quote:
Haha, gaan dan!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mag al heul 4 minuten naar huis man ! Wa doe ik hier nog
Max 2 dagen staat op ons dichte potjequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang kun je een potje pesto in de koelkast bewaren die open is geweest?
Hier staat niks op. Maar die staat weken open dus ik pleur m wel weg dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Max 2 dagen staat op ons dichte potje
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef megamandy het volgende:
Oeh en vanavond Scapino Balletwat een leuke dag
Lalalalalaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn ook zeer lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die rosbief rolletjes zien er trouwens zeker lekker uit!
Spelen die kinderen niet buiten dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef RenRen- het volgende:
ugh, de buren rechts verhuizen binnenkort.
En dan wel naar een huis waarbij ze recht onze huiskamer inkijken. Dit zou niet zo'n probleem zijn, want er hebben wel vaker mensen gewoond, als het niet het geval was dat 1) De buurman bevriend is met een vervelende buurman, en 2) die kinderen geen TV hebben dus de hele dag alleen maar door hun slaapkamerraam overal naar binnen kijken.
Dus ze verhuizen naar een huis een paar meter verderop?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef RenRen- het volgende:
ugh, de buren rechts verhuizen binnenkort.
En dan wel naar een huis waarbij ze recht onze huiskamer inkijken. Dit zou niet zo'n probleem zijn, want er hebben wel vaker mensen gewoond, als het niet het geval was dat 1) De buurman bevriend is met een vervelende buurman, en 2) die kinderen geen TV hebben dus de hele dag alleen maar door hun slaapkamerraam overal naar binnen kijken.
Ze speelden altijd in hun tuin, maar ze zijn aan het puberen dus blijven vooral veel binnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Spelen die kinderen niet buiten dan?
Vervelend danquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze speelden altijd in hun tuin, maar ze zijn aan het puberen dus blijven vooral veel binnen
Hun huidige huis heeft 2 slaapkamers en ze hebben 3 kinderen, dit nieuwe huis heeft 3 slaapkamers en veel meer leefruimtequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus ze verhuizen naar een huis een paar meter verderop?
Ik snap alleen je punt 1 niet helemaal geloof ik..
Echt, dan kijk je even uit je raam en kijk je naar 2 starende ogen die naar binnen kijken.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt, dan kijk je even uit je raam en kijk je naar 2 starende ogen die naar binnen kijken.
Ga huiswerk doen of zo, aan de andere kant van het huis.
Haha serieus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]MI i haz van twee van die hoofden net boven de vensterbank met van die priemende ogen die je de heule dag nakijken
quote:
Dat die buurman dan ook recht ons leven in kijktquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar waarom is het vervelend dat ze vrienden zijn met een vervelende buurman? Wat verandert daaraan na de verhuis?
Ohja, en hun tuinen staan recht tegenover elkaar, dus die man kan ieder moment van de dag op bezoek bij de oké-buurmanquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar waarom is het vervelend dat ze vrienden zijn met een vervelende buurman? Wat verandert daaraan na de verhuis?
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..](ben een beetje vreemd soms)
Ah op die manier. Dat is wel klote ja..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat die buurman dan ook recht ons leven in kijktEn dat doet hij maar al te graag, gaat dan oordelen en roddelen enzo.
Klussen wel goed gegaan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef Loqi het volgende:
Hai meisjes![]()
Zo, even een paar dagen klussen, 10 topics gemist ofzo
ja hoor, schiet best lekker opquote:
Netjes !!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja hoor, schiet best lekker op![]()
oh, en en en en.. ik heb een 7,5 voor mijn masterscriptie!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Alleen Knacks?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
Geen vissticks want cif heeft frietjes opDus ik warm knacks op. Zeer goeien alternatief weer
[..]
Netjes !!!
Op broodquote:
maanden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang kun je een potje pesto in de koelkast bewaren die open is geweest?
ik weet het niet meer, ik vermoed spoedig en draquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:28 schreef Lindytje het volgende:
I wanna eat all the food today!!!!!!
Skjoe, wanneer moet jij ongesteld worden?
tenzij je hem, net zals mijn lief, op z'n kant legt met de dop er niet helemaal goed op, m'n hele deur zit onder de oliequote:
Wat goeoeoeoed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
mannenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tenzij je hem, net zals mijn lief, op z'n kant legt met de dop er niet helemaal goed op, m'n hele deur zit onder de olie![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tenzij je hem, net zals mijn lief, op z'n kant legt met de dop er niet helemaal goed op, m'n hele deur zit onder de olie![]()
Jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
jum!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, nadat dico zei dat het 2 dagen was heb ik hem toch weggepleurdquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Vijf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen uiteindelijk? Leuke trio?
Is wel mijn maatquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef Mirjam het volgende:
http://kleding-schoenen-d(...)0EHb&fta_ind=26&fs=1 vel rozen pumps jonge!
ik haat dit soort posts van jouquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG IK HAAT CHANEL
1 HET IS GOEDKOPER IN AMERIKA
2 BOUTIQUE ONLY SHIT WORDT DAAR OOK BIJ WINKELS ALS NORDSTROM EN SAKS VERKOCHT
FIUUUUUU
Hoe graag wil je ze hebben? Want anders mag je ze wel overkopen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tutje
wanneer krijg ik die uggs nouuuuuu
quote:
NIET DE UGGSquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe graag wil je ze hebben? Want anders mag je ze wel overkopen hoor
Tududududududuuddu tudududuududuquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben friends aan het kijkenSerie is al zo oud; en ik hou er nog steeds van
Ruilon?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo blij met mijn maat 39 he, niet te filmen
Ik wil van mijn brede poten af, lengte is 40 zat, maar dan zit ik klem.quote:
GOEDKOPEN UGGSquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef Loqi het volgende:
schoonma heeft zon kleine voeten dat ze bijna alleen kinderschoenen aankan
Maatje 35 dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef Loqi het volgende:
schoonma heeft zon kleine voeten dat ze bijna alleen kinderschoenen aankan
ja vast wel, maar dus geen vrouwelijke schoenen.. everquote:
ik weet zo niet welke maat ze precies heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maatje 35 dan?![]()
36/37 zijn makkelijk te vinden namelijk
Van die lilleken lakschoentjes met poephakjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja vast wel, maar dus geen vrouwelijke schoenen.. everbest sneu
[..]
ik weet zo niet welke maat ze precies heeft
jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van die lilleken lakschoentjes met poephakjes![]()
![]()
Wel balen iddquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja vast wel, maar dus geen vrouwelijke schoenen.. everbest sneu
[..]
ik weet zo niet welke maat ze precies heeft
Als het maar geen gele broek isquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh willen jullie nog iemand in een velle broek zien? Dan doe ik zo ff pic posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja grote maten is ook kut (daar heeft mijn zusje dan weer last van)quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel balen iddMaar met grote maten is het ook balen idd
![]()
Ben best blij met mijn mini-voetekens
Joah !!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh willen jullie nog iemand in een velle broek zien? Dan doe ik zo ff pic posten
ik las 'volle broek'quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:52 schreef Diconnected het volgende:
zou dat nog kunnen emt die beschadiging denk je?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik las 'volle broek'
en dacht aan dit topic..
Klein ongelukje
stoerquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
http://kleding-schoenen-d(...)y-heels-maat-37.html
Maar 20 euro![]()
![]()
Lelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
http://kleding-schoenen-d(...)y-heels-maat-37.html
Maar 20 euro![]()
![]()
nee, daar ben je man voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben ik blind als ik zeg dat ik het kleurverschil niet zie?
JAquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben ik blind als ik zeg dat ik het kleurverschil niet zie?
Pics van de achterkantquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de kleur komt niet tot zijn recht, tis eigenlijk grasgroen
Groennnnquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Dicoquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Kut.. Lees net dat het alleen 'ophalen' isquote:
ze zijn echt precies hetzelfde. Gekke vrouwenquote:
Wtftopic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik las 'volle broek'
en dacht aan dit topic..
Klein ongelukje
OMGquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik las 'volle broek'
en dacht aan dit topic..
Klein ongelukje
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef megamandy het volgende:
Mirjam heb je een zonnebank? Moet je anders even de linkerschoen onderzetten
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
IELLLL DIE DUDE HEEFT SERIEUS FOTO'S GEPLAATST![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik vanmorgen niet gepost dat ik het gevoel had dat het vrijdag wasZie ik dit op 9gag
[ afbeelding ]
Someones is reading my mind
HOE KAN DEZEquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMG
Doet me denken aan de toiletjuffrouw bij mac die ook haar broek vol had perongeluk en weigerde naar huis te gaan want het ging welJa je leest het goed TOILETjuffrouw
Ze zat náást de toiletten toen het gebeurde
Echt hequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt he
Manager: 'Oh ga maar even naar huis dan.'
Toiletjuf: 'Nee hoor, het gaat wel. Ik blijf.'
Manager: 'GA NAAR HUIS!!'![]()
Dat meurt toch echt een kilometer weg manquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt he
Het was een vadsig vies wijf dat áltijd naar kattepis stonk, dus dit was al helemaal niet bevordelijk nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat meurt toch echt een kilometer weg man![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was een vadsig vies wijf dat áltijd naar kattepis stonk, dus dit was al helemaal niet bevordelijk nee.Maar kennelijk rook ze dat zelf niet.
een wonder dat dat de wc's schoon mocht maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt he
Het was een beetje een laatste optie, want ze werkte er al 15 jaar ofzo. En ze was vanuit een drive restaurant naar ons gekomen. Wij hadden geen drive. En bij dat andere restaurant zat ze altijd raam 1 en nu moest ze lopen. Traag als dikke stront natuurlijk, dus toen werd ze bij de wc's gedroptquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een wonder dat dat de wc's schoon mocht maken.
Echt té goor gewoonquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was een beetje een laatste optie, want ze werkte er al 15 jaar ofzo. En ze was vanuit een drive restaurant naar ons gekomen. Wij hadden geen drive. En bij dat andere restaurant zat ze altijd raam 1 en nu moest ze lopen. Traag als dikke stront natuurlijk, dus toen werd ze bij de wc's gedroptDaarvoor hadden we nooit een toiletjuffrouw. Deden medewerkers uit de lobby gewoon.
Trololololquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol nick zegt 'zullen we samen mindcraften' dus ik zeg oke. Zegt hij ' kan niet want over 20 minuten begint voetbal'
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was een beetje een laatste optie, want ze werkte er al 15 jaar ofzo. En ze was vanuit een drive restaurant naar ons gekomen. Wij hadden geen drive. En bij dat andere restaurant zat ze altijd raam 1 en nu moest ze lopen. Traag als dikke stront natuurlijk, dus toen werd ze bij de wc's gedroptDaarvoor hadden we nooit een toiletjuffrouw. Deden medewerkers uit de lobby gewoon.
wat is mindcraften?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol nick zegt 'zullen we samen mindcraften' dus ik zeg oke. Zegt hij ' kan niet want over 20 minuten begint voetbal'
Dan kreeg ze een flinke oprotpremie mee ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
zoeen ontsla je toch gewoon onder de noemer 'reorganisatie'
dan kan je beter gewoon rondjes gaan lopen. Zulks een tijdverspillingquote:
2 keer een jaarsalaris of zo... wat zal dat zijn...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan kreeg ze een flinke oprotpremie mee ofzo
Aantal dienstjaren in maandsalarissenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 keer een jaarsalaris of zo... wat zal dat zijn...
Datquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aantal dienstjaren in maandsalarissen.
held.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg
Ik vraag, wil je die lamp aandoen?
Dus hij doet stekker in stopcontact en flatst die lamp in mijn gezicht aan en zegt BAM LICHT
Morantisch, nick is het
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Hungry games trilogie: uit!
Wie unne eckten baas
BAM! LICHT! OP JE BOLLE PIPSNUITquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg
Dus hij doet stekker in stopcontact en flatst die lamp in mijn gezicht aan en zegt BAM LICHT
Morantisch, nick is het
Ik zag even niks en mijn ogen doen nog pijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BAM! LICHT! OP JE BOLLE PIPSNUIT
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Hungry games trilogie: uit!
Wie unne eckten baas
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag even niks en mijn ogen doen nog pijn
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg
Morantisch, nick is het
Wel waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Ga je nagels maar lakken, dan ben je stil'okay
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Ga je nagels maar lakken, dan ben je stil'okay
QFTquote:
Etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar gaan die boeken nou eignelijk over?
Ik nu ook....quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou willen dat ik ze nog niet gelezen had, zodat ik ze opnieuw voor het eerst kon lezen!
Milleniumquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik nu ook....
Wat zal ik nu eens gaan lezen?
Goeden idee! Welk genre is dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Millenium![]()
Daar heb ik boek 1 van gelezen; na de hungry games ga ik daar 2 en 3 van lezen
Daarna HP en daarna lotr... Ja ik heb het al vooraf gepland
Oh fuck ! Ik vergeet het steedsquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem was niet meer gelukt met de e-books?
Datquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh fuck ! Ik vergeet het steeds![]()
![]()
*zet in telefoon dat ze dvd van werk moet meenemen*
Het eerste deel komt wel een beetje traag op gang, maar daarnaquote:
Ik ga het zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Het eerste deel komt wel een beetje traag op gang, maar daarna. En de verhoudingen van verhalen zijn een beetje raar, maar dat komt omdat er in eerste instantie meer dan 3 boeken uit zouden komen.
Dezen zijn tof! En ook verfilmd, hoewel ik de originele Zweedse films zou aanraden en niet de Amerikaanse remakes.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga het zien
Lang geleden dat ik echt boeken heb gelezen, maar vind het toch wel heel tof!
Die is wel leuk alleen is het laatste deel nog niet uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoor de ook iets over een goede boekenweekt, Fallen? Kent iemand die?
Tof! Dan kan ik daarna nog films kijken ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Dezen zijn tof! En ook verfilmd, hoewel ik de originele Zweedse films zou aanraden en niet de Amerikaanse remakes.
In het Engels wel toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die is wel leuk alleen is het laatste deel nog niet uit
Heb de films ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof! Dan kan ik daarna nog films kijken ook![]()
Ga even kijken in de boekenkast/sitequote:
Hee! Nog feli met je moojen cijferquote:
Jaaaa! We moeten veel gaan kijken samen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb de films ook nog niet gezienHint hint hint
Tot 100 pagina's is het wat saai; maar dan geet het vlot en tof
Jaaa, ook van mij!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hee! Nog feli met je moojen cijfer![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb de films ook nog niet gezienHint hint hint
Tot 100 pagina's is het wat saai; maar dan geet het vlot en tof
*hint hint* ik heb 2 en 3 nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa! We moeten veel gaan kijken samen!![]()
Coolquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja supertof
Ben helemaal enthousiast
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa! We moeten veel gaan kijken samen!![]()
Ooooooooo super tofquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja supertof
Ben helemaal enthousiast
Marja wss als ik de eerste delen gelezen heb, issie er al in het Nederlandsquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Unf hij is inderdaad te krijgen in het engels
Is er al in het NL's op Bol?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Marja wss als ik de eerste delen gelezen heb, issie er al in het Nederlands
Engels is altijd leukerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Marja wss als ik de eerste delen gelezen heb, issie er al in het Nederlands
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja supertof
Ben helemaal enthousiast
[..]
Ja supertof
Ben helemaal enthousiast
Dat ben ik ook aan het doenquote:
Ik weet het niet, een collegaatje heeft ze voor me.quote:
Nah mja, zal zo'n 6k gaan kosten wel, maar dat hebben we er voor overquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Cool
Past ook goed binnen het budget?
Er was een vijftigkoppig bejaardenkoor aan het repeteren, dus nog niet helemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zeer goeien idee
![]()
![]()
[..]
Ooooooooo super tof![]()
Zit je al op een roze wolk??
(dat had ik vooral bij het bezoeken van zaal enzulks
)
[..]
Ja supertof
Ben helemaal enthousiast
Is er belangrijke wedstrijd op?quote:
Volgens mij had zij hem er al op staanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Engels is altijd leukeren hij is nog niet te koop
sorry even mis info
Ik lollerdequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah mja, zal zo'n 6k gaan kosten wel, maar dat hebben we er voor over
[..]
Er was een vijftigkoppig bejaardenkoor aan het repeteren, dus nog niet helemaal
Op haar site staat ie indd wel maar op amazon nog niet vanaf 12 juni 2012quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij had zij hem er al op staanmisschien vergist.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Geen bejaardenkoor op jullie bruiloft??quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
oooooooow okquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet, een collegaatje heeft ze voor me.
quote:
Wait whut? heb je ook een e-book gekocht?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik ben nog niet zo thuis in het ereaden en ebooks undso
Toohoooofquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
midden in het stadspark, jaren '20 stijl
Neen, iPad gehadquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wait whut? heb je ook een e-book gekocht?
Jepquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hey! Is dat in dat park met die vogelkooi??
Oooe nice!quote:
En dat ook jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel bier drinken denk ik
En als je moet nierken, kan dat gewoon in het park!!quote:
Idd, maar niet in de vogelkooi he!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En als je moet nierken, kan dat gewoon in het park!!
Toplocatie![]()
Wrom niet. Extra voedzame meuk voor de vogels !!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, maar niet in de vogelkooi he!
Ik zou niet durven!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, maar niet in de vogelkooi he!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel bier wijn drinken denk ik
OHAI AAI MIJ KTHXBYEquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
er zit een hond aan mijn hand geplakt....
Anders crashen we de boel daarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga er trouwens gewoon van uit dat ik uitgenodigd word he![]()
![]()
Ja joh, tuurlijk kom jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga er trouwens gewoon van uit dat ik uitgenodigd word he![]()
![]()
Zeer strak!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en skjoe, wat denk je van een circusactiviteit voor je vrijgezellen??
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Oh en Lin en Priem, jullie kunnen na de bruiloft dan wel hier crashen.
Dat bepaal ik heul nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Mag ik jouw vrijgezellen organiseren?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Mag ik jouw vrijgezellen organiseren?
Awww liefquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Hotel Debsterr Innquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Das waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ik ben bij voorbaad niet beschikbaar
[..]
Awww liefMaar ik denk dat ik soberso de taxi pak
Is niet zo ver
Ik heb ceremoniemeesters gezegd dat ze met een vriendin moest praten. Want anders zag ik het wel fout gaan met de mix van belgische en nederlandse cultuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bepaal ik heul niet
Ik geef je tzt de gegevens van mijn ceremoniemeesteres wel door
Jottemquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bepaal ik heul niet
Ik geef je tzt de gegevens van mijn ceremoniemeesteres wel door
Hahaha oooo ben geen éckt kadmens; maar ik vind ze verder wel lief hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das waarmaar je mag best zeggen dat je de kadders niet leuk vindt hoor
.
Oh wee als jij geen circusactiviteit komt doen jonguhquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ik ben bij voorbaad niet beschikbaar
[..]
Awww liefMaar ik denk dat ik soberso de taxi pak
Is niet zo ver
We flikkeren je wel in de bosjes in het parkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hahaha oooo ben geen éckt kadmens; maar ik vind ze verder wel lief hoor![]()
Misschien dat ik tegen die tijd wel zo zat ben dat ik heul de taxi niet meer kan vinden en jullie mij mee moeten slepen..
Of laten liggen in de goot.. Kan ook.. gelieve mij dan wat te bedekken met struiken![]()
I errr... I'm moving... !!!!! *hide*quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh wee als jij geen circusactiviteit komt doen jonguh
Ik weet je te vinden![]()
Er liggen er 's nachts wel meer in dat park, misschien kun je onder een krantje bijschuivenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hahaha oooo ben geen éckt kadmens; maar ik vind ze verder wel lief hoor![]()
Misschien dat ik tegen die tijd wel zo zat ben dat ik heul de taxi niet meer kan vinden en jullie mij mee moeten slepen..
Of laten liggen in de goot.. Kan ook.. gelieve mij dan wat te bedekken met struiken![]()
Ohhh !!! Krijg ik misschien nog onderdak in 1 van de luxe dozenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er liggen er 's nachts wel meer in dat park, misschien kun je onder een krantje bijschuiven
Jonguh, piramide!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I errr... I'm moving... !!!!! *hide*
Oh, nee, tuurlijk... mijn optie wordt weer niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhh !!! Krijg ik misschien nog onderdak in 1 van de luxe dozenAww... Gaat heul goed komen
Jawel... maar dan wel een zacht 'bosje' uit zoeken.. Ik zie het al gebeuren dat je mij in een doornstruik gooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, nee, tuurlijk... mijn optie wordt weer niet gewaardeerd
ik gnorktequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, nee, tuurlijk... mijn optie wordt weer niet gewaardeerd
Met glitterjasjes.quote:
Of in de vogelkooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel... maar dan wel een zacht 'bosje' uit zoeken.. Ik zie het al gebeuren dat je mij in een doornstruik gooit
Kut. Daar had ik net in genierktquote:
Daarom moest je dus niet in de vogelkooi nierken...quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik had trouwens laatst op de uni van die mensen met van die flyers aan onze lunchtafel staan...
'wil je deze facebookpagina liken?? Dan kun je dit tijgerpak winnen!!'
- Nee
'Waarom niet?'
- Ik mot het niet
'Doe het dan voor ons'
- Waarom zou ik dat doen??
'Zodat wij onze baan behouden...'
- BAAN??????
'Ja....'
- Phahahahhahaha!!!!!
'Anders worden we ontslagen als we niet genoeg likes krijgen'
- Mooi, dan vallen jullie me niet meer lastig tijdens het eten
Toen was ze beledigd en liep ze weg....En ging ze smoezen met iemand anders over mij
Ja, dit gesprek ging echt zo.... Ik vraag me wel eens af of ik te direct ben
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik had trouwens laatst op de uni van die mensen met van die flyers aan onze lunchtafel staan...
- Nee
'Waarom niet?'
- Ik mot het niet
'Doe het dan voor ons'
- BAAN??????
'Ja....'
- Phahahahhahaha!!!!!
Toen was ze beledigd en liep ze weg....En ging ze smoezen met iemand anders over mij
Ik snap het ook nooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom moest je dus niet in de vogelkooi nierken...
Let eens op man!!
Pahahah briljantquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
- Nee
'Waarom niet?'
- Ik mot het niet
'Doe het dan voor ons'
- BAAN??????
'Ja....'
- Phahahahhahaha!!!!!
Je bent mij heldin voor de rest van de avond.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
- Nee
'Waarom niet?'
- Ik mot het niet
'Doe het dan voor ons'
- BAAN??????
'Ja....'
- Phahahahhahaha!!!!!
Directheid wordt niet altijd gewaardeerd, blijkt maar weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |