idemquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
Ik kan zo niet concentreren op mijn huiswerk
maak daar sollicitatiebrief van en ik doe ook mee.quote:
Ja en het is niet eens zo veel...ik moet iets over de human relations management benadering schrijven...maar geen zinquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Kyara het volgende:
Ik noem hem ook wel eens punkie of stinkie
Ja weet ik nog je was behoorlijk chaggie door je bekken pijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef mefke79 het volgende:
Belachelijk he, hij staat. Gaat nergens over. Ik beviel pas gisteren van em. Toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Aventura het volgende:
@Moussy, wat dacht je van 'huddiekop' als nieuwe ondertitel?
Flappie is het konijn van Youp van het Hek dat op de tafel belanddequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
flappie kende ik niet...wel flapjanes? ofzo?
Ik moet "effe"quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja en het is niet eens zo veel...ik moet iets over de human relations management benadering schrijven...maar geen zin
ohh die ken ik niet! mijn man noemt de kat vaak flapjanusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Flappie is het konijn van Youp van het Hek dat op de tafel belandde![]()
Maar het is meer als flappie wat heb je nu weer gedaan?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn pluizebol slaapt lekker
[..]
Ik moet "effe"mijn scriptie afmaken.. Dan is mijn studie klaar..
Ohja, mijn zwanger noemt iedereen altijd 'Henk'quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Harrie is ook zo'n leuke bijnaam. Als ze om doen: tjee, moet je kijken wat een harrie. (en waar het vandaan komt, geen idee)
ik ruik awardkansen voor ons?quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
.
Om je op te beurenIk al 14 maanden dus die award is voor mij
![]()
Slaapgebrek is kut dus voor wie het nodig heeft
Haha, en ik hou helemaal niet van stokjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Kyara het volgende:
oh ja, dat weet ik ook nog. Daarna hebben bitterend en TJ wisselend het stokje overgenomen
Winnen we er ook eindelijk eens eentjequote:
Fijn! Kinderen die de fles leeg drinken zijn tof jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn eerste werkdag zit erop en t ging best goed, mn tieten wilden na 6 uur niet eens ontploffen johen laks en zijn tanden
(echt 6!!!) hadden t maar een heel klein beetje moeilijk .. hij heeft braaf de fles leegedronken, dus geen gedoe met dattes
Wel van lullies toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha, en ik hou helemaal niet van stokjes
Fijn Kleurdoos en knap dat je tieten niet op knappen stonden na 6 uur
ik vond het vermaak wel wat tegenvallen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Susie het volgende:
Wat kut NTS
Verder heb ik mij hier vreselijk vermaakt om jullie!
Heeft jouw huddie een naamquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Jipster het volgende:
Oh en dan heb ik het over mijn baby, en niet mijn hun, huddie of wat jullie allemaal voor termen riepen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom heb k een advertentie voor.een acute opname afdeling staan.
Zo erg was t hier toch niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef moussy het volgende:
nee hoor, jullie kunnen niet eens rellen, stel je niet zo aan zeg
vroegahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik word steeds benieuwder naar een echte rel.
elin kreeg ze ook pas bij 9, 2 onder.. Lex zijn eerste 2 zijn al door (hoek en snij) daar zie ik witte punten, en verder felrode bobbels overalquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Aventura het volgende:
Wat fijn, KD! En 6 tanden? Onze vent (nu 8,5 maand) heeft er nog niet een!
en toen je poep met een lange oe schreefquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Toen de pliesie nog op varkens reed en de vissen nog op het land liepen?
Hahaha ik noem iedereen Henk-Jan en lex is henk-Jan Juniorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ohja, mijn zwanger noemt iedereen altijd 'Henk'
We zullen volgende keer beter ons best doen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vond het vermaak wel wat tegenvallen hoor
Hier 1 vlijmscherp tandje. Gaat redelijk goed, maar vanavond toch even tranen in de ogen na een klein bijtincidentquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef Susie het volgende:
Poeh KD, das lekker rap. Hoop niet dat je er met bv al te veel last van heeft?
Nee, ik ben gewoon zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Oeh NTS, een late hormonster actie?
Lekker dat soort buren. Ben blij met mijn 4 weduwes en ouder echtpaar in de straat
Beter in de SC de volgende keer!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef NotTheSame het volgende:
Bij nader inzien niet zo'n goed idee om hier te posten... Sowwiej!
Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef NotTheSame het volgende:
Bij nader inzien niet zo'n goed idee om hier te posten... Sowwiej!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door _evenstar_ op 04-04-2012 08:35:20 ]Engaging Infinite Improbability Drive..
ik zeg heel eerlijk dat ik het allemaal niet gelezen hebquote:Op woensdag 4 april 2012 08:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Zoveel als gisteren is er geloof ik nog niet geluld. Echt kletsen was het niet hé![]()
Een topic is altijd max 301 reacties. Het hangt van je instellingen af hoeveel pagina's dat is.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:30 schreef Brulmeester het volgende:
is een topic altijd maar 13 pagina's?
(en kletsen jullie elke dag zoveel? dan ben ik bang dat ik dat niet bij houd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |