En bedanktquote:
Idem.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Way ahead of you. Maar soms klik je random wat aan. en stuit je er toevallig op.
statistiek ik moet ervan kotsen..quote:
Jij intrigeert mij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef thatday het volgende:
Over die socialmedia: als je je ex blokt op facebook dan kun je toch via via ook niets meer zien? Ik zie iig niets meer voorbij komen gelukkig
Oh nee, ik stalk je niet hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef thatday het volgende:
Ohh haha, zo'n 9 topics terug was het de vraag of ik 12 of 42 was. Dacht dat dat je nog steeds intrigeerde![]()
Ja, thatday.. what day? Mag je helemaal zelf invullen, leuk he!
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef thatday het volgende:
Nee, snap ik! Ik onthoud nicknames gewoon altijd.
Jouw naam intrigeert mij ook wel. Murderahhh. Klinkt tough hoor.
Gaat weer nergens over hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef thatday het volgende:
Ow haha. Ik dacht dat JIJ een aantal namen had. Duidelijk nu!
Excuses, we zijn al gestopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef sawadie het volgende:
[..]
Gaat weer nergens over hier
Wel leuk om mee te lezen hoor!
Gewoon jaloers dat jij niet zo intrigerend bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef sawadie het volgende:
[..]
Heel goed, het is hier geen slowchat tenslotte!
hehe, youve got me! Terwijl het wel een hele mooie nickname is, heeft meerdere betekenissen, maar jah, die vertel ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat jij niet zo intrigerend bent.
Nu heb ik het verpest he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, youve got me! Terwijl het wel een hele mooie nickname is, heeft meerdere betekenissen, maar jah, die vertel ik niet
wil je een koekjequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik het verpest he?![]()
En het had zo mooi kunnen zijn.
Yep!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik het verpest he?![]()
En het had zo mooi kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |