abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5153794
gaat u hier vooral verder

owhja linkje: Iedereen die van trance houdt:/

quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:30 schreef xstatic1975 het volgende:
Ik vind dit echt behoorlijk laag/zwak voor iemand die HBO in zn profiel durft neer te zetten.
achja dat zegt nix, universitaire mensen zijn soms ook enorm dom/kortzichtig
behalve op 1 gebied dan, en daar studeren ze dan maar mee
pi_5153800
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:31 schreef kezmania het volgende:
en ook de gevangenisbewaker die er al 7 jaar werkt zal weten waar hij over praat, denk je niet?
Als die bewaarder in elke gevangenis van Nederland heeft gewerkt.
pi_5153803
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind dit echt behoorlijk laag/zwak voor iemand die HBO in zn profiel durft neer te zetten.

IQ en EQ is verschillend..voor een HBO opleiding heb je geen hoog EQ nodig
blijkt

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_5153804
slimme bewaker zeker? ik denk niet dat ik dat soort mensen zo maar geloof...
pi_5153809
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:32 schreef Seborik het volgende:

[..]

Als die bewaarder in elke gevangenis van Nederland heeft gewerkt.

Als bewaarder heb je wel eens contact met andere bewaarders
You only live once
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:34:28 #6
27393 Jozzy
Jozzy says:
pi_5153810
-edit: kssst wegwezen hier als je niet normaal kunt reageren.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-07-2002 02:36]

Shocking is an art.
pi_5153813
Ik vind dit echt gebral. Uitgaan van je eigen superieure muzieksmaak.

RESPECT

Wat denk je dat tranceliefhebbers van metal vinden? Ik hoor hier eigenlijk alleen maar de metalliefhebbers kakelen over hoe stom en kortzichtig de tranceliefhebbers wel niet zijn. Andersom stukken minder

Dit is een regelrechte flame tegen alle tranceluisteraars, volstrekt onvolledig onderbouwd en ook nog eens zeer laagdunkend geformuleerd.

pi_5153818
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:35 schreef NiKos het volgende:

RESPECT

Wat denk je dat tranceliefhebbers van metal vinden? Ik hoor hier eigenlijk alleen maar de metalliefhebbers kakelen over hoe stom en kortzichtig de tranceliefhebbers wel niet zijn. Andersom stukken minder

Dit is een regelrechte flame tegen alle tranceluisteraars, volstrekt onvolledig onderbouwd en ook nog eens zeer laagdunkend geformuleerd.

juistem

[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 26-07-2002 02:36]

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_5153820
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:34 schreef kezmania het volgende:

[..]

Als bewaarder heb je wel eens contact met andere bewaarders

dus het gaat hier om ik heb gehoord van die die het van die heeft gehoord en die weer van die andere dat.....

oftewel, niet onderbouwde, geen duidelijke bron hebbende roddels

by the way, ik heb ook al gehoord van iemand die van iemand anders had gehoord en die van nog iemand anders dat een bepaalde kezmania moet leren discussieren

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5153826
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:33 schreef Brennie het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

IQ en EQ is verschillend..voor een HBO opleiding heb je geen hoog EQ nodig
blijkt

Bij de EQ test kwam ik er anders goed uit
Maar niemand heeft mijn stelling nog onderuit kunnen halen, er word maar op mij gehakt, is best hoor, maar ik wil het graag inhoudelijk houden.
En niet allemaal van die onderdegordel opmerkingen
You only live once
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:37:24 #11
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5153830
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:36 schreef kezmania het volgende:

Maar niemand heeft mijn stelling nog onderuit kunnen halen,

Jawel, alleen reageer je er niet op.
pi_5153832
quote:

RESPECT

klopt maarja als er gevraagd wordt om mijn mening komt die ook!
en tja 1 iemand vroeg om mijn mening, dat die nou zo slecht is....

generalisatie! om er maar weer eens een leuk woord tegenaan te gooien. je kan niet alle metal mensen over 1 kan scheren.

pi_5153833
quote:

RESPECT

waar hoor jij mij stom en kortzichitig kakelen over tranceliefhebbers......? nu moet je de "metalliefhebbers" (niet dat ik daar echt bijhoor hoor, ik noem mezelf gewoon liever muziekliefhebber ) ook niet generaliseren omdat er mensen als kezmania bijzijn en precies hetzelfde doen
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:38:18 #14
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_5153834
quote:
kezmania

Sorry hoor, maar waar baseer jij je op als het over onderwerpen gaat waar je niet in thuis bent, dan leg ik mijn oor te luister bij mensen die er helemaal in de materie zitten, mag ik er vanuit gaan dat iemand die al 25 jaar bij de politie werkt verstand van zaken heeft, en ook de gevangenisbewaker die er al 7 jaar werkt zal weten waar hij over praat, denk je niet?

Lastig te controleren, is die persoon die 25 jaar bij de politie werkt in alle gevangenissen van de wereld geweest en kan hij je vertellen dat de gemiddelde misdadiger in de wereld die van muziek houdt een trance-liefhebber is?! Voordat trance bestond waren er ook misdadigers die van muziek hielden denk je niet ?! Zucht!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:38:18 #15
27393 Jozzy
Jozzy says:
pi_5153835
quote:

RESPECT

Respect?? Je luistert zeker veel naar R&b hebben ze het ook altijd over respect. (Maar dat respecteer ik wel hoor).
Shocking is an art.
pi_5153836
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:36 schreef sweek het volgende:

[..]

dus het gaat hier om ik heb gehoord van die die het van die heeft gehoord en die weer van die andere dat.....

oftewel, niet onderbouwde, geen duidelijke bron hebbende roddels

by the way, ik heb ook al gehoord van iemand die van iemand anders had gehoord en die van nog iemand anders dat een bepaalde kezmania moet leren discussieren

En wat doe jij dan, het enigste wat ik zeg, is dat bewakers werkervaringen uitwisselen is dat roddel?
You only live once
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:38:39 #17
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5153838
quote:
Pff, ik heb nog helemaal geen waardeoordeel geplakt op trance en er is in het vorige topic aardig wat gezegd door een aantal trancelieden, niet generaliseren werkt nog steeds twee kanten op.
pi_5153846
quote:

[..]

Maar niemand heeft mijn stelling nog onderuit kunnen halen, er word maar op mij gehakt, is best hoor, maar ik wil het graag inhoudelijk houden.

lees deel 1 nog eens goed door

dan kom je misschien tot de conclusie dat ze kwa moeilijkheid ongeveer evenwaardig zijn (gitaarmuziek vinnik nog steeds moeilijker ) dus is jou 'feit' onderuit gehaald..

pi_5153849
quote:
Sorry hoor, maar waar baseer jij je op als het over onderwerpen gaat waar je niet in thuis bent, dan leg ik mijn oor te luister bij mensen die er helemaal in de materie zitten, mag ik er vanuit gaan dat iemand die al 25 jaar bij de politie werkt verstand van zaken heeft, en ook de gevangenisbewaker die er al 7 jaar werkt zal weten waar hij over praat, denk je niet?
Waarom open je dan een topic met waarin je zelf zegt dat trance niet met instrumenten gemaakt wordt terwijl feiten uitwijzen dat dat wel zo is!!!
pi_5153854
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:38 schreef kezmania het volgende:

[..]

En wat doe jij dan, het enigste wat ik zeg, is dat bewakers werkervaringen uitwisselen is dat roddel?

je poste dat met in hoofdletters ervoor geschreven het woord FEIT...

en wat ik doe is die stelling aanklagen

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5153861
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:38 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Lastig te controleren, is die persoon die 25 jaar bij de politie werkt in alle gevangenissen van de wereld geweest en kan hij je vertellen dat de gemiddelde misdadiger in de wereld die van muziek houdt een trance-liefhebber is?! Voordat trance bestond waren er ook misdadigers die van muziek hielden denk je niet ?! Zucht!

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim, zeker zelf onder invloed?

Let nou eens op: een politieagent zegt tegen mij dat er bij trancefeesten veel ongeregeldheden zijn, dan mag ik toch denken dat ie niet uit zijn duim zuigt?

You only live once
pi_5153867
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:40 schreef sweek het volgende:

[..]

je poste dat met in hoofdletters ervoor geschreven het woord FEIT...

en wat ik doe is die stelling aanklagen

Als bewakers dat opmerken, dan is dat toch een feit?
You only live once
pi_5153878
quote:

[..]

Dat doe jij gelukkig ook niet..
Met jouw stelling generaliseer je en toon je geen respect voor andersmans smaak.
Je roept alleen maar dat mensen die trance luisteren dom zijn,kansarm zijn en tuig.
In elke bevolkingslaag bevinden zich kansarme,domme en criminele mensen.
Je kunt muziek niet koppelen aan hoe een bepaald persoon zich gedraagt en qua karakter is.
Net zoals je aan kleding en uiterlijk vertoon niet automatisch een bepaald karakter kunt koppelen.
Niet alles is zwart-wit.
Als jij dat wel denkt..ben je gewoon erg kortzichtig en oppervlakkig
pi_5153885
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:39 schreef Betse het volgende:

[..]

lees deel 1 nog eens goed door

dan kom je misschien tot de conclusie dat ze kwa moeilijkheid ongeveer evenwaardig zijn (gitaarmuziek vinnik nog steeds moeilijker ) dus is jou 'feit' onderuit gehaald..

Wie zeggen dat, mensen die hun eigen favomuziek soort willen verdedigen, hun goed recht, alleen de feiten zijn zoals ze zijn, ik misgun niemand hun tranceherrie, ik zou alleen graag laten zien dat er zoveel betere ( inelkaar) zittende muziek is
You only live once
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:44:26 #25
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5153887
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:42 schreef kezmania het volgende:

[..]

Als bewakers dat opmerken, dan is dat toch een feit?

Maar zijn die bewakers representatief voor alle bewakers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')