveel meer.
![]()
Barca kiezen met Fifa. Kankerhomo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben Barca-fan (of nouja, fan.. als ze spelen ben ik voor hun en ik kies ze altijd bij Fifa) sinds ik ze mei 2010 live in een café in Barcelona ze de finale van La Liga heb zien winnen
Ongekend man, zwaar tipsy met iedereen op straat die langs komt toeteren of achterop de scooter z'n sjaal zit mee te wapperen meefeesten. Daar leeft het zóveel meer.
Vergeleken met die mensen daar zijn de fervent Ajax-supporters hier echt paupersquote:. Het was één feest
!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Barca kiezen met Fifa. Kankerhomo.![]()
![]()
Ik heb geen Xbox meer dus ik kom morgen na werk wel langs om je eens de kanker in te FIFAën.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Barca kiezen met Fifa. Kankerhomo.![]()
![]()
Realquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie nemen jullie dan meestal? Zeg me asjeblieft niet City ofzo.
AC Milan/Real/Arsenal en soms Tottenham en dan helemaal stuk gaan wanneer Peter Crouch weer een bal er in kopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bayernquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
Hardop gelachen, en bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
dWc bij deze raad ik je watermelon-whey aan om je queeste naar LEAN MASS te supplementeren.Dus jij bent zo'n gayquote:. Altijd die Agüero die het flikt, áltijd
.
![]()
Meestal Hart, die er voor zorgt dat m'n matties niet scorenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen, en bedankt voor de tip.
[..]
Dus jij bent zo'n gay. Altijd die Agüero die het flikt, áltijd
.
En Aguero idd, evenals Tevez
![]()
![]()
Watermelon whey, bestaat dat serieus jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
dWc bij deze raad ik je watermelon-whey aan om je queeste naar LEAN MASS te supplementeren.? Lijkt me echt ranzig.
Is ie ook ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Watermelon whey, bestaat dat serieus ja? Lijkt me echt ranzig.
Broerlief had die een keer.
Deze manquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
AC Milan/Real/Arsenal en soms Tottenham en dan helemaal stuk gaan wanneer Peter Crouch weer een bal er in kopt.![]()
![]()
Ik vind die chemisch-smakende dingen die een fruitsmaak behoren te hebben sowieso niet lekker, behalve met banaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is ie ook ja.Broerlief had die een keer.
En Juna, ligt het aan mijn internet of stopt die ep waar Bree met Mary-Alice praat in dat hotel op een heel raar moment?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Graag! Episode 9.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef junamii het volgende:
Welk episode Jumi? Dan kijk ik ff voor je hier.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Denk dat het aan je internet ligt Jumiquote:
Bree vroeg zo van: "Are you happy now?" en Mary-Alice zei: "I'm not unhappy" en vevolgens ging zij weg en pakte Bree haar pistool, maar je ziet verder niet wat ze doet ermee
Die episode stopt wel op een kutmoment, dat wel![]()
![]()
Barca fanboys
Sierd
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nageroepen worden door 14/15/16 jarige chimeidsop je 31e
.
Daar keihard om lachen terwijl je verderfietst, moet er ook wel debiel uitgezien hebben.
full stops and exclamation marks![]()
Hahaha mooooiboy. Krikt dat ergens je ego niet enorm op dat je nog steeds in de game bent?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:07 schreef krioro het volgende:
Nageroepen worden door 14/15/16 jarige chimeidsop je 31e
.
Daar keihard om lachen terwijl je verderfietst, moet er ook wel debiel uitgezien hebben.
![]()
![]()
Niet echt, vond het vooral awkwardquote:Op woensdag 4 april 2012 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha mooooiboy. Krikt dat ergens je ego niet enorm op dat je nog steeds in de game bent?.
Laatst ook al aangesproken door een meid van achter in de 20 in de gym, type nog net geen huisvrouw maar zodra er een vent gestrikt is zo snel mogelijk werpen etc.
Nogal buiten mijn doelgroep allemaal.
full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: