SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Dat blijkt uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Voor een keertje ben ik lief voor deze fried chicken en watermeloen vreters.![]()
Nou, vet man. 2 keer scoren uit een pingel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2-1 Wéér een penalty door Messi erin geknald, gewoon 2 in één helft.
![]()
![]()
Die pic met 4 meloenen dus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die naaktfoto die ik je net stuurde met 2 meloenen voor m'n tieten.Leuke wedstrijd wel tot nu toequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, vet man. 2 keer scoren uit een pingel..
![]()
Tweede was geen penalty.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2-1 Wéér een penalty door Messi erin geknald, gewoon 2 in één helft.
Deathlift or Die.![]()
"WAS HEEL GEEN PENALTY JONGE!!!!!!!!!!" Mannenavonden
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb het nog even terug gekeken, en de bal zat toch echt op de stip voor hij het doel inging hoor.quote:Niet voor Barca zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
"WAS HEEL GEEN PENALTY JONGE!!!!!!!!!!" Mannenavonden.
![]()
Hard geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die naaktfoto die ik je net stuurde met 2 meloenen voor m'n tieten.Deathlift or Die.![]()
Ik zit hier gewoon in mijn Barcapyjama hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het nog even terug gekeken, en de bal zat toch echt op de stip voor hij het doel inging hoor.
[..]
Niet voor Barca zijn.
![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kanker dwc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het nog even terug gekeken, en de bal zat toch echt op de stip voor hij het doel inging hoor.
[..]
Niet voor Barca zijn.
Deathlift or Die.![]()
Hard geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in mijn Barcapyjama hoor
Deathlift or Die.![]()
Barça aarslikkertjes
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
barça aanhangen enkel omdat ze alles winnen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is best logisch toch? Die lof is dan ook gewoon terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
barça aanhangen enkel omdat ze alles winnen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lof ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is best logisch toch? Die lof is dan ook gewoon terecht.
Maar een club supporten omdat ze alles winnen niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben Barca-fan (of nouja, fan.. als ze spelen ben ik voor hun en ik kies ze altijd bij Fifaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
barça aanhangen enkel omdat ze alles winnen.) sinds ik ze mei 2010 live in een café in Barcelona ze de finale van La Liga heb zien winnen
. DIE SFEER TOEN JONGEN!!
Ongekend man, zwaar tipsy met iedereen op straat die langs komt toeteren of achterop de scooter z'n sjaal zit mee te wapperen meefeesten. Daar leeft het zóveel meer.
![]()
Nep Ajacied jongequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben Barca-fan (of nouja, fan.. als ze spelen ben ik voor hun en ik kies ze altijd bij Fifa) sinds ik ze mei 2010 live in een café in Barcelona ze de finale van La Liga heb zien winnen
Ongekend man, zwaar tipsy met iedereen op straat die langs komt toeteren of achterop de scooter z'n sjaal meewappert meefeesten. Daar leeft het zóveel meer.
![]()
Barca kiezen met Fifa. Kankerhomo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben Barca-fan (of nouja, fan.. als ze spelen ben ik voor hun en ik kies ze altijd bij Fifa) sinds ik ze mei 2010 live in een café in Barcelona ze de finale van La Liga heb zien winnen
Ongekend man, zwaar tipsy met iedereen op straat die langs komt toeteren of achterop de scooter z'n sjaal zit mee te wapperen meefeesten. Daar leeft het zóveel meer.
Vergeleken met die mensen daar zijn de fervent Ajax-supporters hier echt paupersquote:. Het was één feest
!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Barca kiezen met Fifa. Kankerhomo.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: