Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
nee, veels te klein. Beter gamberini of caceres.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef ploegende_boer het volgende:
Is Córdoba als centrale verdediging een aanrader, mijn centrale duo heeft momenteel niet bepaald veel pace. Veel geld heb ik nu overigens ook niet.
Cordoba is erg snel maar verdedigend zwak door zijn postuur. Als je voor snelheid en budget gaat raad ik je aan om voor Gamberini of Caceres te kiezenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef ploegende_boer het volgende:
Is Córdoba als centrale verdediging een aanrader, mijn centrale duo heeft momenteel niet bepaald veel pace. Veel geld heb ik nu overigens ook niet.
Gamberini is inderdaad een veel betere optie. Ogbonna (Serie B) zou ook kunnen, als er genoeg Italianen om hem heen staan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef ploegende_boer het volgende:
Is goed, bedankt. Ik denk dat ik voor Gamberini ga als ik de stats met elkaar vergelijk.
Als je Italianen eromheen hebt staan kan je misschien Ogbonna uit de Serie B gebruiken. Dat is echt een held!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef ploegende_boer het volgende:
Is goed, bedankt. Ik denk dat ik voor Gamberini ga als ik de stats met elkaar vergelijk.
Wie gaat er dan ook 2k betalen voor een squad fitnessquote:
CDM, kutquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:47 schreef DutchSL het volgende:
Tom Egbers noemt Ambrosini een verdediger
sorry?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/351176
Zou dit een beetje chill spelen of word ik helemaal gesloopt als tegenstander aanvalt? Lijkt me een leuk skillteam maar verdedigend stelt het helemaal niks voor. En zo goed ben ik nou ook weer niet dat ik zonder verdediging kan winnen.
haha nja bedoel alle middenvelders zijn aanvallend, niet echt veel balansquote:
True, de balans is er echt niet op het middenveldquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha nja bedoel alle middenvelders zijn aanvallend, niet echt veel balanswel gewoon 4 redelijke verdedigers natuurlijk. Maar of het werkt tegen mensen die een beetje goed zijn.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:
Is Ashley Young veel beter op RW dan Walcott? Hij heeft dan wel maar 7 chem.
haha moet wel een skillteam blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, de balans is er echt niet op het middenveld
Knal Lukaku gewoon in de spits en verander het middenveld iets
Of Holebas LB en Naingolan centrale CM ofzo? ( en dan nog iets eromheen bouwen)
Tja, als je echt wil skillen maakt balans weinig uit volgens mij. Die youtubers hebben vaak ook alleen cams. Tegen kneusjes ziet het er leuk uit en tegen goede spelers ga je op je bek (en dat uploaden ze nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha moet wel een skillteam blijvenMaar thx iig
haha ja preciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als je echt wil skillen maakt balans weinig uit volgens mij. Die youtubers hebben vaak ook alleen cams. Tegen kneusjes ziet het er leuk uit en tegen goede spelers ga je op je bek (en dat uploaden ze niet)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Tjonge, net weer tegen zo'n 50 chem kneus, tackelen op alles wat los en vast zit, en steeds de lange los-steekpass op Bergkamp![]()
Stuurt ie na afloop: Ar you a wanker?
Ik: Are you from Mongolia?
Hij: Why?
Ik: Because you play like a MONGOL
Idioten zitten er tussen.
HAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Tjonge, net weer tegen zo'n 50 chem kneus, tackelen op alles wat los en vast zit, en steeds de lange los-steekpass op Bergkamp![]()
Stuurt ie na afloop: Ar you a wanker?
Ik: Are you from Mongolia?
Hij: Why?
Ik: Because you play like a MONGOL
Idioten zitten er tussen.
Vast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha, this has to be my lucky day!!!!
Ik wel en trek mij slechtse 7,5k gold pakje ooit, 2 waardeloze silver spelers en een ontzettend mooie 75 gold rated speler.quote:
harharharharquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wel en trek mij slechtse 7,5k gold pakje ooit, 2 waardeloze silver spelers en een ontzettend mooie 75 gold rated speler.
Welke opende jij met die Benzema erin?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
GJE, als je er eentje opent ben je echt dom bezig. sorry dat ik het zeg.
Eerst zeggen dat ie z'n Taiwo's moet verkopen omdat ie niet kan spelen.. en dan.. ach.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
GJE, als je er eentje opent ben je echt dom bezig. sorry dat ik het zeg.
Denk eens na. Tyfus zeg. Je bent echt belachelijk dom als je 2x 7,5 neemt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht aan 2x 7.5k of 1x 15k
Maakt toch geen ruk uit of denk je nou echt dat er achter het ene kaartje van packs een IF zit en de andere niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke opende jij met die Benzema erin?
Hij is zelf niet eens 2 x 7,5, dus laat hem maar lekker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk eens na. Tyfus zeg. Je bent echt belachelijk dom als je 2x 7,5 neemt.
Heb MLS bronzes al gekochtquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ie z'n Taiwo's moet verkopen omdat ie niet kan spelen.. en dan.. ach.
Okéquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga eerst een lezen wat er onder de pakjes staat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb MLS bronzes al gekocht
[..]
Oké
_Oquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is zelf niet eens 2 x 7,5, dus laat hem maar lekker.
Die zijn er ook niet altijd met happy hour..dit keer hebben ze een dubbele kans op IFquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Ajacied7 het volgende:
EA zegt happy hour maar pakjes van 25,000 zijn nergens te bekennen
Ja ongelofelijk smerigquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier
Klein ongelukje
Check die foto's in spoiler die hij daarna ook post
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Klein ongelukje
Ja ik had hem gezien. Fucking briljant. Ben net zelf ook gaan lopen, maar dat is niet gebeurdquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Klein ongelukje
godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Klein ongelukje
Alles natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Geldt dat dubbele IF gedoe ook voor bronzen/zilveren pakjes of alleen voor gouden?
45kquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Ik ga 3 jumbo's openen, wish me luck (A)
Dit is vast niet serieus bedoeld. Maar goed, waarom moeten ze nu de prijzen van consumables weer verpesten door het zoveelste happy hourquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, speelde tot dusverre 13 wedstrijden..ook wel wat invalbeurten zitten daarbij. Je hebt eigenlijk deze voorhoede: Villa - Messi - Sanchez, maar vanwege blessures van de vleugels (en van eerste back-up Afellay) is er al veel geprobeerd, met o.a. Cuenca, Iniesta, Tello en Adriano op de vleugels en met Fabregas als spits.quote:
Wynne die uit Amerika komt? een CBquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Ik krijg dhr. Winne 96 pace uit een jumbo:)
Ik ga het nu proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog steeds kans dat je een zilver IF uit een bronze pakje haalt
Mag van mij wel goedkoper hoor. Toen ik over moest naar 4-3-2-1 was het gewoon 2.5K per kaart. En dan moest je nog heel veel geduld hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is vast niet serieus bedoeld. Maar goed, waarom moeten ze nu de prijzen van consumables weer verpesten door het zoveelste happy hour
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wynne die uit Amerika komt? een CB
Not badquote:
IF Toefjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Wynne, die CB uit Amerika? Of Wynne de Pooh? Die beer?
Ga op iemand anders haten man, wat ben jij irritant vandaag zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Wynne, die CB uit Amerika? Of Wynne de Pooh? Die beer?
waarom klik ik ook op spoilersquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Klein ongelukje
Ik dacht precies hetzelfde. Welke Wynne moet ie anders uit een pakje halen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga op iemand anders haten man, wat ben jij irritant vandaag zeg
Ik wilde gewoon wat interesse tonen manquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Welke Wynne moet ie anders uit een pakje halen?
__
Ik ga Toni Kroos (59 pace) als Winger proberen.
Haha, sorry, maar er is maar 1 Wynne, op zulke domme opmerkingen móet ik gewoon happenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga op iemand anders haten man, wat ben jij irritant vandaag zeg
Afellay kan toch wel weer elk moment terugkomen, niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, speelde tot dusverre 13 wedstrijden..ook wel wat invalbeurten zitten daarbij. Je hebt eigenlijk deze voorhoede: Villa - Messi - Sanchez, maar vanwege blessures van de vleugels (en van eerste back-up Afellay) is er al veel geprobeerd, met o.a. Cuenca, Iniesta, Tello en Adriano op de vleugels en met Fabregas als spits.
Je moet me echt al de hele dag hebben vandaag lolquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, sorry, maar er is maar 1 Wynne, op zulke domme opmerkingen móet ik gewoon happen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Voor de rest aardig wat squad fitnesses, ben er niet veel op vooruit gegaan maar ook niet op achteruit haha
En dus niet Nsereko.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef S0nic het volgende:
Konnecke week geleden voor 4k opgepikt ofzo nu gaat hij al voor 15k
Weggekliktquote:
oh vdmtwitter:KSIOlajidebt twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 19:56:51Loads of people thought it was nserko xD. He's so bad :/ reageer retweet
haha, held!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
KSI
Tweet hij: Everybody thought it was Nserko, He's so bad :/
Hij bepaalt of een speler veel of weinig gaat kostenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat heeft die gast voor een invloed dan?
meer dan 270k subscribersquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Al die kontenlikkers gaan die speler kopen en dan verkoopt hij ze met dikke winst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
altijd lastig, stam+tquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij bepaald of een speler veel of weinig gaat kosten
Ga je editten?quote:
Het KSI armyquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Walgelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het KSI armydat zijn van die droeftoeters die alles lopen te pricefixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |