idemquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
Ik kan zo niet concentreren op mijn huiswerk
maak daar sollicitatiebrief van en ik doe ook mee.quote:
Ja en het is niet eens zo veel...ik moet iets over de human relations management benadering schrijven...maar geen zinquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Kyara het volgende:
Ik noem hem ook wel eens punkie of stinkie
Ja weet ik nog je was behoorlijk chaggie door je bekken pijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef mefke79 het volgende:
Belachelijk he, hij staat. Gaat nergens over. Ik beviel pas gisteren van em. Toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Aventura het volgende:
@Moussy, wat dacht je van 'huddiekop' als nieuwe ondertitel?
Flappie is het konijn van Youp van het Hek dat op de tafel belanddequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
flappie kende ik niet...wel flapjanes? ofzo?
Ik moet "effe"quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja en het is niet eens zo veel...ik moet iets over de human relations management benadering schrijven...maar geen zin
ohh die ken ik niet! mijn man noemt de kat vaak flapjanusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Flappie is het konijn van Youp van het Hek dat op de tafel belandde![]()
Maar het is meer als flappie wat heb je nu weer gedaan?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn pluizebol slaapt lekker
[..]
Ik moet "effe"mijn scriptie afmaken.. Dan is mijn studie klaar..
Ohja, mijn zwanger noemt iedereen altijd 'Henk'quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Harrie is ook zo'n leuke bijnaam. Als ze om doen: tjee, moet je kijken wat een harrie. (en waar het vandaan komt, geen idee)
ik ruik awardkansen voor ons?quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
.
Om je op te beurenIk al 14 maanden dus die award is voor mij
![]()
Slaapgebrek is kut dus voor wie het nodig heeft
Haha, en ik hou helemaal niet van stokjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Kyara het volgende:
oh ja, dat weet ik ook nog. Daarna hebben bitterend en TJ wisselend het stokje overgenomen
Winnen we er ook eindelijk eens eentjequote:
Fijn! Kinderen die de fles leeg drinken zijn tof jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn eerste werkdag zit erop en t ging best goed, mn tieten wilden na 6 uur niet eens ontploffen johen laks en zijn tanden
(echt 6!!!) hadden t maar een heel klein beetje moeilijk .. hij heeft braaf de fles leegedronken, dus geen gedoe met dattes
Wel van lullies toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha, en ik hou helemaal niet van stokjes
Fijn Kleurdoos en knap dat je tieten niet op knappen stonden na 6 uur
ik vond het vermaak wel wat tegenvallen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Susie het volgende:
Wat kut NTS
Verder heb ik mij hier vreselijk vermaakt om jullie!
Heeft jouw huddie een naamquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Jipster het volgende:
Oh en dan heb ik het over mijn baby, en niet mijn hun, huddie of wat jullie allemaal voor termen riepen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom heb k een advertentie voor.een acute opname afdeling staan.
Zo erg was t hier toch niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef moussy het volgende:
nee hoor, jullie kunnen niet eens rellen, stel je niet zo aan zeg
vroegahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik word steeds benieuwder naar een echte rel.
elin kreeg ze ook pas bij 9, 2 onder.. Lex zijn eerste 2 zijn al door (hoek en snij) daar zie ik witte punten, en verder felrode bobbels overalquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Aventura het volgende:
Wat fijn, KD! En 6 tanden? Onze vent (nu 8,5 maand) heeft er nog niet een!
en toen je poep met een lange oe schreefquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Toen de pliesie nog op varkens reed en de vissen nog op het land liepen?
Hahaha ik noem iedereen Henk-Jan en lex is henk-Jan Juniorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ohja, mijn zwanger noemt iedereen altijd 'Henk'
We zullen volgende keer beter ons best doen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vond het vermaak wel wat tegenvallen hoor
Hier 1 vlijmscherp tandje. Gaat redelijk goed, maar vanavond toch even tranen in de ogen na een klein bijtincidentquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef Susie het volgende:
Poeh KD, das lekker rap. Hoop niet dat je er met bv al te veel last van heeft?
Nee, ik ben gewoon zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Oeh NTS, een late hormonster actie?
Lekker dat soort buren. Ben blij met mijn 4 weduwes en ouder echtpaar in de straat
Beter in de SC de volgende keer!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef NotTheSame het volgende:
Bij nader inzien niet zo'n goed idee om hier te posten... Sowwiej!
Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef NotTheSame het volgende:
Bij nader inzien niet zo'n goed idee om hier te posten... Sowwiej!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door _evenstar_ op 04-04-2012 08:35:20 ]Engaging Infinite Improbability Drive..
ik zeg heel eerlijk dat ik het allemaal niet gelezen hebquote:Op woensdag 4 april 2012 08:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Zoveel als gisteren is er geloof ik nog niet geluld. Echt kletsen was het niet hé![]()
Een topic is altijd max 301 reacties. Het hangt van je instellingen af hoeveel pagina's dat is.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:30 schreef Brulmeester het volgende:
is een topic altijd maar 13 pagina's?
(en kletsen jullie elke dag zoveel? dan ben ik bang dat ik dat niet bij houd)
Sorryquote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Kyara het volgende:
ik was echt net aan het lezen....is die post ineens weg.....
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind ook dat Soempie moet blijven! Ik vind (ook al heb ik geen baby meer) al die verschillende inzichten en meningen juist heel waardevol.
Daar zeggen zze , doorbijten en laten huilenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat zeggen ze er op het CB van TJ? Niet dat ik alles klakkeloos van ze overneem maar toch.... Hij is verder gezond, alert en eet goed toch? Lijkt me erg moeilijk wanneer je ventje zo ontroostbaar is! Leg je hem ook op bed zodra de eerste tekenen van moeheid zichtbaar zijn? ( ik spui maar wat hoor...)
Je mag spuien hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar zeggen zze , doorbijten en laten huilen![]()
En ook zodra hij moe is wakker op bed leggen, dat op bed leggen wakker gaat goed , dan speelt hij nog wat maar zodra hij echt in slaap wil vallen wil hij "zuigend" in slaap vallen en gaat dus eerst huilen wat overgaat in harder huilen en dan nog harder.
En dat we rituelen moeten hebben, nou langzamerhand komen we om in de rituelen.![]()
Afijn niemand die de oplossing weet, en ik voel me hier op het forum ook een zeikerd met al die goed zelf slapende kindjes![]()
Maar ik wil gewoon effe "spuien".
Verder is het een heerlijk ventje hoor, wat haast altijd lacht, zelfs wanneer hij moe is.
Trouwens Susie, van jou kreeg ik de tip om een hydrofiel over zijn oogjes te leggen wat helaas niet werkte bij Rayen.
Hij word dan helemaal wild en gaat met armen en benen geweldig wapperen.
Maar wat hij de laatste week doet, als hij moe is, en het "in slaap brengen" niet is gelukt dan legt hij vaak zijn knuffeldoekje zelf over zijn ogen, of een spuuglapje. Typisch he.
Wel helaas met hetzelfde effect, dus moeten we hem "redden" voordat hij zich uit de box wappert
Hij heeft wel 6 spenenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef danic het volgende:
Misschien een beetje spuit 11, maar heeft hij een speen TJ?
Dan kan hij zuigend in slaap vallen. Doet Eva ook, daarna spuugt ze hem uit.
Nou, hier wappert ze ook flink met dr armen, die tip van mij gaat ook niet meer op! Hahaha! Ik leg hem wel bij dr, soms pakt ze hem in dr slaap erbij.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar zeggen zze , doorbijten en laten huilen![]()
En ook zodra hij moe is wakker op bed leggen, dat op bed leggen wakker gaat goed , dan speelt hij nog wat maar zodra hij echt in slaap wil vallen wil hij "zuigend" in slaap vallen en gaat dus eerst huilen wat overgaat in harder huilen en dan nog harder.
En dat we rituelen moeten hebben, nou langzamerhand komen we om in de rituelen.![]()
Afijn niemand die de oplossing weet, en ik voel me hier op het forum ook een zeikerd met al die goed zelf slapende kindjes![]()
Maar ik wil gewoon effe "spuien".
Verder is het een heerlijk ventje hoor, wat haast altijd lacht, zelfs wanneer hij moe is.
Trouwens Susie, van jou kreeg ik de tip om een hydrofiel over zijn oogjes te leggen wat helaas niet werkte bij Rayen.
Hij word dan helemaal wild en gaat met armen en benen geweldig wapperen.
Maar wat hij de laatste week doet, als hij moe is, en het "in slaap brengen" niet is gelukt dan legt hij vaak zijn knuffeldoekje zelf over zijn ogen, of een spuuglapje. Typisch he.
Wel helaas met hetzelfde effect, dus moeten we hem "redden" voordat hij zich uit de box wappert
Oh ja, deze! Hier moest ik hard om lachen!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
Als ik een doekje of wat dan ook over dr oogjes leg krijg ik een: Kiekiek terug
heb je ook verschillende vormen van spenen, dat zuigrubber zeg maar.. Mijn DNA ging kokken van die spenen met die platte kanten.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft wel 6 spenenmaar hij wil ze niet.
![]()
Ik denk als hij uiteindelijk wel eens aan de speen wil dan is het hele probleem opgelost.
Ik heb allerlei speeltjes waarop hij maar kan zuigen, maar nee hoor, meneer is heel precies
wilde Liene ook niet, bleek dat ze juist alleen last had met zuigen op een speen, pijn.... en ze kreeg 2 dagen nexium en is sindsdien verknocht aan dr speenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft wel 6 spenenmaar hij wil ze niet.
![]()
Ik denk als hij uiteindelijk wel eens aan de speen wil dan is het hele probleem opgelost.
Ik heb allerlei speeltjes waarop hij maar kan zuigen, maar nee hoor, meneer is heel precies
Yep ook gekocht een paar weken geleden, dat is eigenlijk die speen tot 3 maanden (hij is inmiddels 5 maanden) maar die wil die ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:52 schreef moussy het volgende:
de difrax combi (is een "platte" ronde) ook al geprobeerd?
Dat heb ik al heeeel langquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef bitterend het volgende:
Susie nee als je uitval hebt is het idd niet zo heel leuk..bij mij valt ook veel uit! en heb veel witte haren
Ik dacht dat ze er 1tje achterliep maar jij loopt voor dan? Omdat je over 3mnd pas weer moet.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef danic het volgende:
Nee hoor zit ze toch goed met die inentingen? Die is bij 11 maanden. Dat is ze volgende week nét.
Nou wat zouden we moeten zonder verfquote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat heb ik al heeeel langGelukkig bestaat er verf!
Wat leuk Eva en ean!
Toen ze 3 maanden was...en ik laat mijn witte haren gewoon zien, en mijn wallen, en mijn blubber buikquote:Op woensdag 4 april 2012 20:58 schreef Kyara het volgende:
ik verf ook al jaaaaaren mijn haar.
en vrees de dag dat mijn haar ook gaat uitvallen. Wanneer begon dat bij jullie? Dan kan ik me er alvast op voorbereiden
en ongeschoren en met "als het maar lekker zit"?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Toen ze 3 maanden was...en ik laat mijn witte haren gewoon zien, en mijn wallen, en mijn blubber buik![]()
Ik negeer die optie gewoonquote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Kyara het volgende:
Hier idem dita Clubsoda.... daarom ben ik er ook zo bang voor....
Nee hoor, precies op schema. Ze heeft nu de 11-maanden prikken gehad, ze is over 4 dagen 11 maanden. Daarna moet je weer met 14 maanden. Krijgen ze de bmr-prik. Wij moeten dus 11 juli weer.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er 1tje achterliep maar jij loopt voor dan? Omdat je over 3mnd pas weer moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Dit heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef Susie het volgende:
Oh wat lief BJ!![]()
En Clubsoda, ik wil je niet uit je droom halen, maar mijn haar was ook niet voller tijdens de zwangerschap
Bij mij begon het pas bij 4 maanden, dacht dat ik die dans ontsprongen was....
Videohometraining klinkt heftig, maar is heel erg leuk juist! Ik heb net ook 5 x video-interactie gehad met Larissa, en ze pakken het juist op een positieve manier aan. Dat wil zeggen: eerst de positieve punten benoemen ('kijk eens hoe leuk je kindje reageert, kijk eens hoe goed jullie het doen' ) en dan de dingen die verbeterd kunnen worden ('je kindje zou het erg fijn kunnen vinden als jullie dit zus en zo doen' of 'zien jullie wat jullie doen?' ).quote:Op woensdag 4 april 2012 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep ook gekocht een paar weken geleden, dat is eigenlijk die speen tot 3 maanden (hij is inmiddels 5 maanden) maar die wil die ook niet.
Clubsoda, videohometraining klinkt nogal drastisch, maar ja, eigenlijk is het ook drastisch want hij is nu alweer wakker![]()
Susie vervelend he van die kleren. Ikzelf check regelmatig (ook passend op andere kleertjes) of hij ze al past. Voor je het weet kan je ze ongedragen weer verkopen.
Nu wonen we heel fijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat wist ik helemaal niet Cyntiaa. Maar jullie wonen nu mooi, fijn!
Heb je een hema in de buurt Kuuks? Anders heb ik er nog wel een liggen geloof ik... Kan ik wel opsturenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Zo, de wijkverpleegkundige is geweest. Wat een info.
Nu zei ze dat we een omslagdoek mee moeten nemen, maar die hebben we eigenlijk niet echt geloof ik.Iemand tips? Ik had al bij babydump op de site gekeken maar daar zie ik ze niet staan. Althans, niet onder die noemer.
Dat zijn badcapes, maar die kunnen ook prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef PureEvil het volgende:
omslagdoek is toch zo'n vierkante handoek met een mutsje eraan? die hebben ze ook bij de zeeman![]()
Moet zeggen dat ik ze bijna nooit gebruik hier. alleen om ze op te leggen om te verschonen, dat ze niet op een koude tafel/bank oid ligt.
oh ja, da's waar ookquote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef danic het volgende:
[..]
Dat zijn badcapes, maar die kunnen ook prima.
Wij gebruiken een (nu nog veeeeel te groot) badjasje dat we van mijn schoonouders gekregen hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Zo, de wijkverpleegkundige is geweest. Wat een info.
Nu zei ze dat we een omslagdoek mee moeten nemen, maar die hebben we eigenlijk niet echt geloof ik.Iemand tips? Ik had al bij babydump op de site gekeken maar daar zie ik ze niet staan. Althans, niet onder die noemer.
Die badcape gebruik je na een badje en is dus fijn omdat je ook wat over de natte haartjes kan doen. Kan ook prima mee naar het cb.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef PureEvil het volgende:
[..]
oh ja, da's waar ook![]()
Maar wat is het verschil dan?
Dus...dan kan je toch beter een badcape kopen ipv een wikkeldoek van de hema? Daar heb je dan dus meer aan. En Kuuks, je kan je kindje trouwens ook inwikkelen in zo'n flanellen doek.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef danic het volgende:
[..]
Die badcape gebruik je na een badje en is dus fijn omdat je ook wat over de natte haartjes kan doen. Kan ook prima mee naar het cb.
Die wikkeldoek is ook goed voor het cb, maar is vaak van een ander materiaal en dus niet geschikt om af te drogen.
Ach, hier niet alleen de eerste keer. Bij de eerste keer dreven mijn vriend en ik zowat naar buiten, dus de tweede keer alleen een t-shirtje aan. Maar toen was het weer ijskoud. Derde keer voor de gulden middenweg proberen te gaan (longsleeveshirt had ik aan geloof ik) maar toen dreef ik dus weer naar buiten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook zo'n Hemadoek, fijn dingInderdaad als omslagdoek bij het cb, maar ook gebruikt voor "inbakeren" of als dekentje op warme dagen. Mijn cb-tip: trek niet je warmste trui aan. Ik weet niet of het overal zo is, maar bij ons is het loeiheet. Zeker in combinatie met die hormonen stond ik daar echt te puffen de eerste keer
Ja en nee. Want wij gebruiken de wikkeldoek bijvoorbeeld ook voor het wandelen, dan wikkelen we die (omastyle) om haar beentjes voor wat extra warmte. En dan is het niet handig als daar zo'n mutsding aan zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dus...dan kan je toch beter een badcape kopen ipv een wikkeldoek van de hema? Daar heb je dan dus meer aan. En Kuuks, je kan je kindje trouwens ook inwikkelen in zo'n flanellen doek.
Waarom heeft de kraamverzorgster dit trouwens niet bedacht?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wikkeldoeken zijn een ramp i.c.m. LarissaGoed idee van het badjasje bij het CB Danic, ga ik ook maar doen
Dat ik er zelf niet op ben gekomen
Omdat ik m'n kraamverzorgster amper heb gesproken eigenlijk. Achteraf vraag ik me wel es af of ze niet meer tips op papier had kunnen/moeten zetten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dus...dan kan je toch beter een badcape kopen ipv een wikkeldoek van de hema? Daar heb je dan dus meer aan. En Kuuks, je kan je kindje trouwens ook inwikkelen in zo'n flanellen doek.
Waarom heeft de kraamverzorgster dit trouwens niet bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1- ligt er aan hoe warm het is. Voor baby's geld geloof ik het zelfde als ons, alleen dan plus 1. Dus wij in pyjama onder de dekens, kindje in pyjama in slaapzak onder de lakens.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Fee wat gaaf!.
Ik heb weer twee vragen en zoek tips dames.
Slaapzakken: ik zag een slaapzak voor newborns. Moet ie dan nog een pakje aan, of alleen een romper met lange mouwen?
Vraag 2: op onverklaarbare wijze zit er een natte plek in z'n rompertje. Ook al 2x op dezelfde plek. Vorige keer tot in z'n pakje nat. Geeeeeen idee hoe het kan. Is ie dan doorgelekt?
En het piemeltje naar beneden doen, scheelt ook al een hoop lekkagesquote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Kuukske het volgende:
De plooitjes! Die ben. Ik vergeten naar buiten te trekken. Oeps. Herlt is nat aan z'n zijkant. Net onder z'n ribbenkastje.
Ja! Dat is ook een hele goeie! Haha. Is bij mij al zo'n gewoonte met twee boys, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet aan zou denkenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En het piemeltje naar beneden doen, scheelt ook al een hoop lekkagesOf misschien de luier iets strakker?
Puckababy vind ik er zielig uitzien hoor, die kids zien er net uit als een mummyMaar toe maar.., ik heb dat nog nooit gebruikt, dus misschien vinden ze t wel heerlijk
De baby's hebben 9 maanden met weinig vrijheid in een buik gezeten, enig idee hoe wijd de wereld dan ineens is? De puckababy is juist voor geborgenheidquote:Op donderdag 5 april 2012 17:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En het piemeltje naar beneden doen, scheelt ook al een hoop lekkagesOf misschien de luier iets strakker?
Puckababy vind ik er zielig uitzien hoor, die kids zien er net uit als een mummyMaar toe maar.., ik heb dat nog nooit gebruikt, dus misschien vinden ze t wel heerlijk
Ik ben met ongeveer 2-3 maanden begonnen met saapzaak..tot die tijd was het veel te groot voor R.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:20 schreef Kuukske het volgende:
Thanks voor de tips. Het gebeurt ook eigenlijk alleen als ik m heb verschoond. En dat is nu 4x geweest ofzo.
Dat nekje voelen is trouwens lastig! Ik heb van mezelf altijd hele koude handen..
En wat betreft zon slaapzak ga ik toch Es' kijken naar een klein maatje. Prenatal begint pas bij 70cm. Dat lijkt me toch wel aan de erg ruime kant of niet? Mannetje is rond de 52 cm denk ik.
quote:
Ik heb ook al lange slaapzakken hoor, ik blijf anders aan de gang... Scheelt ook dat Anouk ietsiepietsie dikke wangen heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef Fee-nix het volgende:
Sander ligt nu trouwens ook al in erg lange slaapzakken hoor. Lengte maakt niet zoveel uit, als de hals- en armopeningen maar niet te wijd zijn. (Ik stop het voeteneinde altijd een beetje in, zodat hij niet zo omhoog kan schuiven. Maar ik ben ook een verdorven moeder, want dat mag natuurlijk weer niet).
Na 5 maanden heeft ze ze hier nog niet onder controlequote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]Ik heb het wel gelezen. Maar het idee is verder het zelfde, de eerst maanden inbakeren omdat baby's de armpjes nog niet onder controle hebben. Puckabby's en aanverwanten zijn ook op marktplaats te krijg en op fok zijn ze ook. Ik heb momenteel die van ClaudiaX te leen
*Likequote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Na 5 maanden heeft ze ze hier nog niet onder controleNee hoor, meppen met je armen is gewoon superleuk!
Ik ken er meer die dat kunnen. Lijkt me doodeng!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Susie het volgende:
Helaas niet dus Vlindur... Grrr, heb ik weer!
Volgens mij gaat ze er eentje worden die gewoon met slaapzak en al de trap straks af gaat!
Hier vooral tijdens het drinken. POK! Met z'n vuist in z'n oog. En er dan heel verstoord bij kijkenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Na 5 maanden heeft ze ze hier nog niet onder controleNee hoor, meppen met je armen is gewoon superleuk!
O maar ik had het niet over het inwikkelen hoor, ik had het over de fleece-stof. Maar ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]Ik heb het wel gelezen. Maar het idee is verder het zelfde, de eerst maanden inbakeren omdat baby's de armpjes nog niet onder controle hebben. Puckabby's en aanverwanten zijn ook op marktplaats te krijg en op fok zijn ze ook. Ik heb momenteel die van ClaudiaX te leen
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier vooral tijdens het drinken. POK! Met z'n vuist in z'n oog. En er dan heel verstoord bij kijken
Hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef Susie het volgende:
[..]geweldige die blikken! Anouk trekt haar fles uit haar mond en vervolgens gaan huilen!
Zo zit ik nog een beetje met het kdv; slofjes? Is dat echt nodig? Las dat namelijk van de week in de papieren en zag dinsdag een groepsgenootje met dingen aan zijn voetjes.Morgen breng ik haar wat later weg (heb vrij morgen, maar breng haar evengoed, want moet naar ziekenhuis) en dan heb ik even wat meer tijd om dat te vragenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Vlindur het volgende:
En vooral; gewoon rustig nadenken. Komt heus goed. En zijn je miljoenen nieuwbakken moeders voor gegaan en (het grootste meerendeel) is allemaal goed gegaan
Mja, zou kunnen. Dat jongetje is niet heel veel ouder (volgens mij) dan Anouk, probeert wel te kruipen, maar gaat achteruit! Zo grappig om te zien ook!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef PureEvil het volgende:
Zou dat niet pas handig zijn als ze wat kunnen kruipen/lopen etc. die slofjes?
Ik heb dan geen ervaring met een kdv, maar jordy (5), die moet ook sloffen/crocs oid aan op de kindergarten. Vind het wel fijn (al stond ik in het begin ook raar te kijken hoor)
Volgens mij hebben ze bij mij toendertijd ook helemaal geen lijstje afgevinkt? kan me niet herinneren....zal het eens nakijken, wordt nu toch nieuwsgierig
En badjasjes zijn stom![]()
Ik snap ook de bedoeling niet zo goed hoor...het is zeker niet zo dat het daar koud is ofzo en ze hebben zelfs vloerverwarming!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn meiske heeft nog steeds geen slofjes op de opvang, tot nu toe geen een paar gevonden die ze langer dan 5 min. aan haar voetjes heeft
Ik gebruik ze alleen voor als we naar buiten gaan, en in de auto. En zelfs dan kan je er vanuit gaan dat ze ze zo uit heeft
Lijkt mij alleen dus handig voor buiten en als ze gaan lopen. Maar das mijn ervaring
Goh, klinkt bekend. Heb vanmiddag voor mezelf maar een hele berg sokken gekocht want ik had serieus nog maar 3 complete paren in mijn kast liggen. Verder nog 9 losse. Die 9 losse had ik begin deze week maar al eens weggegooid en vandaag kom ik tijdens het opruimen van het washok 6 halve paren tegen. Juist, bijna allemaal paren waarvan ik de andere helft begin van de week had weggegooid.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef innepin het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Maar ik heb een exceptioneel talent voor het kwijtraken van één schoen of sok per paar. Dus zo af en toe kom ik één schoentje tegen. Of één sok. En die gooi je dan maar weg, want he, aan eentje heb je niet zo veel.
En dan kom je de week erna de ander tegen
Had ik dus ook, in het washok. Maar ik gok dat er in de periode dat ik in het ziekenhuis lag en mijn schoonmoeder bij mij thuis op sc-tje paste (en de was deed) iets niet helemaal goed gegaan isquote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef PureEvil het volgende:
Daarom heb ik op de slaapkamer een ton staan waar ik alle sokken in gooi, en dan zo'n 1x in de 1 of 2 weken uitzoek
Nog een pond, dan is ze even zwaar als Evaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef innepin het volgende:
Go Eva
Mijn baby kan rollen. Dat weten we al een tijdje, maar ze lijkt het zelf elke keer weer te vergeten. Ze heeft alleen wel bedacht dat midden in een slaapje (of nacht) omrollen een leuk idee is, maar dan raakt ze vervolgens volledig overstuur omdat ze ineens op haar rug ligt.![]()
Oh en ze was vandaag, ruim 4,5 maand 68cm en 7,5 kilo bij het CB, holy crap zeg, wat een spekkie <3 Willow was met dezelfde periode (5mnd dan) 63 cm en 6,8 kiloWat een verschil
Als het niet meer past maar je kan nog het schuimrubber eruit halen dan kan hij langer mee. Vond ik wel fijn omdat het hoofdje anders wel erg opzij knikt bij slapen o.a.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Kyara het volgende:
Wanneer moet de babyinzet van de maxicosi er trouwens uit?
Wat B-J zegt. Babypaws zijn hier ook favoriet. Ze zijn op marktplaats ook wel te krijgen, ik gok dat je dan maat 2 of 3 moet hebben, kun je wel nakijken op de website.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn meiske heeft nog steeds geen slofjes op de opvang, tot nu toe geen een paar gevonden die ze langer dan 5 min. aan haar voetjes heeft
Ik gebruik ze alleen voor als we naar buiten gaan, en in de auto. En zelfs dan kan je er vanuit gaan dat ze ze zo uit heeft
Lijkt mij alleen dus handig voor buiten en als ze gaan lopen. Maar das mijn ervaring
Thnxquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Kyara het volgende:
Fee, wat gaaf trouwens. Wist niet dat dat bij de Hema zo mooi kan. Ik ga in januari een boek maken voor de oma's en opa (en voor ons zelf) van zijn 1e jaar.
Midas zit qua hoofd en schouders nog niet klem in de maxicosi, maar zijn voeten steken al sterk uit. Sowieso hebben we hier nog een dikke doek in de maxicosi dus als die er uit gaan dan hebben we sowieso weer wat extra ruimte.
We hebben trouwens gemerkt dat Midas zijn linkerarmpje niet zo goed gebruikt. Hij pakt, graait en maait er op los met zijn rechterarm maar met zijn linkerarm doet ie niet zoveel. Hij gebruikt hem wel een beetje, pakt wel de onderkant van zijn shirtje vast, hand in zijn mond of uitrekken. Maar hij zet er niet echt kracht mee. Als ik hem op zijn buik leg dan zakt hij ook een beetje scheef. En vanochtend viel/rolde hij dus gewoon om. Hij heeft er geen pijn aan volgens mij maar te weinig kracht. Iemand hier ervaring mee? Met name voor zijn ontwikkeling lijkt het me niet zo heel handig.
http://www.babypaws.nl/pa(...)6147f0fe312561a18ad3quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:48 schreef Sannne het volgende:
Welke winkels verkopen ze die trouwens? Niet in webshops dan.. Ik wil ze graag even zien voor ik ze koop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |